![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ga er maar vanuit dat het klopt: het staat in ieder geval op de tourshirts, naar het schijnt. Edit: Concert: Tool dinsdag 27 juni 2006 (nog 21 dag(en) tot dit concert) Heineken Music Hall - Podium - Amsterdam Aanvang: 20:00 Hoofdprogramma: Tool Prijs 39 Euro, max. 4 kaarten per persoon per transactie Voorverkoop De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 10 juni 2006 10:00 van start. Extra info Het 'last-minute' concert van Tool. Dit concert werd pas op 4 juni definitief bevestigd. De VVK begint zaterdag 10 juni! [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 06-06-2006 9:12] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
ok dan ![]() nou nog iemand zo gek krijgen om mee te gaan... the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Ik heb het idee dat de band zcih helemaal kapot lacht bij al die paranoïde replies op fansites en forums ![]() |
|
Godver, wat een geweldig optreden weer op Pinkpop! Dikke vette heersch! ![]() ![]() |
|
quote: Dat was inderdaad een geweldig optreden. Ik heb me nooit echt geintresseerd in Tool, maar sinds zondag toch wel. ![]() |
|
Toch een goede deal: Ik een kaartje voor Tool van m'n vader, m'n vader een kaartje van Strapping Young Lad van mij, wij samen blij. Verjaardagen zijn helemaal zo gek niet. ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-06-2006 1:59] ![]() |
|
supershow op pinkpop!!!! ze blijven eigenaardig heerschen! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ik vind die nieuwe maar niks ... zang is zo matig ![]() |
|
quote: Of ik cool dankzij mijn vader ![]() Er worden trouwens enorme files voorspeld, dus verstandig om behoorlijk op tijd te vertrekken. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Niet pakkend genoeg als bijv op Undertow ![]() |
|
Geef hem nog een paar luisterbeurten. Ik vond hem in het begin ook wat tegenvallen maar ik begin nu sterk op die mening terug te komen. Het is geen Aenima, maar ik vind hem absoluut beter dan Lateralus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik 10.000 days een monsterplaat vind, al vanaf de eerste seconde een genot om naar te luisteren. Terwijl eerder werk van Tool me juist nooit echt heeft weten te raken. Misschien moet ik ook oudere albums een goede luisterbeurt gunnen. Prachtig artwork trouwens. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Precies. 10,000 Days is absoluut een kandidaat voor m'n top 10 2006. ![]() |
|
Nee hoor ![]() |
|
Éch wel. ![]() |
|
Tool blijft super: intelligente teksten, bevreemdende annex akelige achtergrondgeluiden en een dijk van een (eigenzinnige)zanger ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: volledig +1! signature ![]() |
|
Prachtige laatste cd!! Echt balen nu dat ik dat extra kaartje van een maat niet heb overgekocht vr hun show ergens in nov (met Mastodon heb ik vernomen ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
ik was zeker geen Tool-fan, liet me onverschillig maar deze gefragmenteerde cd bevalt me signature ![]() |
|
quote: Is het uitverkocht dan? (Ahoy) Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: Hier in België iig wel heb ik venomen ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |