|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie van ZM heeft interesse om een festivalreview te schrijven voor ZM? Ik probeer het nu via deze manier omdat we via het ZM-contactadres geen reply krijgen. Uiteraard is voor beide dagen een gastenlijst/persplaats geregeld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zeg, Hypnos Ik mag zijn materiaal altijd graag lezen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-01-2009 20:34] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ik zou zelf erg graag willen, maar dat weekend lukt me helaas niet. Maar ik zal nog een keer polsen bij mijn collega's. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De studie financiering is binnen dus de combi ticket is besteld! Zin in! |
|
quote: Ik wil mijn fotos wel ter beschikking stellen. Bla |
|
Trollfest! |
|
quote:Altijd feest op het podium met deze gekke Noren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe vaak heb je ze gezien dan? |
|
Zelf live 1 keer maar ik heb ook enkele videos van andere optredens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar je hebt verder wel gelijk hoor, op Ragnarök was het een dol feestje! Ik was dan ook erg blij toen ik hoorde dat ze naar Nederland komen. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
TrollfesT op Youtube http://www.youtube.com/watch?v=1WLJfYN4z7E&eurl=http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=89047312&feature=player_embedded Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als dat een nieuwe clip is, zullen we dan iets gelijks doen als bij Svarttjern en Blabbermouth Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Dit is meer een party filmpje maar ze hebben wel echte videoclips waarmee we iets soortgelijks kunnen doen als met Svarttjern ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! We moeten iemand vinden die voor ons zo'n filmpje wilt maken |
|
Is het al tijd voor de bekendmaking van de laatste band? |
|
Nee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kaarten in de pocket! |
|
quote: NEUY!!!! Maar wel bijna |
|
Ik heb een vermoeden wat de Surprice act is, aangezien de band jullie hebben met een bepaalde band, maark kan er ook naast zitten Tis in ieder geval geen Carpathian Forest. maar jullie gaan dat toch niet bekend maken? dan is de Surpise er vanaf! [Dit bericht is gewijzigd door darkpixels op 01-02-2009 16:27] |
|
quote: Gewoon je mond houden en genieten van de surprise, al zal je vermoeden wel kloppen, haha.... Tot 13 en 14 maart? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! We hebben inderdaad een innig band met hen |
|
quote:Maarre, we hebben met meerdere bands een goede band op persoonlijk vlak buiten de muziek om dus alle opties staan open Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ze hebben een band met Elexorien, maar uitnodigen als surprise act? Ho maar hoor dokter. Bruce Banner |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |