|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Tof! Mooie pics. Op Schier hadden we deze: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die zijn misschien brutaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wist nieteens dat er een vogelaarstopic was... tof! Ik ben (gematigd) vogelaar sinds mijn achtste (mijn pa is zelf wel hardcore) en ben zelf ook actief bezig met oa. vogelinventarisatie voor mijn werk (flora&faunaonderzoek voor bestemmingsplanwijzigingen etc). Ik had overigens drie weken geleden een raaf in de kijker op de Veluwezoom, fantastisch [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-12-2008 16:13] |
|
Vandaag een groene specht in mijn eigen achtertuin, hoera! En de kat van de buren, die hem wilde vangen, een baksteen gestuurd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
toch ook mooi om te zien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En wij deze: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een kat die een specht vangt? Zeker. Maar deze kat heeft het voorzien op mijn konijn, loopt hier wel vaker te zieken. Als het een wilde kat was prima, dan zette ik gewoon mijn vangkooi en leverde ik hem uit aan de dierenambulance (al vaker gedaan). Maar deze kat is van één van mijn buren, en loopt overal de tuinen te molesteren, lawaai te schoppen en te vechten met andere katten. Dat ze dat rotbeest gewoon binnen houden. Voor hemzelf is het zijn natuur, maar de baas kan er iets aan doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
alstie gesneden is kun je hem wel meer binnen houden maarja ook wel zielig, soms is het gewoon beetje puberen(duur wel 2 of 3 jaar misschien). Maar een gezonde normale vogel hoeft weinig bang te zijn voor katten hoor, wel jammer als ze een zeldzame vogel vangen, tijd dat ze meerkoeten, meeuwen, halsbandparkieten, kauwtjes en duiven gaan vangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In Luxemburg ook erg veel gezien. Hier een poosje geleden gehoord, maar onvindbaar helaas. spelfout weggehaald... |
|
Oh ja, gezien want kerst komt eraan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: wat voor werk doe jij dan? |
|
Ging vanmiddag roken achter kantoor (aan een sloot/riviertje), zie ik ineens iets bewegen in een struik. Ineens vliegt er een onwijs grote vogel op, begint te krijsen en vliegt weg. De spanwijdte van de vleugels was zeker een meter, en uit m'n beschrijving concludeerden m'n collega's dat het een buizerd was. Aan de foto's te zien klopt dat ook wel. Ik ben helemaal geen vogelaar, maar dit vond ik wel gaaf om te zien. Was aan mijn kant van de oever, op nog geen 10 meter. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 16-12-2008 21:15] |
|
Afgelopen weekend even kijkje genomen bij een roofvogelshow, gave beesten hoor. Met name de gier, wat een beest zeg. |
|
quote:Die zijn hier ook al ontzettend veel te zien itt enkele jaren terug. Goeie ontwikkeling |
|
quote: Nou, niet alleen goed hoor, de balans is aardig weg, veel boeren klagen daarover. Boeiender |
|
quote:Ja, want buizerds doen boeren veel schade! |
|
Ja man, die beesten vreten koeien. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-12-2008 21:23] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik dacht al, wat vliegt daar voor zwartwits door de lucht .. was me wat te groot voor een ekster .. |
|
quote: Als boeren niet klagen dan is er echt wat mis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Boeren zullen niet klagen. Maar weidevogelbeschermers wel. Die denken nog steeds dat roofvogels hun kluutjes etc opvreten. Domme mensen. |
|
quote: Je bewijst weer een domme boer te zijn, hahaha. Het evenwicht is een beetje weg, en daar hebben ze last van. Boeiender |
|
quote: Toch alleen maar gunstig? Weer wat minder kieviten tussen de maaidorser enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je moeder. |
|
Laatst bijna een duif geraakt. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |