![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan moet Heuy merchandise verkopen, dan heeft hij het te druk om te flyeren. Dus iedereen: KOOP VEEL en hou Heuy aan het werk ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Bij grote aantallen afname mag u een spiegel meenemen en Heuy de volgende mogelijke vragen stellen: - Bij de girlies: komen met borsten er wel goed in uit (waarop Heuy zal zeggen "dat kan je niet zien, maar dat moet je voelen; laat me even helpen" - Zie ik er niet te dik uit in dit shirt, waarop Heuy zal zeggen "tjsa, tis toch die dikke kop die er boven uit blijft steken hè" - Kleed het mij slank af --> "moment, ik ben nog niet dronken genoeg dat te kunnen beamen" Succes Heuy! Overigens: ik denk dat ik wel kan flyeren voor Hub & Heuy ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-01-2009 19:16] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote:I know I know. Ik doel ook op een ander feestje in Sneek ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Friday, March 13: The Batallion (Nor) www.myspace.com/thebatallion666 Urgehal (Nor) www.myspace.com/urgehal666 Cutthroat Nor) www.myspace.com/cutthroatnorway Murder Manifest (Hol) www.myspace.com/murdermanifest Saturday, March 14: Taake (Nor) www.myspace.com/taakeofficial Surprise-act (Nor) TrollfesT (Nor) www.myspace.com/trollfest Svarttjern (Nor) www.myspace.com/svarttjern Izegrim (Hol) www.myspace.com/izegrim The Oath (Fra) www.myspace.com/theoath666 Context (Hol) www.myspace.com/contextband Defcon-One (Hol) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Aan die borsten kun je iig wel zien of ze uit Limburg komen of niet...dat dan weer wel! ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Gheghe Tim, bleef toch een historische actie, vooral bij die ene blonde griet die het even echt geloofde dat ik het zo kon zien ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: ![]() Overduidelijk een Limburgse idd ![]() ![]() |
|
Nieuws aangaande Svarttjern ![]() http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=112757 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Wat is de huidige line-up van Defcon One trouwens ![]() ![]() |
|
Ruud Bänziger - gitaar Koen Hillekes - zang Maurice Brouwers - bas Herman Seuren - drums De tweede gitaar is volgens mij Reinier van der Valk maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Uit de eerdere Defcon One line up: * Ruud Banziger (guitar, ex-Engine of Pain) * Herman Seuren (drums) Aangevuld met: * Coen Hillekens (vocals) * Reinier De Valk (guitar, Gemini/Symbolic, Chaos Control)) * en ons aller Mies (bas, teveel om op te noemen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! ![]() Bij iedere aankoop een gratis flyer ![]() ![]() |
|
quote:Geen Wilbert dus ![]() ![]() |
|
Coen is wel degelijk een goede vervanger ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Dat had er nog eens bij moeten komen als hij dat niet was geweest ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Voorverkoop staat online: Vrijdag: € 15,- Zaterdag: € 25,- Combiticket: € 35,- ![]() ![]() |
|
Waar online? ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! http://www.azijnfabriek.nl/agenda.php?id=611 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 21-01-2009 0:04] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dus allemaal meteen naar de site van De Azijnfabriek en boek die tickets ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Waarom zijn er twee soorten combi-tickets? ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Combi: vrijdag / zaterdag Combi: zaterdag / vrijdag .....geen idee, maar is hetzelfde ![]() ![]() |
|
quote:Reinier heeft een tijdje mee gerepeteerd, maar kon het niet combineren met zijn andere bezigheden, we zijn dus met zijn vieren ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |