|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog 2 dagen tot de bekendmaking Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Spannend !!! |
|
quote:Als jullie niks te doen hebben komende vrijdag zijn jullie met de band bij deze uitgenodigd om langs te komen. Ik regel gastenlijst voor jullie vieren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Inderdaad spannend, hehe, zin in! |
|
quote: Hey Hub ! Erg aardig, maar we staan a.s. vrijdag met Endstille in het Paard te Den Haag. Gaat dus niet lukken. Volgende keer beter |
|
quote:Succes daar........dan drink ik hier jullie bier wel op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Vrijdag zal de voorverkoop starten en diegenen die op de pre-party hun combiticket kopen, krijgen € 2,50 korting |
|
Goed bezig heren. Ik ben wel benieuwd naar de line-up. |
|
HEUY!!!! Dan zien we je dus vrijdag |
|
Dat zou nog wel eens heel goed kunnen ja, er staat nog niks op de planning |
|
Bij deze staat er dus wel iets op de planning Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, nu eigelijk wel ja |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En?? -Edit- Verkeerd gelezen. Op de pre-party wordt het dus bekend gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 16-01-2009 15:35] |
|
quote: |
|
quote:homo, en dan niet naar ringworm, pffff. Fuck the world and fuck you |
|
HEUY!!!! En de line-up: |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
|
quote:Hey te gek dat Defcon One "stage-klaar" is!! |
|
Proberen om hier minimaal 1 dag aanwezig te zijn! Nog even wat schade inhalen met de organisatie |
|
quote: HEUY!!!! Door middel van extra hoofdschade? |
|
Benieuwd wat die laatste band wordt |
|
quote: Dat zal heus wel vandaag of morgen iemand ter ore komen, hahaha (ja, het is een hele goede band met een sterke live-reputatie)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |