![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
had me wel leuk geleken, een concertje van tool nouja... ik heb nu toch geen geld... Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl ![]() |
|
![]() |
|
Is er nog iemand naar de Ahoy geweest?... dit was mijn 3rde keer TOOL, en we hadden zit plaatsen maar ben weer net zo overdondert als dat ik bij hun 1e optreden was in de HMH ![]() btw.. maynard zei na het einde van het optreden in de ahoy.. See you next Summer i'm not waving.. i'm drowning ![]() |
|
![]() |
|
hmmm elke keer als ik het nieuwe album luister hoor ik echt super veel oude loopjes erin terug, aan de ene kant irritant maar eigenlijk ook weer gaaf ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
zondag in oberhausen geweest, jezus tering wat was dat goed zeg... kippevel met wings I & II, en dan gelijk lateralus erachter aan ![]() ![]() verder nog swamp song die ik niet in de hmh had gehoord. stond weer helemaal vooraan recht voor de drummert ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ofhellsfire op 05-12-2006 20:07] the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
quote: Ghe, tijden veranderen. ![]() ![]() |
|
Er zijn maar twee woorden om Tool te beschrijven: moederneukend geniaal. check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Heb je ze al kunnen boeken voor in de Winston? ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Jaaaa!!! Ze staan op Lowlands!! De ene keer moet je er 5 jaar op wachten, de andere keer zie je ze 3x in iets meer als 1 jaar tijd. Kicken. Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: Yeah, like in my wildest dreams! quote: Wot!!! kut... nu moet ik gewoon naar Lowlands. O well... gelukkig heb ik net een crappy baantje gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 18:46] check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Tool-zanger komt met solo album Uitgegeven: 9 oktober 2007 21:49 Laatst gewijzigd: 9 oktober 2007 21:50 AMSTERDAM - Op 29 oktober verschijnt onder de schuilnaam Puscifer, een solo album van Tool voorman Maynard James Keenan. De opvallende titel van het album is 'V is for Vagina'. De reden hiervoor geeft Maynard zelf : V staat voor vagina, vanzelfsprekend. Wat zou het anders zijn? 'C is for Chinese Democracy' bestond al'. Ook de naam van de artiest, Puscifer, verdient volgens Maynard een uitleg: "Welkom bij Puscifer, mijn creatieve onderbewustzijn. Welkom bij het feest dat 24 uur per dag in mijn hoofd plaats vindt." Welkom "Welkom op mijn eiland van onaangepaste ideeën. De plek waar mijn Id, Ego,en Anima allemaal samenkomen om recepten te verwisselen. Dit is de plek zonder harde en scherpe randen." "Het is de plek zonder duidelijke overdenkbare doelen. Laat je mijlenhoge verwachtingen achter je. Omdat dit puur een speeltuin is voor de vele stemmen in mijn hoofd. Kom met ons spelen." Anders 'V is for Vagina' is geen Tool plaat, het ligt ook niet in de lijn van de A Perfect Circle albums, het is iets totaal anders. Maynard zelf omschrijft het als 'put-it-on-and-move-your-butt' muziek, maar de vergelijking met Nick Cave en Tom Waits is ook al gemaakt. Wat het ook is, Puscifer is onmiskenbaar Maynard! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ik weet niet of iemand dit al heeft vernomen maar van de in april 2006 opgenomen single "Vicarious" is afgelopen december ook een videoclip verschenen. Elk mens die bekend is met TOOL weet dat dit bijzondere momenten zijn en neem dus de tijd om de clip weer op je in te laten werken. Toch had ik verwacht dat "The Pot" de TOOL single van 10.000 days zal worden maar achteraf ben ik het wel eens met de keuze van "Vicarious" omdat de lyrics goed inspelen hoe men hedendaags zich vermaakt en bezighoudt en dit is weer terug te vinden in de video. De video is overigens helemaal op de computer gemaakt integenstelling tot wat je van de band gewend bent maar nog steeds en alweer indrukwekkend meesterwerkje van Adam. http://nl.youtube.com/watch?v=GYZMBr2AhyA ![]() |
|
Alhoewel 10.000days heel erg goed is, luister ik toch liever naar Lateralus of AEnima ![]() ![]() |
|
*schop voor lola* ![]() |
|
lalala loooola en bedankt, kutnummer in me kop ![]() |
|
tool is geweldig en die nieuwe artwork door alex grey is ook geweldig ^^ ![]() |
|
*loopt weg* ![]() |
|
niet loopd? ![]() |
|
wil er hier iemand met mij praten op msn? ik heb iemand nodig die van goede muziek houdt en niet zegt: " ik luister naar vanalles." ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ik luister naar goedemuziek. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
msn? alsjeblieft?? lol ik ben echt desperate ![]() |
|
Uhm. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |