![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Vertel eens eigenlijk.. al die grappen.. ik heb er eigenlijk nooit echt iets specifieks van gehoord, maar alleen maar dat ze het doen. Leg eens uit ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
idd, maar klinkt wel heel erg vet voor 2 nummers bij elkaar ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik geloof niet echt dat Tool met die intentie de nrs heeft gemaakt. Het is logisch dat het tempo en accoordenschema van Wings for Marie en 10000 days (Wings deel 2, hallo?) hetzelfde zijn, zodat ze mooi overlopen. En Viginti Tres kan je overal overheen pleuren, dat klinkt altijd wel vet. Goh wat toevallig dat 2 tracks op een album samen even lang zijn als een 3de track op een album. Ik kan je zo nog een waslijst geven. Waar ik Tool dan weer wel voor aanzie is dat ze dit soort theorieen rondstrooien op het internet, om fans het helemaal te laten beleven. Met al zo veel onzin rond zo'n album loopt de verkoop door en stijgt zo'n album bovendien bijna boven z'n cultstatus uit. Dan zeg ik, petje af voor Tool, een van de weinige bands die zo veel commercieel succes kan behalen door zo underground te blijven. Maar wel het gezonde verstand behouden mensen. Penumbra hoards ye, God of revulsion ![]() |
|
niet echt logisch dat het akkoordenschema en tempo in het hele nummer goed samenvalt, anders zou alleen de laatste paar maten en de eerste van het volgende nummer in elkaar over moeten lopen. ik vind het zeer goed bij elkaar passen voor 2 verschillende nummers. Maarja nog steeds kan het toeval zijn natuurlijk, alleen zie ik tool er wel voor aan zoiets te doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
en zoja, al past het wel: WAT HEB JE ERAAN? Waarom gaat niemand zich richten op die Bandfoto/Artwork puzzel! quote: Vele malen interessanter... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nou! Je hebt er geen ruk aan. "Ja, d'r zit een puzzel in de foto's...maar ik zeg lekker niet wat." Dus je kunt je helemaal blind gaan staren op een stel foto's terwijl je geen enkel idee hebt naar wat je zoekt. Kortom, alles kan een clue zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Dat is natuurlijk geen reden om het niet te doen! Wat denk je dan van een forensisch onderzoeker, dat die het maar opgeeft omdat hem niet vertelt is waar hij naar moet zoeken? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Maar zelfs een forensisch onderzoeker heeft nog een aanknopingspunt ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Die hebben wij toch ook? De foto's ![]() Daarbij een heel album vol met teksten met potentiële hints! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Maar hoe is (misschien ondergeshcikt) de muziek? Graag in vergelijkinjg met Undertow .. ![]() |
|
Iets gladder geproduceerd, melodischer, minder heftig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik vind het het beste Tool album tot nu toe. Het meest ontwikkelde album met de meeste diepgang. En ook met het meeste contrast tussen heavy en rustig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: mee eens, alhoewel ik Undertow toch in een apart hokje heb zitten.... ![]() |
|
10,000 Days is zeker goed, maar Lateralus is beter, vind ik. Dat is niet zo gek, die wordt waarschijnlijk nooit meer overtroffen. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 12-05-2006 20:44] zo kan ie wel weer ![]() |
|
Zeker nog nooit Aenima beluisterd? Dat is echt een wereldplaat! De nieuwe cd heb ik nog niet gehoord. ![]() |
|
Die is erg goed, maar kan toch echt niet tippen aan Aenima. ![]() |
|
Duidelijk niet, Lateralus vind ik veel beter dan Aenima. Bijna alleen al om Parabol/Parabola. Maar het nieuwe album klinkt ook steeds beter. ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
Ik vind Lateralus niet persé beter dan Aenima. Aenima maakte destijds toch veel meer indruk. Ik begin ook steeds meer te neigen naar het feit dat 10,000 Days de beste Tool tot nu toe is. Wat een magistrale songs staan hierop zeg! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
komt er ook een review op de FP? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Aenema was de eerste TOOL cd die ik in mijn bezit had. Gelijk was ik hier erg van onder de indruk. Daarna Undertow gekocht, maar die kon ik niet gelijk vatten. Lateralus heb ik grijs gedraaid, maar ik denk toch dat ik Aenema beter vind, vanwege de grotere variatie. 10.000 Days was in den beginne weer ff wennen, maar ik vond m al gelijk ok. Nu een stuk of 200 luisterbeurten later is dit m'n favo TOOL-album. De diepgang, structuren, opbouw, sfeer, variatie, ongein en het hele pakketje doen t m. Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: Kan me hier voor een groot deel in vinden. Ik vind 10.000 Days opnieuw een ontzettend interessante cd. Heerlijk als een band de tijd neemt voor ieder nummer. Sommige intro's duren wel 3 minuten, zonder dat de spanningsopbouw verloren gaat. Het dwingt je om anderhalf uur met gespannen oortjes te lúisteren. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: Het resultaat: http://media.putfile.com/Tool-71 "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
Heb hem nu een week of twee in mijn CD-speler en hij is weer erg lekker. Dat gezegd, ik moet bekennen dat ik er toch wat meer van had verwacht. Tool schept nu eenmaal hooggespannen verwachtingen door de vorige albums, en gezien de lange afwezigheid had ik verwacht dat er een flinke reeks tot op de millimeter gepolijste nummers klaar zouden liggen. Maar ik vind het resultaat een toch ietwat gemakkelijke middenweg tussen Aenima en Lateralus. Voor mij blijft Aenima toch favoriet en Undertow een goede tweede. Desalniettemin een lekker CD en een hele gave hoes! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik vind 10.000 days een logisch vervolg op Lateralus, en een Heerschplaat, vooral na vele keren luisteren. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |