|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan moet Heuy merchandise verkopen, dan heeft hij het te druk om te flyeren. Dus iedereen: KOOP VEEL en hou Heuy aan het werk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij grote aantallen afname mag u een spiegel meenemen en Heuy de volgende mogelijke vragen stellen: - Bij de girlies: komen met borsten er wel goed in uit (waarop Heuy zal zeggen "dat kan je niet zien, maar dat moet je voelen; laat me even helpen" - Zie ik er niet te dik uit in dit shirt, waarop Heuy zal zeggen "tjsa, tis toch die dikke kop die er boven uit blijft steken hè" - Kleed het mij slank af --> "moment, ik ben nog niet dronken genoeg dat te kunnen beamen" Succes Heuy! Overigens: ik denk dat ik wel kan flyeren voor Hub & Heuy [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-01-2009 19:16] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:I know I know. Ik doel ook op een ander feestje in Sneek (Burst + The Ocean). Uiteraard ben ik ook bij Vreid en Kampfar, maar dan in Liwwadden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Friday, March 13: The Batallion (Nor) www.myspace.com/thebatallion666 Urgehal (Nor) www.myspace.com/urgehal666 Cutthroat Nor) www.myspace.com/cutthroatnorway Murder Manifest (Hol) www.myspace.com/murdermanifest Saturday, March 14: Taake (Nor) www.myspace.com/taakeofficial Surprise-act (Nor) TrollfesT (Nor) www.myspace.com/trollfest Svarttjern (Nor) www.myspace.com/svarttjern Izegrim (Hol) www.myspace.com/izegrim The Oath (Fra) www.myspace.com/theoath666 Context (Hol) www.myspace.com/contextband Defcon-One (Hol) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Aan die borsten kun je iig wel zien of ze uit Limburg komen of niet...dat dan weer wel! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Gheghe Tim, bleef toch een historische actie, vooral bij die ene blonde griet die het even echt geloofde dat ik het zo kon zien Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Overduidelijk een Limburgse idd |
|
Nieuws aangaande Svarttjern http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=112757 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is de huidige line-up van Defcon One trouwens |
|
Ruud Bänziger - gitaar Koen Hillekes - zang Maurice Brouwers - bas Herman Seuren - drums De tweede gitaar is volgens mij Reinier van der Valk maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
quote: Uit de eerdere Defcon One line up: * Ruud Banziger (guitar, ex-Engine of Pain) * Herman Seuren (drums) Aangevuld met: * Coen Hillekens (vocals) * Reinier De Valk (guitar, Gemini/Symbolic, Chaos Control)) * en ons aller Mies (bas, teveel om op te noemen ) |
|
quote: HEUY!!!! Bij iedere aankoop een gratis flyer |
|
quote:Geen Wilbert dus |
|
Coen is wel degelijk een goede vervanger Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dat had er nog eens bij moeten komen als hij dat niet was geweest |
|
HEUY!!!! Voorverkoop staat online: Vrijdag: € 15,- Zaterdag: € 25,- Combiticket: € 35,- |
|
Waar online? |
|
quote: HEUY!!!! http://www.azijnfabriek.nl/agenda.php?id=611 [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 21-01-2009 0:04] |
|
|
|
Dus allemaal meteen naar de site van De Azijnfabriek en boek die tickets Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waarom zijn er twee soorten combi-tickets? |
|
quote: HEUY!!!! Combi: vrijdag / zaterdag Combi: zaterdag / vrijdag .....geen idee, maar is hetzelfde |
|
quote:Reinier heeft een tijdje mee gerepeteerd, maar kon het niet combineren met zijn andere bezigheden, we zijn dus met zijn vieren |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |