|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
En als Hub dat zegt, zal het zeker kloppen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Yep, ik mag vanwege contracten nog niet bekend maken wie het is maar binnenkort komt de aangepaste poster met ook het logo van de laatste band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
geen band die nog een plekje over heeft in de koffer/ auto? Ik ben er nog zwaar over aan het nadenken! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
de zaterdag ziet er leuk uit, misschien dat ik er wel ben Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Er komen d'r genoeg uit het landje waar jij tegenwoordig resideert skatje op dit fest, dus probeer het eens als au pair bootvluchteling :p (Overigens, mijn huisje ligt dan waarschijnlijk ook vol met spelende bands, anders had ik wel even met vrouwe Mandylion overlegd) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Anders is er in mijn huisje en een van onze auto's altijd een plekje voor je over hoor. |
|
H&H hebben mail |
|
quote: HEUY!!!! Je hebt mail terug Laatste band zal niet door ons bekend gemaakt worden over 2 weken.... |
|
quote:No worries Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dank u! |
|
quote: Dit is wat HEUY zei in een ander topic over H&H, maar tot nu toe zie ik nog niet echt een band die tot de Black 'n Roll behoort, ik neem dus aan dat de laatste band onder dit kopje zal vallen? |
|
quote:wat is black n' roll?? |
|
Een mix tussen black metal en zompige rock 'n roll, bijvoorbeeld een band die speelt als een kruising tussen Immortal en een Monster Magnet. Overigens komt The Batallion een beetje in de buurt: het is geen pure thrash, geen black maar het swingt als de spreekwoordelijke tiet en ja, ze spelen op H&H Metalfest VI... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
The Batallion word inderdaad vrij vaak in die hoek geduwd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:hihi ja daarom.. verstekeling.. hihi lijkt me gaaf. ahw jaa joh. maar ik geloof dat ik al een tijdje terug een plekje bij hub had gereserveerd. ahaha. toch. eerst nog ff geld vinden!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Komt "die ene band" nog wel? Anders kom ik niet hoor! Bruce Banner |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi. Bruce Banner |
|
Mooie line-up, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar de laatste band! H&H kennende wordt dat wel een klapper... Zijn ze toevallig net van booking agent gewisseld waardoor je nog niks mag bevestigen? Bla |
|
quote:Zal wel Vreid worden dan Anyway, ik zat te denken hierheen te gaan, maar hetzelfde weekend is er een leuk feestje in Sneek en dat scheelt 300 km.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: HEUY!!!! Het Vreid feestje is een maand eerder op 13 & 14 februari.....heb erg veel zin in die tour |
|
quote: Prutser: de 15e natuurlijk in Dynamo (ja, een beetje eigenbelang) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:+1 En dan ook nog Kampfar en Iskald er ook nog eens bij |
|
HEUY!!!! Excuses.....begin alle data door elkaar te houden....blijft het iig wel leven |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |