|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoi, troost je dit was niet de originele malicious records uitgave, heb hem ook zien staan. Was op een onbekend label waarschijnlijk russische heruitgave. Naam van de standhouder weet ik niet meer, had leuk spul maar te duur. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Dødheimsgard – Ion Storm wat een überzalig nummer als je ziek bent signature |
|
Voor velen waarschijnlijk een goede manier om ziek te worden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: goed idee , al is mn lichaam niet ziek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Supervillain Outcast blijft heerlijke plaat! |
|
Ze zijn overigens weer bij elkaar, nice! |
|
Zijn ze uit elkaar geweest dan? Dacht dat het alleen iets langzamer zou gaan vanwege verplichtingen bij andere bands Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Volgens mij zijn ze wel uit elkaar geweest. Iig heeft die zanger in 2008 de band verlaten en die is weer terug. En naar mijn weten hebben ze geen vervanger in de tussentijd gehad. |
|
Kvohst was eruit, ja, maar de band is nooit gestopt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Supervillain Outcast is toch wel heel gaaf. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
na heel veel wennen kan ik hem wel hebben ja signature |
|
Dødheimsgard's fourth album of twisted extremity, 'Supervillain Outcast', is set for release onvinyl (for the first time ever), & also as a special 2-CD edition, featuring 7 exclusive & unreleased tracks from the 'Supervillain...' rehearsals & recording sessions, plus additional notes from band mastermind Vicotnik. Pre-order now for March 26th release. 2-CD http://www.burningshed.com/store/peaceville/product/261/3644/ Double Vinyl http://www.burningshed.com/store/peaceville/product/261/3645/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
jeuj, alweer een heruitgave...one of the many. |
|
Ja dat interesseert mij idd niet zo heel veel. Komt er binnenkort ook nieuw materiaal aan? Daar ben ik een stuk meer benieuwd naar |
|
Deze blijft gaaf: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hihatralala: nieuw album gepland voor in oktober dit jaar https://www.facebook.com/DODHEIMSGARD/posts/530699730324953 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
als reactie op de nieuwe CHD? signature |
|
Als we het er toch over hebben.. is er een promo bij jullie binnen gekomen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb dit weekend de DL ontvangen ja. Ben er regelmatig naar aan het luisteren, maar ben er helemaal nog niet uit. enige vergelijking die ik kon vinden is met DHGn maar dan ook maar slightly signature |
|
Bel Hub ff. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is nooit gelukt, maar hij komt wel degelijk! quote: www.facebook.com/DODHEIMSGARD Met Aldrahn terug op de vocalen, dat geeft de burger moed! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oeh... zin om 666 International weer eens te horen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Yes! Ik vond Satanic Art geweldig, '666' moest heel erg wennen en daarna ben ik afgehaakt. Maar toch ben ik benieuwd naar deze. Hafgufa |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |