|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Tof dat jullie dit weer organiseren, tenminste iemand die de scene in Limburg levend houdt. |
|
Thanks, erg tof om te horen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Inderdaad...in deze uithoek van Nederland mag wel wat meer georganiseerd worden |
|
quote:Ik doe m'n best Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mocht ik het weekend vrij hebben, dan zal ik zeker eens kijken of ik iemand zover kan krijgen mee te gaan(met of zonder eikels ). Misschien. |
|
quote: HEUY!!!! Regel dan eens een Balkan avond ....mr DJ |
|
quote:Voor de liefhebbers: komende vrijdag zijn Hub & Heuy DJ's bij de eerste editie van 2009 van de Balkan Beats Roermond (in De Azijnfabriek uiteraard) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Misschien wel de laatste Hub & Heuy Metalfest....dus zorg dat je erbij bent.....daarna gaan we over op de beat, met een colaatje in de hand |
|
quote:hoop wel dat alles goed komt dan |
|
Yep, H&H Fest gaat 200% zeker door Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb wel zin om weer eens op te treden, dat is alweer veel te lang geleden |
|
quote:Eindelijk weer eens Defcon-One na zovele jaren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ja dat is nog langer geleden, ik zou niet eens weten wanneer dat was. Ik was er dan ook niet bij toen hehe |
|
Laatste keer Defcon-One was volgens mij in een klein cafeetje in midden Brabant...wanneer exact kan ik me ook niet meer herinneren....we worden oud Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb Defcon one volgens mij voor het laatst zien optreden in '99 of'00 in de oude Bosuil in Weert, dus ben benieuwd! |
|
quote: HEUY!!!! ....om een gezellig haardvuurtje op locatie te voorkomen, zoals op de 2e editie van H&H, hebben we het weggehaald |
|
Nou is er niks mis met kleine haardvuurtjes.....neem de marshmellows maar mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dan ga ik alvast inslaan wordt gezellig |
|
quote: Met de groeten van Ben. |
|
www.azijnfabriek.nl voor kaarten...verkoop loopt al lekker Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Perfect; eindelijk weten de liefhebbers het te vinden, ga zo door mensen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nog 1 maand te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zondag voor het eerst bij de azijnfabriek geweest, viel me helemaal niet tegen (ondanks de screwups van metalizer bookings). Hopelijk ben ik wel aanwezig op 1 van de 2 dagen (2 dagen vrij vragen is misschien iets te veel van het goede). Welke dag speelt Taake? EDIT: Niet goed gekeken. Ik ga proberen de zaterdag erbij te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 10-02-2009 3:07] |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |