|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze geniale band? ikzelf ben vooral een liefhebber van het latere werk, maar er zijn vast ook mensen die meer houden van de eerste platen... discographie van deze band: Kronet til Konge å slakte gud en krig å seire jesu blod midnattsskogens sorte kjerne kuldeblest over evig isøde kronet til konge mournful, yet and forever når vi har dolket guds hjerte starcave, depths and chained when heavens end Monumental Possession intro utopia running scarlet the crystal specter bluebell heart monumental possession fluency angel death lost in faces the ultimate reflection Satanic Art [img] oneiroscope traces of reality symptom the paramount empire wrapped in plastic 666 International [img] Shiva Interfere Ion Storm Carpet Bombing Regno Potiri The Final Conquest Logic Sonar Bliss Magic Completion verder hebben ze ook nog een nummer op de A Different Perspective gezet Haemorrhage-Era One Reconstructed vanaf toen hebben ze de naam dødheimsgard overboord gegooit en gaan nu verder onder de naam DHG... ja het is Noors en Nieuw, Industrial Black Metal... het zal wel niet ieders straatje zijn neem ik aan. [Modedit: titel aangepast voor het zoeken.] [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-02-2012 11:49] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb ooit een foto van die gasten gezien, ze leken op de inspiratiebron voor die Mudvayne en Slipkots poseurs dus mijn oorspronkelijke muzikale nieuwsgierigheid was dan ook snel vervlogen. Eigenlijk onterecht want ...And Oceans vind ik nou wel best goed om aan te horen en die zien er ook uit als een kruising tussen WT en Five. |
|
Op 'Kronet Til Konge' zien ze er nog gewoon kwaadaardig uit hoor . |
|
Hoe valt hun sound daarop te omschrijven dan? |
|
Dat heb ik net boven omschreven... |
|
Sorry, ben al 34 uur wakker. |
|
quote:idd een beetje stompzinnig naar mijns inziens: [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 11-08-2002 1:31] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb zelf satanic art en 666 international (copie helaas) en vin ze echt uber, zo fukking snel bruut en hard. Het eerdere werk wil ik ook nog steeds ff hebben. Ook het nummer op de moonfog cd is geweldig, lekker hard en "dansbaar" "Ion Storm" ik heb een drumcomputer nog nooit zo snel horen ratelen zou ze graag een keer live willen zien [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 11-08-2002 10:12] |
|
Ik vind het oudere werk beter. Niet dat ik '666 international' slecht vind maar die drumcomputer ramt er maar doorheen. Thus spoke the night spirit.... |
|
ik ken alleen 666 International, en dat vind ik een zeer fijne plaat. zal me maar wat meer verdiepen in DHG. moonfog is gaaf |
|
khep ze live gezien, zwaar waazig, toen ze opkwamen ging het meeste van het publiek weg en helemaal vooraan stond een neger met corps paint op ze smoel, kale gasten in jurken en waazige smink, en natuurlijk kei harde muziek, *contacting planet b 8 18* |
|
Mmmm ik ken het niet, ben benieuwt, ik ga eens zoeken |
|
Zaterdag heb ik 666 International gekocht. Die cd is echt gefreaked! Wel erg gave shit maar ik kan het nog niet allemaal behappen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Monumental Possessions is ook een lekkere plaat. Lekkere black-thrash |
|
nieuwe plaat komt eraan, vandaag maar weer eens 666 draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Goed idee! Wat een ontzettend ongeevenaard gaaf cdtje is dat. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
nogal ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De nieuwe cd is al een tijdje terug opgenomen zei Ole maar het duurt nog wel effe voor 'ie uit komt.Ben wel benieuwd aangezien DHG al vanaf het begin een geniale band is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
DHG IS VET! Ongrijpbaar en geen grenzen.. Muziek zoals ik het graag hoor! Een band met eindeloze talent en lef! Zwaar ondergewaardeerde herrie, omdat de meesten het gewoon niet bevatten. Heersch! "Traces of reality" een van de vetste nrs ooit geschreven naar mijn mening. Geniaal! Net een week geleden 2 shirts van binnen gekregen. |
|
Heb nog o.a. hun eerste shirt maar dat is totaal niet meer zwart maar heel erg licht grijs geworden door de ouderdom De nieuwe cd word trouwens nog gefreakter dan voorheen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-06-2004 17:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tsja.. Dat soort shirts heeft iedereen. Maar ik wou perse de 2 nieuwe! quote: Enterecht! Dat lijkt me logisch! Laat me raden je had weer iemand gesproken.. Bij de weg.. Hoe zit dat nou met die Mysticum-shirts? Al binnen of moet ik eerst een spaceship kapen en naar planet 666? |
|
Mijn 'Kronet...' eerste persing is een jaar of 2 geleden gejat uit de auto... kut-junks hier Toch maar es de CenturyBlack versie aanschaffen - Mutatis mutandis - |
|
quote: Ja,door mijn werk spreek ik wel eens mensen ,zodoende dat ik dit wist Wat betreft de Mysticum shirts (weet niet of ik het al gezegd had) maar Preben heeft nogal wat persoonlijke problemen waardoor alle Mysticum zaken naar een later tijdstip zijn opgeschoven (dus ook hun eigen label).Ik heb de shirts gereserveerd staan, alleen duurt het effe voordat alles hier naar toe komt.Eerst wil Preben zelf alles thuis weer op een rijtje hebben staan voordat hij Mysticum gerelateerde zaken afhandeld. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-06-2004 17:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ah ok. |
|
quote: Leuk cdtje voor bassisten ja... Misschien heeft trol die cd weer van een junk gejat |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |