![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar wij hebben weer een andere deal...remember Dynamo begin januari? ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, dat weet ik nog. En weet jij nog wie z'n bier ik ga opdrinken? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ja, Abbath. Bruce Banner ![]() |
|
hmm ben nog steeds aan het overpijnsen.. maar aangezien Tore komt kan ik misschien wel weer ladingen Jack`+ cola meestermaken ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Endre is er ook, die drinkt pas Jack D....daar is Tore niks bij ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Welke Tore? Edit; sorry, verveel me. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-02-2009 20:48] Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Hear hear for Captain Jack! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Captain Jack is the name and Jack D. is his game ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Tore Bratseth...zanger van The Batallion ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: En dan zet je beide bands op dezelfde avond... even een hint; het woord sponsoring en de Jack Daniels Nederland zit in Gouda (Bacardi-MArtini Nederland lees ik hier op de flessen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Hehehe, regel die sponsoring maar ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:hehe bijna goed.. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ok dan, zanger/gitarist van The Batallion ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Zonder dollen, nee hebben we... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Die scheepslading? Als dat geen kotsfestijn gaat worden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:20 dec. deed abbath nog steeds de zang/bass en Tore alleen gitaar ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Jij hebt het over Bömbers....wij hebben The Batallion. Beide bands zijn wel met Tore ja ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Hehehe, je had toch de B goed en Tore goed ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
and de jack and cola! U gaat door voor de magnetron ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Hoppatee, nog maar eens de poster ertegenaan gooien ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ah, The Batallion, ze komen toch... Hmmm, misschien kom ik dan zelfs wel naar het verre Roermond toe ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote:Zeker doen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |