![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Op deze is ie toch iets beter te zien.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
hehe ja idd, schuwe beesten. hoewel ze van een afstandje ook wel vermakelijk zijn. in zwolle zitten ze ook vaak in de gracht, wel ver van de kant maar dichtbij genoeg om ze goed te kunnen zien. mooie beesten ![]() er 'grazen' hier rond het hotel trouwens ook twee waterhoentjes, ook mooie beesten om te zien, mooie kleuren ook en toch goed beschut. als ze niet teveel bewegen vallen ze amper op.. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2009 20:30] Je moeder. ![]() |
|
Vandaag 3 ooievaars gespot. Bareuh... ![]() |
|
Tis hier momenteel elke dag een concertje van merels en lijsters Best lekker omdan buiten te zijn ![]() |
|
quote: Goed bezig geweest. ![]() ![]() |
|
![]() Zonnetje erbij, dag weer goed 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
quote: Scandinavische ondersoort? ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:wij hebben er twee die een nestje hebben in onze bamboe. Heel grappig bolletje, dat lijkt op een kokosnoot. Leuke beestjes ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
gistern weer enkele grote zilverreigers gezien! ![]() en vorige week mijn eerste houtsnip en zwartkopmeeuw! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2009 21:01] ![]() |
|
quote: Hehe, die grote zilverreigers zijn hier al zo'n beetje dagelijkse kost. Paar jaar terug keek ik er nog van op, maar zitten in mijn omgeving echt veel nu. Dit weekend weer even hier: ![]() kijken. Hotspot voor allerlei eenden, ganzen, waadvogels en roofvogels. En maar een kwartiertje van huis af. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
http://www.beleefdelente.nl/ voor de luie vogel-loerders onder ons.. Vind het erg leuk om dit elk jaar de kijken, hoe de eitjes uitkomen en de babytjes groter worden enzo. ![]() |
|
www.looduskalender.ee En dan de webcam op het adelaarsnest aanklikken. Echt geweldig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 03-04-2009 18:09] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
doodnormale eend, maar vond de foto wel geslaagd ![]() ![]() |
|
![]() Vandaag deze tot twee keer toe in de kijker gehad. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanmiddag in de "Kraanlannen" een kijkhut bezocht. Bruine kiekendief, wintertaling, zomertaling, slobeend, krakeend, smient, tafeleend en een zooi grutto's was zo ongeveer de buit daar. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanavond weer even ijsvogeltjes gezocht. Een vissend koppeltje gevonden. Hier weer een "zoek de ijsvogel" foto en een foto van de omgeving daar. Ook nog de kleine bonte specht gezien ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Als je eenmaal een ijsvogel hebt gezien zie je ze steeds vaker. Laatst nog één gezien hier in de stadsgracht. Zojuist een paar eenden in de vijver in de voortuin. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-04-2009 20:26] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Vandaag op Texel Eidereenden Grauwe kiekendief ![]() Fazanten grienden schooleksters kwikstaartjes naast de gewone vogels dan. Wel erg mooie plaatjes van meeuwen kunnen schieten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() vandaan nog een meeerkoetje blij gemaakt met een restant boterham ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik heb gisteren voor mijn stage van 6 uur s'ochtens tot 9 uur s'avond vliegbewegingen van de Zilverreiger, Lepelaar en Aalscholver in kaart gebracht (OVP) maar ik ben wel getrakteerd: beide Zeeardenden (mannetje s'ochtens en vrouwtje s'middags) en een Kraanvogel door de telescoop gespot. Dat was een prachtig gezicht ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-04-2009 12:43] ![]() |
|
quote: Weet je zeker dat het de grauwe was en niet de blauwe? Wil deze zomer ook nog es een paar dagen richting Texel. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |