![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe song is gewoon ge-wel-dig man! ![]() |
|
quote: hehe als de muziek door een fan is gemaakt dan is die wel erg goed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Kut, te laat. Video is alweer verwijderd. ![]() ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Ik wilde net nog eens gaan luisteren. Blijkbaar is de video offline gehaald. ![]() |
|
ik hoop wel dat de rest weer wat meer klinkt als de eerdere platen, want de laatste vond ik een beetje te saai. ![]() |
|
Tool - Aenima en Lateralus zijn zalige cd's. Ik ben benieuwd voor de nieuwe ![]() ![]() |
|
quote: here the same ![]() † Dark Priestess † ![]() |
|
nieuwe = nu te downloaden. En volgens Toolshed is 't inderdaad gelekt. Ik kan me niet inhouden. ![]() |
|
Ik ook niet. NP: Tool - Jambi ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Dikke heersch! Wordt weer een groeiplaatje, zo kan ik concluderen na 1 luisterbeurtje. Het klinkt allemaal weer typisch als Tool. Vicarious is duidelijk songgericht, terwijl een nummer 10,000 Days (Wings Part 2) weer echt heel uitgesponnen is. Zeker nog vaker draaien deze plaat! ![]() ![]() |
|
Lekker plaatje!! Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Ik heb net op de fiets een paar nummers geluisterd, klinkt alsof de lijn Aenima - Laterlaus netjes is doorgetrokken, en dat kan ik wel waarderen. Kijken of deze net zo goed blijft hangen als de vorigen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Damn.. dat artwork! Ze maken er wel een werkje van zeg. Er zit een hele bril bij om de artwork in een soort van 3d te bekijken. Maf, maar wel mooi. CD'tje kostte bij de Sounds (Tilburg) trouwens maar 15 euro. Geen geld! Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Zulke dingen zijn wel goed tegen illegaal downloaden... schappelijke prijs en mooie extra's die je niet op internet kunt vinden ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: wat? beter! ![]() |
|
Heb hem zonet even gedownload. Ik ga hem zoiezo kopen maar m'n gebruikelijke cd shop had zijn exemplaren nog niet gekregen. Ik vind het ook wel een groeiplaat denk ik, want de eerste keer was ik eigelijk niet erg onder de indruk. Ik zat heel de cd te wachten op een tweede "Schism" of "Parabola" bij wijze van spreken, en naar mijn mening zat dat er niet bij. Ik zal het in ieder geval nog wel een paar keer moeten luisteren, want de overall feel zit wel goed vond ik, maar op deze moment vind ik het er niet echt uitspringen.. ![]() |
|
Ik heb hem vandaag gekocht. Loopt Limburg dan toch voor op de rest? :d ![]() |
|
![]() Gij trage zuiderling ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Lateralus vond ik destijds wat tegenvallen vergeleken met ouder materiaal, heb hem ook niet gekocht, maar ik ben toch wel benieuwd naar deze nieuwe. Deze week eens langs de cd-zaak proberen te gaan. ![]() |
|
Na een paar luisterbeurten is alvast één ding duidelijk: ze kunnen het nog steeds! ![]() no text supplied ![]() |
|
quote: Volledig mee eens!!! Prachtschijfje alweer!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Hmmm, dadelijk eens langs de Sounds dan! ![]() |
|
quote: Na een tijdje langer luisteren heb ik nog niet de klik gehad die ik bij Lateralus wel snel had. Nog even een paar keer luisteren dus ![]() Wie weet trouwens wie het begin van the Pot ingezongen heeft? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |