![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dankzij dat "radarsysteem" heb ik wel eens een troep kruisbekken gezien die in de bomen zaten die tegen over mijn huis staan! ![]() Een andere noemenswaardige waarneming die ik heb gemaakt vanaf de bank is een troep kraanvogels die zo over mijn huis vlogen! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-01-2013 17:09] ![]() |
|
Zat hier voorheen nog wel eens een specht achter het huis. Die vond het wel grappig om om 4 uur s ochtends flink tegen de plastic kap van de lantaarnpaal te gaan tikken. Dan kijk je toch ff verbaasd op met je brakke kop. ![]() ![]() |
|
net vijf kraanvogels over zien vliegen! Ook de eerste grutto's zijn er weer in onze streek! ![]() ![]() |
|
Net wat paddo's gevreten, staat Pino ineens naast me... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
En de ooievaars zijn ook weer terug in de buurt. Je moeder. ![]() |
|
Zeg Jaap ik heb pas nog een buizerd ontleed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zag een dode reiger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
Gisteren nog een sperwer gezien van dichtbij, vrouwtje. Vloog helaas weg toen ik wilde stoppen om te kijken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |