![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo is dat maar net ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Zo, en nu mag het officieel bekend worden dat het inderdaad Vreid is dat komt spelen. Overigens: ik kreeg afgelopen week de promo binnen van de nieuwe Svarttjern-plaat en wat is dat een ongelooflijke knaller zeg. Koldbrann-fans mogen deze plaat (en band live) absoluut niet missen, zie http://www.myspace.com/svarttjern ('Code Human'!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Nou zeg, ik kan zelfs in Houten een echt kaartje kopen ![]() Morgen gelijk maar even doen ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Gezellig An! ![]() Bla ![]() |
|
@ Mira: ![]() ![]() Het is me gelukt!! Vroeg nog om het Hub en Heuy metalfest in Weert om iedereen in verwarring te brengen ![]() Staat je logeeraanbod nog? Hatsjikidee! ![]() |
|
Bij deze de definitieve poster/flyer met Vreid erbij ![]() Grote dank gaat uit uit naar de eikels die Vreid's show bij ons hebben willen tegenhouden ivm Vreid's show vorige week in Eindhoven ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Maar het belangrijkste is, ze spelen (en alle anderen); is er al een tijdsschema bekend? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Tijdschema is bekend en zal binnenkort bekend gemaakt worden zodra de tijd rijp is ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Is bekend en zal bekend gemaakt worden? haha! ![]() Bla ![]() |
|
IS bekend bij Xander en mij en ZAL bekend gemaakt worden naar anderen toe op korte termijn. Zo dan? ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Tenzij uiteraard iemand anders het al eerder bekend maakt tegen alle geldende afspraken in ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-02-2009 1:10] ![]() |
|
Hehehe, er is nog niemand anders buiten ons tweeën die het uiteindelijke tijdschema kent dus ik maak me geen zorgen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ja natuurlijk! Wel slaapspul meenemen, het huis ligt VOL! Haha! Het is in Roermond he ![]() Bla ![]() |
|
Interview met Heuy en mijzelf aangaande ons festival ![]() http://www.lordsofmetal.nl/showspecial.php?id=255&lang=en Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Nederlands leest toch wat makkelijker: http://www.lordsofmetal.nl/showspecial.php?id=255 ![]() Maar een leuk stukje hoor ![]() ![]() |
|
Nog 1 week te gaan ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Cool...........weer net zo'n dorst als afgelopen jaar? ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Ha ha, die dorst moet wel te lessen zijn met veel Alpha's ![]() ![]() |
|
Een voorproefje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Nog een weekje, zin in!! ![]() Hub, heb je mijn mails gehad? ![]() |
|
quote:Yep, beide mails gehad maar nog geen tijd gehad om te antwoorden...gigantisch druk met nog maar 1 week te gaan. Maarre, antwoord:....dit weekend ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hm, iemand nog een slaapplekje voor twee? ![]() |
|
quote:Hier al alles vol. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |