![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat laatste ben ik met je eens, maar kom: Toegankelijk is Tool nooit echt geweest. Het is geen Justin Timberlake he. Herformulering: het verbaast me dat een complexe band als Tool zoveel aanhang heeft. Dat geldt net zo hard voor 10 jaar geleden als nu. Ik vind het alleen maar iets goeds. @Bastianus, je snapt wel dat mensen met geruite overhemden met KORTE mouwen juist niet in het bos te vinden zijn maar vooral zaken doen met computers? Maar ik trek mijn onzinnige, beledigende generalisering maar weer in: je ziet waarschijnlijk toch meer IT'ers die hard gaan op technische muziek bij Steven Wilson of Dream Theater dan bij Tool. ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote:Nogal wiedes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nouja de aanhanger zijn des te trouwer. Zo had werd the queen of pop madonna gewoon weken van de troon gestoten van best verkochte album toen kate bush even een album uit bracht. Kate bush hoor je weinig op de radio en lijkt ook niet zo toegankelijk maar de fans zijn des te trouwer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zie al kaarten verkocht worden op ticketswap. Word goed winst op gemaakt zo te zien... Belachelijk... ![]() |
|
quote: Dan gaan we gewoon naar Berlijn, morgen VVK om 09. uur! ![]() |
|
Max 20% op ticketswap, toch? Is lelijk, maar te overzien. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ik vermoed dat ik als talendocent op een ICT-opleiding ook al behoorlijk nerdy ben. Vreemd genoeg kan muziek me vaak dan weer niet simpel genoeg zijn. Tool gaat me al boven de pet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Toch nog aan kaartjes weten te komen! ![]() ![]() |
|
De malafide sites staan er ook weer vol mee... ![]() ![]() |
|
100 euro per stuk op marktplaats ![]() ![]() |
|
Echt jammer weer. ![]() Maar goed, zo lang er mensen zijn die alsnog kopen voor zulke bedragen zal dit doorgaan... [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 26-10-2018 22:02] ![]() |
|
Van de week mijn tweede kaartje online gezet. Weg in 2 minuten. Voor de normale aanschafprijs natuurlijk. ![]() |
|
Wij gaan in Zwitserland! ![]() ![]() ![]() |
|
https://www.rollingstone.com/music/music-news/watch-tool-debut-two-new-songs-live-831531/ Uiteindelijk nog een kaartje voor de Werchter vrijdag kunnen scoren. Ben benieuwd. ![]() |
|
Klinkt in elk geval veel belovend. Ik ga ook die dag. The Cure + Tool kon ik echt niet laten schieten. ![]() |
|
![]() |
|
Vanavond! ![]() ![]() |
|
Ik ben gewoon zenuwachtig. :') ![]() |
|
Tool nog 2 jaar geleden in Baroeg gezien, goeie show ![]() ![]() |
|
Jezus, wat was het goed gisterenavond...! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Het was erg gaaf! Al ging het optreden wel als een nachtkaars uit vond ik. ![]() |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |