![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aenima is beter. ![]() |
|
Ach ja, Tool is toch een grote rip-off van Dead Soul Tribe ![]() ![]() |
|
Dat nieuwe album mag wat mij betreft best uitkomen. Ik bedoel Lateralus was van 2001, t is fokking 2006 ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Recentelijk samen met Undertow gekocht ![]() ![]() |
|
quote:*hap* mocht DST willen ![]() ![]() |
|
Ze komen dus ook in de HMH, ga ik zeker heen! (brrr pinkpop ![]() ![]() |
|
Volgens de site is de titel van het nieuwe album "10.000 days" en ik geloof er geen ZAK van (niet te hard schreeuwen, dalijk is dat toch de titel en nja ![]() Het doet me VEEL te veel aan een bepaald Disturbed album denken ![]() ![]() Sowieso...ben ik nu de enige die in het lijstje Opiate/Undertow/Aenima/Lateralus/10.000 days...10.000 days er NOGAL vindt uitspringen? ![]() |
|
Mooi altijd, dat gedoe bij een nieuw album. Well so much for all the conspiracy theories. A reliable source confirms that the title is "10,000 Days." There it is! (Those of you complaining that it "doesn't sound like a Tool title" might want to refer back to other mathematically-themed names such as "Forty-Six & 2", "4 Degrees", "Parabola", etc.) It is sounding more and more like the album will be out at the start of May. http://toolshed.down.net/ ![]() |
|
Vanwaar al die ophef om een albumtitel terwijl nog niemand één noot van de muziek heeft gehoord, laat staan een indruk van het concept of de lyrics te hebben? ![]() |
|
Hopsakeetje, dit schijnt de nieuwe single van Tool te zijn. Waarschijnlijk is het dat ook, heeft iig typisch Tool-sound, maar luister zelf maar... http://www.zombalabelgroup.com/tool/Vicarious.wav.zip Het is een wav-je, dus daarom 70 mb. ![]() |
|
![]() |
|
Dit zal niet de echte video zijn neem ik aan? Om nou 20 keer dezelfde WC potten te gaan zitten bekijken. ![]() Het is wel een goed nummer overigens. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 15-04-2006 18:24] ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ja, dan snapt de rest het ook. ![]() ![]() |
|
Tool, heerlijke band voor als je zaterdag middag nog half dronken wakker word en dan een eitje aan het bakken bent. Tenminste dan luister ik het meestal. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Tool vind ik erg relax, ik kijk ook erg uit naar het nieuwe album ![]() |
|
klinkt veel belovend en erg TOOL ![]() |
|
hmm stem van maynard is er wel erg op achter uit gegaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Achteruit? Het klinkt anders .... De enige progressie wat aan het nummer te horen is. ![]() |
|
tja tis nu wel de eerste luisterbeurt voor mij, maar dat schorre spreekt me nog niet echt aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat mag ![]() Ik onthoud me verder van elk oordeel totdat ik het volledige album een keer of 20 gehoord heb. Ik had toch wat meer progressie verwacht, dat wel. Dit klinkt als een leftover van de Lateralus-sessies. ![]() |
|
tis ook maar mijn eerste indruk, maar vind het idd verdacht veel op de lateralus sfeer lijken. maarja denk dat het hele album wel afwisselender is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
vandaag interview met tool in de OOR gelezen, ik ben echt benieuwd naar de nieuwe plaat ![]() |
|
Clip is wel érg Silent Hill achtig. vet! Ik denk eigelijk dat het een video is voor bij gigs als achtergrond video [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 16-04-2006 14:41] ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |