|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke score ja! spelfout weggehaald... |
|
quote: Oh die lijkt er eigenlijk wel meer op, tja ik ben niet zo'n vogelaar daarnaast was hij erg ver weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, grauwe leek me al onwaarschijnlijk... spelfout weggehaald... |
|
Deze morgen 2 fazanten gezien , mooie dieren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vanochtend gehoord en gezien op het land: -Kieviten -Leeuweriken -Fazant -Eksters Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: een paar eksters heb ik ook gezien, en verder eenden, ganzen, musjes, meesjes, waterhoenen, meerkoeten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisterochtend in de kop van Friesland een rondje wad gedaan met de honden. Zaten onder andere 3 flamingo's. Op deze foto is er ééntje te zien als je heeeel goed kijkt... En hier zit een blauwborstje in het riet.. Verder nog wat kluten, veel bergeenden, putters en 4 lepelaars gezien. spelfout weggehaald... |
|
Coole foto van de Blauwborst |
|
Vorige week had de kat van de buren een vlaamse gaai te pakken gehad in mijn tuin. Nadat ik deze fijne viervoeter had verjaagt kon ik het arme vogeltje eens bekijken en laten bijkomen. Gelukkig vloog het beestje na een tijdje uit zichzelf weg. Ik heb ook sinds kort een 'klein jantje' in mijn tuin. Die zijn ook gaaf om te bekijken. Volgens mij heten ze in het 'echt' winterkoninkje. the only pleasure is pain |
|
jah dat is slim die kat verjagen, de kans is nogal groot dat die een uur later weer uit de lucht pleurt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een kolibrie! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
eindelijk maar eens een boekje gekocht. zie de laatste tijd zoveel beesten die ik niet uit elkaar kan houden hehe... Je moeder. |
|
Dat boekje neem je telkens mee? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik nummer ze tegenwoordig, mijn diepvries is zo'n chaos de laatste tijd dat ik geen idee heb wat ik nu weer aan het braden ben. Against God and Government |
|
|
|
:') Kijk hier wordt ik vrolijk van Against God and Government |
|
quote: uiteraard zakformaat Je moeder. |
|
quote: daar heb ik nog nooit van gehoord!!! een escape??? |
|
lastig bij meeuwen, die vliegen al helemaal ver genoeg om ze in soorten op te delen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
als je echt een zenuwinzinking wil: begin met het determineren van: wilgen bramen paardebloemen en mossen natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-05-2009 18:46] |
|
hehe jah hybridisering ftw!! maargoed met DNA kun je het gewoon lekker statistisch aanpakken, zal bij de meeuw wel niet gebeurt zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vandaag tijdens de rabarberoogst een koekoek gezien, had hem al wel vaak gehoord maar gezien nog niet. Weten jullie trouwens waarom een koekoek nooit "dicht bij huis" roept? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
omdat het een vogel is en die kan niet praten |
|
quote: Was dat niet om eventueel bedreigers van het nest op het verkeerde been te zetten? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |