|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Stom. |
|
Damn, mijn vaste concert matties van CoD moeten zaterdag spelen. Waarschijnlijk loop ik die dag dan een beetje doelloos rond met mijn grote vriend bier |
|
quote:www.myspace.com/defcononedeathmetal |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je pakt maar mooi de auto |
|
quote: En Ingrid de hele avond niet drinken zeker? In welke wereld leef jij? :p |
|
Zorg jij maar es voor een rijbewijs, dan kan je Ingrid es een keer rondrijden |
|
Haha, niet zeuren allemaal; ook ik zal dit weekend nuchter moeten blijven in verband met chauffeurs-verplichtingen... Maar het wordt gaaf, dat weet ik nu al! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Mee bezig jae! |
|
quote: Afrijden met een enkele rit naar Roermond is nog net niet haalbaar zeker? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Waarom niet eigenlijk. Volgens mij zijn twee rijlessen bij Grey dik voldoende, toch? |
|
Friday, March 13 Murder Manifest (Hol) 20:20 – 20:50 hrs Cutthroat (Nor) 21:10 – 21:40 hrs Urgehal (Nor) 22:00 – 23:00 hrs The Batallion (Nor) 23:20 - 00:20 hrs Saturday, March 14 Defcon-One (Hol) 16:00 – 16:30 hrs Context (Hol) 16:50 – 17:20 hrs The Oath (Fra) 17:40 – 18:20 hrs Izegrim (Hol) 19:00 – 19:40 hrs Svarttjern (Nor) 20:00 – 20:40 hrs TrollfesT (Nor) 21:00 – 21:40 hrs Vreid (Nor) 22:00 – 23:00 hrs Taake (Nor) 23:20 – 00:20 hrs Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
HEUY!!!! Vrijdag alweer....heb er zin in .... tot nu toe al tickets besteld uit Engeland, Duitsland, Frankrijk, Noorwegen, Spanje, België en Nederland.....wordt nog internationaal |
|
quote: Je vergeet wellicht Friesland, dan is het echt internationaal. Ik heb er vreselijk veel zin in, al ben ik de Bob. Donderdag even een liter Jack voor Endre halen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ontzettend veel zin in deze show! |
|
Om de feestvreugde te verhogen: onze nieuwe mini-cd is vanaf a.s. zaterdag voor het eerst te verkrijgen. |
|
quote: Als het je troost broer, ik vraag me af wie er dit weekend meer kilometers gaat maken, jij of ik, hehe. Maar wel teringveel zin in inderdaad! |
|
Is er ook een kleine metal market of alleen merch van de bands zelf? |
|
HEUY!!!! Alleen van de bands zelf |
|
quote:We gaan een paar tjes doen |
|
quote:En misschien ook uit Polen...krijg een bevestiging vandaag of morgen hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Cool, ben benieuwd. Die vorige knalde als een tiet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat wordt weer bakken met geld uitgeven daar, erg veel gave bands waar ik nog nooit van gehoord had. Superveel zin in The Oath, de nummers op die myspace blazen me echt omver. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |