IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Tool Vorige pagina | Volgende pagina
Rathi
Usericon van Rathi
Posted 27-10-2006 14:22 by Rathi Wijzig reactieProfiel van RathiQuote dit bericht

had me wel leuk geleken, een concertje van tool
nouja... ik heb nu toch geen geld...


Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 27-10-2006 16:47 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2006 14:42 schreef Snoodaerdt het volgende:
Prachtige laatste cd!! Echt balen nu dat ik dat extra kaartje van een maat niet heb overgekocht vr hun show ergens in nov (met Mastodon heb ik vernomen )


Ik vind die laatste nou niet meteen een van de betere van ze, maar moet zeggen dat het een groeiplaat is en ik 'm steeds meer ga waarderen.
Sowieso heb ik Tool pas 1x live mogen aanschouwen dus kijk ik er best wel naar uit ze weer te zien.
Ook wel leuk Mastodon weer te zien


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-11-2006 17:13 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



catfo0d
Usericon van catfo0d
Posted 15-11-2006 13:55 by catfo0d Wijzig reactieProfiel van catfo0dQuote dit berichthttp://www.polycat.nl

Is er nog iemand naar de Ahoy geweest?... dit was mijn 3rde keer TOOL, en we hadden zit plaatsen maar ben weer net zo overdondert als dat ik bij hun 1e optreden was in de HMH

btw.. maynard zei na het einde van het optreden in de ahoy..
See you next Summer


i'm not waving.. i'm drowning


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-11-2006 14:06 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2006 0:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmmm elke keer als ik het nieuwe album luister hoor ik echt super veel oude loopjes erin terug, aan de ene kant irritant maar eigenlijk ook weer gaaf


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 05-12-2006 17:33 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

zondag in oberhausen geweest, jezus tering wat was dat goed zeg... kippevel met wings I & II, en dan gelijk lateralus erachter aan alleen jammer van 't publiek om te gaan lopen schreeuwen en klappen tussen wings I & II door... die hebben 't niet echt begrepen

verder nog swamp song die ik niet in de hmh had gehoord.

stond weer helemaal vooraan recht voor de drummert mocht ook wel, we stonden om half een al bij de concerthal... echt een onvergetelijk concert.

[Dit bericht is gewijzigd door ofhellsfire op 05-12-2006 20:07]


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-12-2006 14:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2001 21:47 schreef Judge M. het volgende:
Jammer dat ik het vorige week gemist heb in de 013 maar aan de andere kant is 62 en een halve piek wel belachelijk veel geld voor een concert...



Ghe, tijden veranderen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-12-2006 15:17 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Er zijn maar twee woorden om Tool te beschrijven: moederneukend geniaal.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-12-2006 15:18 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Heb je ze al kunnen boeken voor in de Winston?



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-05-2007 18:43 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Jaaaa!!! Ze staan op Lowlands!! De ene keer moet je er 5 jaar op wachten, de andere keer zie je ze 3x in iets meer als 1 jaar tijd. Kicken.


Inter faeces et urinam nascimur


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 18:45 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 december 2006 15:18 schreef blonde rockgod het volgende:
Heb je ze al kunnen boeken voor in de Winston?


Yeah, like in my wildest dreams!

quote:
Op 16 mei 2007 18:43 schreef Stoerbaard het volgende:
Jaaaa!!! Ze staan op Lowlands!! De ene keer moet je er 5 jaar op wachten, de andere keer zie je ze 3x in iets meer als 1 jaar tijd. Kicken.


Wot!!! kut... nu moet ik gewoon naar Lowlands.
O well... gelukkig heb ik net een crappy baantje gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 18:46]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-10-2007 7:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Tool-zanger komt met solo album
Uitgegeven: 9 oktober 2007 21:49
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2007 21:50

AMSTERDAM - Op 29 oktober verschijnt onder de schuilnaam Puscifer, een solo album van Tool voorman Maynard James Keenan. De opvallende titel van het album is 'V is for Vagina'.

De reden hiervoor geeft Maynard zelf : V staat voor vagina, vanzelfsprekend. Wat zou het anders zijn? 'C is for Chinese Democracy' bestond al'.

Ook de naam van de artiest, Puscifer, verdient volgens Maynard een uitleg: "Welkom bij Puscifer, mijn creatieve onderbewustzijn. Welkom bij het feest dat 24 uur per dag in mijn hoofd plaats vindt."

Welkom

"Welkom op mijn eiland van onaangepaste ideeën. De plek waar mijn Id, Ego,en Anima allemaal samenkomen om recepten te verwisselen. Dit is de plek zonder harde en scherpe randen."

"Het is de plek zonder duidelijke overdenkbare doelen. Laat je mijlenhoge verwachtingen achter je. Omdat dit puur een speeltuin is voor de vele stemmen in mijn hoofd. Kom met ons spelen."

Anders

'V is for Vagina' is geen Tool plaat, het ligt ook niet in de lijn van de A Perfect Circle albums, het is iets totaal anders. Maynard zelf omschrijft het als 'put-it-on-and-move-your-butt' muziek, maar de vergelijking met Nick Cave en Tom Waits is ook al gemaakt.

Wat het ook is, Puscifer is onmiskenbaar Maynard!



mascha
Usericon van mascha
Posted 21-01-2008 23:22 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Ik weet niet of iemand dit al heeft vernomen maar van de in april 2006 opgenomen single "Vicarious" is afgelopen december ook een videoclip verschenen. Elk mens die bekend is met TOOL weet dat dit bijzondere momenten zijn en neem dus de tijd om de clip weer op je in te laten werken.

Toch had ik verwacht dat "The Pot" de TOOL single van 10.000 days zal worden maar achteraf ben ik het wel eens met de keuze van "Vicarious" omdat de lyrics goed inspelen hoe men hedendaags zich vermaakt en bezighoudt en dit is weer terug te vinden in de video.

De video is overigens helemaal op de computer gemaakt integenstelling tot wat je van de band gewend bent maar nog steeds en alweer indrukwekkend meesterwerkje van Adam.

http://nl.youtube.com/watch?v=GYZMBr2AhyA


Grindrapekill
!!!
Usericon van Grindrapekill
Posted 24-01-2008 0:35 by Grindrapekill Wijzig reactieProfiel van GrindrapekillQuote dit bericht

Alhoewel 10.000days heel erg goed is, luister ik toch liever naar Lateralus of AEnima



Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2010 20:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

*schop voor lola*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2010 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

lalala loooola


en bedankt, kutnummer in me kop


Lola
Usericon van Lola
Posted 07-04-2010 20:55 by Lola Wijzig reactieProfiel van LolaQuote dit bericht

tool is geweldig en die nieuwe artwork door alex grey is ook geweldig ^^


Lola
Usericon van Lola
Posted 07-04-2010 20:56 by Lola Wijzig reactieProfiel van LolaQuote dit bericht

*loopt weg*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2010 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

niet loopd?


Lola
Usericon van Lola
Posted 07-04-2010 20:59 by Lola Wijzig reactieProfiel van LolaQuote dit bericht

wil er hier iemand met mij praten op msn? ik heb iemand nodig die van goede muziek houdt en niet zegt: " ik luister naar vanalles."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-04-2010 21:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-04-2010 21:03 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 20:59 schreef Lola het volgende:
wil er hier iemand met mij praten op msn? ik heb iemand nodig die van goede muziek houdt en niet zegt: " ik luister naar vanalles."


Ik luister naar goedemuziek.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Lola
Usericon van Lola
Posted 07-04-2010 21:04 by Lola Wijzig reactieProfiel van LolaQuote dit bericht

msn? alsjeblieft?? lol ik ben echt desperate


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2010 21:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Uhm.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen