![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
moeten ze er maar niet 7 jaar over doen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Moeten ze maar niet doen alsof ik teringserieus aan het reageren ben, zul je bedoelen! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
DHG is bevestigd voor het Inferno festival 2007 ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Dat wil ik niet, ik wil het nieuwe album godverdomme! Dat ene nummer smaakt zo gruwelijk naar meer ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ja precies, schandalig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Heb een aantal nummers van de nieuwe schijf binnen (nog maar net), maar ik heb nog geen zang kunnen ontdekken. Heeft iemand een idee, is het een instrumentele plaat geworden of zijn dit gewoon nog uitgelekte opnames? Klinkt trouwens wel erg hard. ![]() |
|
je hebt te maken met oude, uitgelekte demo opnames van het album zonder zang. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Aha, ok, dan begin ik het te begrijpen. Enig idee wanneer de nieuwe echt uitkomt? ![]() |
|
Tuesday, January 09, 2007 DHG - Supervillain Outcast Vicotnik and Thrawn's last stand of the Supervillain Outcast took place at Strype Audio tonight. The rest is a matter of duplication... and live battering [Dit bericht is gewijzigd door Iron Jack Rackham op 09-01-2007 17:10] ![]() |
|
quote: Rejoice mensen for it has arrived! (op de bekende site) ![]() |
|
Hehe ik wilde het net posten! Ik heb hem al binnen, maar moet hem nog luisteren. ![]() |
|
Is dat niet de demoversie? *Kijkt snel* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Deze heeft gewoon zang! ![]() ![]() |
|
*load down* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik heb nu 9 nummers gehoord en het is toch een stukje minder extreem dan 666 International, in tegenstelling tot wat er in dit topic beweerd werd. Minder blipjes en vage zooi maar toch erg lekker ![]() ![]() |
|
Vond het nummer vendetta assasin verdacht veel lijken op Cadaver... beetje jammer Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Dat nummer is niet te vergelijken met de rest, het is niet zo vreemd als de vorige plaat... maar het is wel echt een gaaf album ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
dat ben ik nu ook aan het ondervinden ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Heren, waar halen jullie die nieuwe schijf vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door Iron Jack Rackham op 19-02-2007 16:34] ![]() |
|
Dude, ken je Kerrazy niet? You been living under a rock? ![]() |
|
Blijkbaar wel ja. Eens kijken of ik er wegwijs kan maken. Thx ![]() ![]() |
|
Eerste hit met Google ![]() ![]() |
|
hehe die openingsriff van Supervillain Serum ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Als je de torrent nodig hebt, geef je maar een gil Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |