![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Vet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Voor de zekerheid, je hebt dus *nummer 11 met direct daar achter nummer 3* over nummer 4 gezet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Yup, misschien moet je wel ff kijken naar de beide waves (vooral op het einde) om te kijken of de hoge pieken over elkaar heen vallen. Edit: Helaas lukt het me niet om ze echt helemaal over elkaar te leggen. Het tempo van de 2 songs is toch net anders, dus als je het ene riffje goed hebt wordt het andere stuk weer ongelijk... [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 08-05-2006 21:00] ![]() |
|
quote: Als je het ongeveer goed krijgt , post dat dan eens als mp3 !!!! Ben er zelf zo geen held in. Hoe verzinnen ze het toch. ![]() |
|
quote: Nee, de dood van zijn (gelovige) moeder (Judith Marie) Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Ik ben nou toch wel benieuwd geworden naar dat artwork Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
als ik geen boetes uitmoest betalen had ik hem al gekocht ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Ik heb hem hier liggen ![]() quote: Ja, dat is in ieder geval duidelijk. Maar er wordt ook hevig over een bekering gespeculeerd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
So fucking what? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ? Wat bedoel je? Ik zeg toch niets negatiefs over Maynard? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Die bekering was een 1 april grap... Niks van waar. "Think for yourself, question authority" Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: Misschien niet. Maar ik snap niet helemaal waarom men zich er druk over maakt. ("heftig gespeculeerd) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Oh zo, nou meer de vermeende bekeerdheid van Maynard t.o.v. de foto's in het boekje. Er wordt veel opreligieuze dingen gelet, mede dankzij de 1-april-grap (dank, Stoerbaard). Ze waren er dus wel van bewust dat het "vermeend" was. Haha, wazig verhaal ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
zoals boeken van crowley? ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
het 3D brilletje artwork lijkt wel wat op dit hier: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik heb het net in elkaar gedraaid, dit wordt de eerste luisterpoging. Begin klinkt in ieder geval lekker vaag ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Wa? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Resultaat van het mixen is volgens mij wel aardig, zit een kleine onstrakheid in (vooral op het eind hoorbaar), maar niet onoverkomelijk. Kan misschien verholpen worden door track 3 wat uit te rekken (edit: had Cainam al gezegd ![]() De nummers zo op elkaar zijn in ieder gaaf ![]() http://home.student.utwente.nl/o.j.m.vanduin/fora/temp/Tool%20-%2011%203%204.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-05-2006 12:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zo'n puzzle is natuurlijk wel heel mooi maar als je niet weet waarnaar je zoekt, zelfs niet eens een hint, dan is de gein er snel af. Dan kan namelijk alles iets anders zijn. Kortom, ik wacht wel tot er wat meer feiten boven tafel komen voordat ik mijn ogen weer aan het werk zet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Die mix is gaaf. Het album is gaver. Tool is het gaafst. zo kan ie wel weer ![]() |
|
dit slaat echt helemaal nergens op haha, jullie zoeken het echt veel te ver! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hoezo? Heb jij het Tool raadsel al ontcijfert? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
nee maar je kunt toch echt duidelijk horen dat het echt niet past... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Het past niet omdat het tempo iets verschilt, zoals Cainam al opgemerkt had. Ik heb heb elke van de 2 korte nummers op het begin gesynchroniseerd, maar op het eind loopt het al behoorlijk uit elkaar. Ik kan ze ook op het eind gelijk zetten, maar dan klopt het begin niet. Ik zou ook het tempo aan kunnen passen, maar daar heb ik nu geen zin in, pokkewerk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |