|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hup luisteren Wat een te gek nummer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een fucking geniaal nummer... Is er nu eindelijk al eens een serieuze release date?! Wordt verdomme wel eens tijd.. |
|
Monumental Possession is G-E-N-I-A-A-L Die plaat scheurt je gewoon in stukken. Wat rauw en agressief, geweldig. |
|
quote:Dat kan toch niet lang meer duren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Aquila Chrysaetos heerst Charisteas er vierkant uit Ik zal thuis dat nummer ook eens checken hoewel ik de "nieuwe" DHG niet echt dig. |
|
quote: +1 Heb ook wel zin in de nieuwe plaat.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Precies! Argh, iedereen zou dit moeten luisteren wat een vet nummer, nogmaals draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik wacht liever op de plaat, tis niet ik wat ik hoef te tjekken en leiver de hele bende in een keer over me heen dan eerst een nummer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ZATTE AAP!? |
|
met jou gezicht andere mensen aap noemen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mijn gezicht is surrealistische kunst ja!! Mijn ouders waren geinspireerd door Salvador Dali.. |
|
quote: Intellectueel bevonden! Mag ik je handtekening? |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: op je vieze laarzen zeker! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Misschien post ik oud nieuws maar de nieuwe is als torrent te vinden. Now downing to chekc out. |
|
kompleet helemaal het hele album? gaaf! ff zoeken dus [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-09-2006 15:54] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kan alleen demo zooi van het nieuwe album vinden, zonder vocals etc... hm Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
kerrazy torrents! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op KT is toch ook alleen die demo-zooi? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben nu de Supervillain Outcast torrent aan het neerladen, ik kan nu nog niet luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jawel, maar dan klinkt het verneukt Bij die ik gevonden heb staat vrij duidelijk dat het om demo/rehearsals gaat en dat het lelijke kwaliteit is. En daarnaast zijn er geen andere Supervillain Outcast releases. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmm blijkbaar is dit toch de vocalloze promo. Ik had niet op KT gekeken maar op RockBox en daar stond niets over "promo" ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 18-09-2006 16:10] |
|
De seeder had het zelf ook niet door, ik denk dat hij zijn openingspost heeft aangepast Na 7/8 reacties beginnen mensen te zeiken nl. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-09-2006 16:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
verrek, kut Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |