![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lang geleden gezegd, maar toch nog even reageren: je hebt helemaal gelijk! (qua muziek en sex) moet het nodig weer eens luisteren, en ben ook een beetje teleurgesteld dat APC wéér voorrang krijgt (hoewel dat ook super is). Lateralus is denk ik m'n favoriet, vooral omdat dat album een hele sterke samenhang heeft en de nummers stuk voor stuk ijzersterk zijn. Aenima is een erg goede tweede, wat duisterder en naar mijn idee complexer. dansen op tool is trouwens ook een feest van complexiteit ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Tool is bevestigd voor Roskilde 2006. Wie weet op nog meer festivals en/of optredens in Nederland. ![]() ![]() |
|
ik gok op FOR ![]() |
|
ik gok op Pinkpop en Lowlands ![]() |
|
Waar blijft GODVERDOMME die nieuwe plaat? Ze hebben al veel te lang niks nieuws meer uitgebracht. ![]() ![]() |
|
quote: pinkpop..? kom nou zeg.... ![]() |
|
Pinkpop hebben ze al eerder gestaan, maar met de programmering van de afgelopen jaren zal dat er wel niet meer inzitten. En zowel op Pinkpop als Lowlands? Dat komt zeer weinig voor omdat die festivals zo'n twee maanden uit elkaar liggen. Flinke Europese tour maak je dan. ![]() Als er weer een FOR komt dan lijkt me dat het reëelste. ![]() |
|
over het algemeen saai behalve laturelus want die weet mij zeer te bekoren ![]() ![]() |
|
ik zit ook al weer een tijdje te wachten ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Hmmm langdradig , wazig ... smaken verschillen gewoon . Ik vind ze geniaal. ![]() |
|
Tool is idd goed, vooral het album Lateralus. Echt goede sfeer ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: dit voorjaar komt de nieuwe schijf uit, dat staat tenminste op de twee nieuwe dvd-singles (Parabola & Schizm) ![]() |
|
Tool is bevestigd voor Pinkpop. ![]() ![]() |
|
quote: Ik las het net ja. Mooi klote dat ze op Pinkpop staan, daar ga ik dus niet heen. ![]() |
|
Kutmuziek... pretentieus geneuzel SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! ![]() |
|
quote: Ze hebben er volgens mij wel eens eerder gestaan, dus zo vreemd vind ik het niet. Maar goed, misschien doen ze nog wat andere zalen/grasveldjes in Nederland aan, heb geen zin om naar pinkpop te gaan. ![]() |
|
quote: Net als jouw nick. ![]() ![]() |
|
Hoewel ik maar 1 album heb (Aenima) moet ik zeggen dat ik het best mooie muziek vind. Niet echt toegankelijk, je moet er wel voor gaan zitten, maar pretentieus vind ik een beetje overdreven. ![]() |
|
AEnema is wel een sterk album, moet ik nog maar eens een keer aanschaffen. Zelf heb ik Opiate. Deze verschilt nogal van al het andere wat ik van Tool ken, het is veel meer recht toe recht aan rock. ![]() |
|
quote: Ik wel, omdat de afgelopen drie jaar geen fatsoenlijke gitaar band op Pinkpop heeft gestaan. Tool stond in 2001 ook al op Pinkpop ja. Mooi optreden was dat, maar niet zo goed als in 013. ![]() |
|
quote:Hey, daar was ik ook, enige keer pinkpop en enige keer Tool, en wat betreft beide aspecten heb ik me prima vermaakt ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Tool heerscht! Heb ze 1 keer gezien (op Fields of Rock ofzo). Jammer dat ik ze destijds in de Oosterpoort heb moeten missen. Maar ja...dat was dan ook al binnen 10 minuten uitverkocht ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Vandaag Undertow en Aenima besteld, vroeger eens op tape gehad en ik wil ze weer ... ![]() |
|
Tool have officially announced their upcoming European/UK dates, here's the schedule: May 26th Lisbon, POR - Superrock Festival May 27th Madrid, SPA - Festimad May 29th Barcelona, SPA - Razzmatazz May 30th Lyon, FRA - Transbordeur May 31st Luxembourg City, LUX - Rockhal June 02nd Bavaria, GER - Rock AM Ring June 03rd Nuremberg, GER - Rock IM Park June 04th Landgraaf, NET - Pink Pop Festival June 06th Hamburg, GER - Sporthalle June 07th Berlin, GER - Columbiahalle June 08th Dusseldorf, GER - Philipshalle June 11th Glasgow, UK - Academy June 13th Hammersmith, UK - Apollo June 14th Hammersmith, UK - Apollo June 16th Switzerland, SWI - Interlaken Festival June 17th Vienna, AUT - Nova Rock Festival June 19th Milan, ITA - Filaforum June 21st Rome, ITA - Foro Italico June 22nd Bologna, ITA - L R Arena June 24th Katowice, POL - Spodek June 25th Prague, CZE - T Mobile Arena June 27th Amsterdam, NET - HMH June 28th Paris, FRA - Le Zenith June 29th Werchter, BEL - Werchter Festival July 01st Roskildge, DEN - Roskilde Festival July 04th Kristiansand, NOR - Quart Festival July 07th Gothenburg, SWE - Metal Town Festival July 09th Turku, FIN - Turku Festival ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |