![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Fookin' hell ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Wtf ![]() Twee jaar terug betaalde ik 66 euro incl. voor veldkaarten. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 29-09-2021 14:09] ![]() |
|
Ik heb kaarten voor Sportpaleis aan 87, wat zelfs al duurdere waren. Max is daar 99, maar die waren niet beschikbaar in presale. Vind het opmerkelijk dat kaarten in Ziggo zoveel duurder zijn. ![]() |
|
Ik blijf toch een beetje memoreren aan het feit dat ik, toegegeven, 25 jaar geleden, omgerekend 38 euro betaalde voor de aller-, allergrootste artiest op dat moment: Michael Jackson. Met een podiumproductie waarvoor kosten noch moeite gespaard waren. Ja, andere tijden, inflatie, minder cd-verkopen, ik weet het, maar 3x zoveel betalen voor Tool is wel een dingetje. Ik weet het, ik word oud. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-03-2022 17:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Toch jammer dat ik Tool me al die jaren heb laten afraden.. wat een ontdekking ![]() ![]() |
|
Maar dan heb je nu iets wat je kan kapotdraaien zonder dat je het al hebt kapotgedraaid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Je verwacht het niet, een collega heeft om de een of andere vage reden een ticket over voor Tool in Keulen, morgen. Of ik mee die kant op wil. Nou ja, ik had het niet echt op de planning staan, maar aan de andere kant, waarom ook niet? Ben eigenlijk wel erg benieuwd wat ze er live van bakken anno 2022. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
He said 'tool' huh huh Huh huh huh huh (als er een Britse Beavis & Butthead zou zijn) When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-05-2022 16:44] ![]() |
|
Nou, dat was dus gewoon fucking goed gisteren. Beetje veel galm op de stem af en toe, maar buiten dat kan ik verdomd weinig op aanmerken. Danny Carey is en blijft ook een weergaloze drummer. Vanaf mijn plek kon ik hem goed aan het werk zien, heel indrukwekkend. Het was een (te) duur genoegen, maar soit. Eens in de tien jaar moet dat kunnen. Het voorprogramma was vrij bizar: Brass Against. Drummer, gitarist, (goede!) zangeres en een blazerssectie, en dat geheel soeelt dan covers en mashups van bijvoorbeeld Rage Aginst The Machine en in dit geval ook Tool (wat nog best dapper is). Het duurde precies lang genoeg om leuk te blijven. En dan vanavond Meshuggah, geen slechte week. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 18-05-2022 9:54] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |