IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Tool Vorige pagina | Volgende pagina
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-04-2006 20:49 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

De clip is gemaakt door een fan en is dus een fake. Er wordt gezegd dat de muziek wel echt is.

Ik hoop het niet, want vind t idd ook een lateralus-leftover


Inter faeces et urinam nascimur


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 16-04-2006 21:18 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Nieuwe song is gewoon ge-wel-dig man!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2006 21:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 april 2006 20:49 schreef Stoerbaard het volgende:
De clip is gemaakt door een fan en is dus een fake. Er wordt gezegd dat de muziek wel echt is.

Ik hoop het niet, want vind t idd ook een lateralus-leftover

hehe als de muziek door een fan is gemaakt dan is die wel erg goed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2006 22:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kut, te laat. Video is alweer verwijderd.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 16-04-2006 22:30 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 21:18 schreef Gorath het volgende:
Nieuwe song is gewoon ge-wel-dig man!


+1



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 17-04-2006 11:23 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik wilde net nog eens gaan luisteren. Blijkbaar is de video offline gehaald.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 17-04-2006 11:31 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

ik hoop wel dat de rest weer wat meer klinkt als de eerdere platen, want de laatste vond ik een beetje te saai.


twan
Usericon van twan
Posted 17-04-2006 15:08 by twan Wijzig reactieProfiel van twanQuote dit bericht

Tool - Aenima en Lateralus zijn zalige cd's. Ik ben benieuwd voor de nieuwe


Lost One
Usericon van Lost One
Posted 17-04-2006 15:13 by Lost One Wijzig reactieProfiel van Lost OneQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2006 15:08 schreef twan het volgende:
Tool - Aenima en Lateralus zijn zalige cd's. Ik ben benieuwd voor de nieuwe

here the same


† Dark Priestess †


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-04-2006 18:41 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

nieuwe = nu te downloaden.

En volgens Toolshed is 't inderdaad gelekt.

Ik kan me niet inhouden.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-04-2006 19:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ook niet.

NP: Tool - Jambi


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 19-04-2006 20:11 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Dikke heersch! Wordt weer een groeiplaatje, zo kan ik concluderen na 1 luisterbeurtje.

Het klinkt allemaal weer typisch als Tool. Vicarious is duidelijk songgericht, terwijl een nummer 10,000 Days (Wings Part 2) weer echt heel uitgesponnen is. Zeker nog vaker draaien deze plaat!



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-04-2006 18:56 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Lekker plaatje!!


Inter faeces et urinam nascimur


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-04-2006 15:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb net op de fiets een paar nummers geluisterd, klinkt alsof de lijn Aenima - Laterlaus netjes is doorgetrokken, en dat kan ik wel waarderen. Kijken of deze net zo goed blijft hangen als de vorigen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 29-04-2006 16:46 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Damn.. dat artwork! Ze maken er wel een werkje van zeg. Er zit een hele bril bij om de artwork in een soort van 3d te bekijken. Maf, maar wel mooi.

CD'tje kostte bij de Sounds (Tilburg) trouwens maar 15 euro. Geen geld!


Inter faeces et urinam nascimur


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-04-2006 17:16 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Zulke dingen zijn wel goed tegen illegaal downloaden... schappelijke prijs en mooie extra's die je niet op internet kunt vinden


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-04-2006 18:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2006 16:46 schreef Stoerbaard het volgende:
Damn.. dat artwork! Ze maken er wel een werkje van zeg. Er zit een hele bril bij om de artwork in een soort van 3d te bekijken. Maf, maar wel mooi.

CD'tje kostte bij de Sounds (Tilburg) trouwens maar 15 euro. Geen geld!


wat? beter!


twan
Usericon van twan
Posted 29-04-2006 19:33 by twan Wijzig reactieProfiel van twanQuote dit bericht

Heb hem zonet even gedownload. Ik ga hem zoiezo kopen maar m'n gebruikelijke cd shop had zijn exemplaren nog niet gekregen.

Ik vind het ook wel een groeiplaat denk ik, want de eerste keer was ik eigelijk niet erg onder de indruk.

Ik zat heel de cd te wachten op een tweede "Schism" of "Parabola" bij wijze van spreken, en naar mijn mening zat dat er niet bij.

Ik zal het in ieder geval nog wel een paar keer moeten luisteren, want de overall feel zit wel goed vond ik, maar op deze moment vind ik het er niet echt uitspringen..


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-04-2006 20:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik heb hem vandaag gekocht. Loopt Limburg dan toch voor op de rest? :d


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-04-2006 20:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nope, ik had 'm gister al.
Gij trage zuiderling


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-04-2006 13:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Lateralus vond ik destijds wat tegenvallen vergeleken met ouder materiaal, heb hem ook niet gekocht, maar ik ben toch wel benieuwd naar deze nieuwe. Deze week eens langs de cd-zaak proberen te gaan.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-05-2006 18:16 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Na een paar luisterbeurten is alvast één ding duidelijk: ze kunnen het nog steeds!


no text supplied


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-05-2006 18:36 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 18:16 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Na een paar luisterbeurten is alvast één ding duidelijk: ze kunnen het nog steeds!

Volledig mee eens!!! Prachtschijfje alweer!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2006 11:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmmm, dadelijk eens langs de Sounds dan!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 15:29 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb net op de fiets een paar nummers geluisterd, klinkt alsof de lijn Aenima - Laterlaus netjes is doorgetrokken, en dat kan ik wel waarderen. Kijken of deze net zo goed blijft hangen als de vorigen.

Na een tijdje langer luisteren heb ik nog niet de klik gehad die ik bij Lateralus wel snel had. Nog even een paar keer luisteren dus

Wie weet trouwens wie het begin van the Pot ingezongen heeft?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen