|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
opschieten met die zooi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik zie het eigenlijk niet meer gebeuren... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Waarom niet? Het album is opgenomen en klaar. Nu nog wachten op de release zelf [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-04-2006 18:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:huilebalk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
LOL! Dit is typisch zo'n topic die alleen via de search te vinden is als je de ø op je toetsenbord instelt of kan copy-pasten. |
|
quote: Ja dat was 4 jaar geleden ook al eens het geval, en vorig jaar etc.. etc.. of niet dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
wat ik gisteren via via hoorde is dat ze pas in september beginnen met opnemen en daarna pas gaan touren, of is dat alweer de volgende? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-04-2006 18:50] Je moeder. |
|
Dat zal dan de volgende plaat worden die in september word opgenomen Deze plaat is namelijk al geruime tijd opgenomen (najaar 2005 is men begonnen) en komt in het najaar van 2006 uit (net effe opgezocht). @Argh: Nee, 4 jaar geleden was helemaal niks opgenomen. Dit was het eerste studio-bezoek sinds hun "666 International" album van 1999. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-04-2006 19:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hm zal dat het zijn Je moeder. |
|
Oke HUB, maar weer netjes afwachten.. btw: MR.Fixit weg? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mr. Fixit = Vicotnik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De albumtitel belooft niet bepaald een lekker rauwe black metal plaat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hehe, dat was 666 International al niet meer |
|
Je kunt altijd blijven hopen he I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
van mij mag het nog 10x zo bizar als op 666 international het geval is, unieke plaat! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Juist. |
|
Geef mij maar Monumental Possession. Smerig werkje is dat Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zolang er maar meer harde beats en bliepjes in zitten.. Gaat helemaal goed komen hehehe Als ze verdomme nou eens opschieten. |
|
quote: Hehe. Trol de bliepjesman Edit: er is een nieuwe Enzyme cd uit trouwens!! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-04-2006 0:50] |
|
WHOAH! Maar eens even gaan checken dan.. Ik heb een paar weken geleden mindustries live gemist hier in Nijmegen Dat was nog eens klote....... |
|
Ik wacht nog steeds *geeft hoop maar weer eens op* edit: oja, najaar... we zullen zien [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-06-2006 4:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mocht je nieuwsgierig zijn naar de nieuwe DHG (Supervillian Outcast), hier een mp3 van het nummer 'Vendetta Assassin': http://www.subjectivisten.org/mp3check/archief/002411.php |
|
Dat is nog eens vet nieuws! Wat klinkt het ongelovelijk vet en wat is het in vergelijking met het vorige werk "traditioneel"! Wat een enorm vette productie ook, ik kan niet wachten tot ik de rest kan horen quote: Aan dit nummer hoor ik dat niet aan af, maar het is dan ook maar 1 nummer en dat zegt niks over de hele plaat natuurlijk.. Nog een keer draaien [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-09-2006 13:12] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ff luustern dan maa Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |