|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Niet uitverkocht, maar de opkomst viel mij ook zeker niet tegen! |
|
quote: Metalshots was erbij! Bla |
|
hehe ja dat model zou ik ook laten liggen |
|
HEUY!!!!! Jammer dat het weer voorbij is.... had zo nog wel een paar dagen door kunnen gaan.... vond het enorm geslaagd...supergezellige sfeer met bezoekers en bands... op naar het volgende H&H Metalfest.....maar eerst 10 april Skyforger, Context en het eerste optreden van Alkonost in Nederland |
|
quote: Helemaal mee eens, top georganiseerd overigens ! |
|
quote: HEUY!!!! Dank je wel |
|
Het was super gaaf!!!! :D Toch wel heel erg jammer dat het uiteindelijk toch is uitgelopen op het laatst waardoor ik maar 1 of 2 nummers van Taake heb kunnen zien voordat ik naar de laatste trein moest |
|
Ik begin nu een beetje bij te komen van afgelopen weekend :-P Hoogtepunten: Vreid, The Batallion en Taake! En het was ook geweldig om Cutthroat over de vloer te hebben! |
|
quote:Heel erg bedankt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Vrijdag rond de 150 man binnen en zaterdag rond de 200 als ik me niet vergis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zaterdag was er ook The batallion merch, die lag boven. Volgende keer gewoon effe vragen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat heb ik gedaan, en die kerel keek me zo ontzettend niet begrijpend aan, dat ik het maar heb laten zitten. |
|
quote:Jammer ja maar de schuld lag geheel bij Taake aangezien zij veel en veel te lang getreuzeld hebben alvorens het podium op te gaan. Erg jammer want het was verder een gaaf optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
http://hierophant-nox.com/features/hubandhueyinterview1.htm Geweldig positieve feedback vanuit Engeland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ellen is een wereldwijf Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:klopt ja, die waren erg gaaf |
|
quote: HEUY!!!! Gaaf om te lezen!!!!.... Ben benieuwd naar het hele interview |
|
quote: Jij hebt me toen nog naar die gasten toegebracht ja maar zij vertelden dat alles bij hun logeeradres lag! |
|
quote:Haha, 1 doos stond nog boven, zelf aan de kant gezet bij het opruimen van de backstage zaterdagochtend. Maar goed, volgende keer....want ze zullen zeker terugkomen naar Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bla |
|
Die laatste doet t m quote: Ja dat dacht ik al wel, ach kunnen jullie ook niks aan doen. Volgende keer beter, krijg vast nog wel eens de kans om ze te zien |
|
Gave fotoos Mira Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |