![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
je hebt er nog nooit wat van gevonden, want nul (zegge 0) posts van u Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Mijn favoriete plaat van hen is A Umbra Omega. Maar dat is misschien wel mijn all-time favoriete plaat. Pure waanzin dat album. 666 International ook een topplaat natuurlijk. ![]() |
|
quote:Als je het mij vraagt kan je deze band met een gerust hart overslaan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Heeft iemand hier Doedsmaghird al eens gecheckt? Een projectje van Vicotnik dan vorige jaar is uitgekomen. Ligt aardig in de stijl van DHG maar wat rauwer en misschien nóg experimenteler. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ja, het is niet voor niks een anagram van DHG. Zelf zeggen ze dat het DHG tussen Satanic Art en 666 International is. Dus: Goeie muziek! Hafgufa ![]() |
|
ga ik dan maar eens doen dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ja ok, die single had ik dus al eens opgezet merk ik. Ik ben het totaal niet eens met de opmerkingen dat dit tussen SA en 666I in zou zitten. Helemaal niet zelfs. Ik zal eens verder luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat klinkt eerder als een sales praatje van het label. 666 International ken ik niet maar Satanic Art kan ik er sowieso niet uithalen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Het is iets directer, simpeler, bij vlagen. Meer piano-geluid wat me aan 666I deed denken. En een andere 'lijn' van denken dan de vorige twee DHG albums. Maar nog steeds veel van wat (ook) in AUO en BMC zit. Bepaalde stukken dacht ik ook vrij direct in AUO te herkennen. Dat tussen SA en 666I inzitten is in ieder geval onzin. Hoogstens dat ze vanaf 'daar' een andere afslag genomen hebben. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Wisselt elkaar wat af de laatste tijd, maar denk dat ik Black Medium Current toch echt beter vind dan A Umbra Omega. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik vind de laatste plaat eigenlijk wat saai/traag. Die is aardig gezakt in de jaarlijst als ik die weer zou maken Hafgufa ![]() |
|
A Umbra Omega heeft meer blastbeats en is dus automatisch beter. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Je hebt zelf meer blastbeats! Enfin, X-X, er zit een Photobucket (denk ik?) overlay over je avatar. Maakt niet uit, doet er niet toe, maar viel me opeens op. No dogs, no masters. ![]() |
|
BMC is duidelijk trager, en minder geschift dan AUO. Maar ook sfeervoller, inventiever, spannender. En op een goede manier coherenter. Lood om oud ijzer; beide albums heb ik heel hoog zitten. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb ZEKER meer blastbeats ![]() Daar ben ik me van bewust. Maar ik heb geen zin om daar wat aan te doen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Dat respecteer ik, helemaal. Het ergert me, maar respect. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb de eerste 17 minuten het geprobeerd, maar toen begon ik me echt te vervelen. De bm zang staat me te hard in de mix, de cleane samenzang is gaaf. De muziek een beetje saai, imo. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Deze luisteren, Wim: Voor mij persoonlijk het strafste/geniaalste dat ik ooit heb weten gemaakt worden door een metal band. Maar waarschijnlijk is het niks voor u ![]() ![]() |
|
Die staat nu in het mapje later bekijken. ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |