|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Het was mooi! Zo meteen weer! |
|
Nog twee die niet wakker te krijgen zijn... Een is zelfs als de Noorse Titanic ondergegaan en wil zelfs geen Jack Daniels meer (insiders weten dan genoeg Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Leven ze nog wel? |
|
Heersend. |
|
Trollfest leuk, ja? Bruce Banner |
|
quote: Jaaa! |
|
Hulde voor een superweekend! En nu snel aan de slag met de foto's! Bla |
|
Het was een geweldig weekend, alleen een zware zondag; na drie uur slaap even samen met Hub naar Schiphol rijden voor band 1 af te zetten, dan met vliegende vaart terug naar EIndhoven om de logees naar de bus te brengen, en nu dan eindelijk thuis (half Nederland doorkruist). Hoogtepunten: de hele vrijdag, op zaterdag Svarttjern (ondanks de monitorproblemen), Vreid en Taake (magistraal) Dieptepunt: Context net gemist Op naar de volgende keer Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Erg gaaf weekendje en iedereen bedankt voor het komen en er voor te zorgen dat er een geweldige sfeer was Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hier is het ook al gammelheid troef, en niet eens door het zuipen, hehe. Supervet weekend geweest, relaxte sfeer, gezellig publiek, en toffe bands. |
|
het was een geslaagd "eerste" optreden voor ons |
|
Oh ja, hoogtepunt: absoluut The Batallion! Tering, wat was die band gaaf, en wat een geweldige show |
|
quote: Inderdaad; het lijkt me heel sterk als dit niet mijn live-optreden van 2009 wordt! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Yep, The Batallion knalde als een tiet in vanille pudding!!!!! .......en de flessen vlogen door de lucht hahaha. De volgende ochtend erachter komen dat we de hele backstage hebben getrashed waarvan niemand zich kan herinneren hoe dat is gebeurd hahaha. Heb al veel gethrashte backstages gezien maar dit sloeg alles.....kan zelf ook niks herinneren van de afterparty behalve dat het bier en whiskey rijkelijk vloeide Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, koning, achteraf de rekening betalen voor dingen die je je niet meer kunt herinneren en die in een logische wereld ook totaal niet nodig zijn. Mooi is dat. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik had anders vrijdag wel even langs willen wippen. Helaas! |
|
quote: Nou, ehm, ik was dus de enige nuchtere vrijdagnacht backstage aanwezig en ik breng je van de week wel even fijntjes op de hoogte Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ben erg benieuwd hahahaha Ander hoogtepuntje voor mij persoonlijk: Vreid die de Hub & Heuy song live vertolkten waarbij Heuy en ik mee moesten zingen Edit: de eerste fotookes [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-03-2009 21:43] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het hoogtepunt was zeker The Batallion! Jammer dat ze zaterdag geen merch meer bij zich hadden, vrijdag moest ik namelijk eerder weg vanwege de trein. Maar gelukkig staat er op hun myspace van alles. Ook trollfest en Vreid waren zeer gaaf! Svarttjern was ook gaaf, alleen vond ik het geluid niet zo heel lekker. Taake is niet mijn ding live, op cd vind ik het super gaaf maar live kan het mij op de één of andere rare manier niet boeien. Ik ken sowieso alleen de eerste twee albums goed en volgens mij spelen ze voornamelijk van de laatste twee. Ook Urgehal was een hoogtepunt! Erg geslaagd weekend! Ik kan al niet wachten tot de open air variant |
|
Hoe was de opkomst trouwens? Normaal gesproken valt dat in de Azijnfabriek meestal erg tegen helaas. |
|
Mooie meid links op de foto.. The battalion is dus een aanrader? Ben wel benieuwd. Hebben die een myspace oid? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Deze? http://www.myspace.com/thebatallion666 [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-03-2009 23:06] |
|
quote: Was leuk, dus? Bruce Banner |
|
quote:+666! Bekend gezicht maar weet ff niet waarvan. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |