|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus.. het lag aan de heavy metal.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Mensen die hier heen gaan? Ik ga de 21e in Zutphen kijken. Bareuh... |
|
Sinds de Rolling Stones het gedaan hebben moet opeens elke band een "film" maken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Och, ik vraag me af of hij zo spannend zal zijn als die van De Dolly Dots.... Maar ik ga hem ZEKER kijken ja ! In de Cinemec Ede trouwens. lampje |
|
Hm, die Stones-'film' vind ik meer een concertregistratie, eigenlijk. Bareuh... |
|
Lijkt me hele gave docu die anders is dan de vele andere muziek docu's die we al hebben gezien. |
|
Die docu schijf die bij "Death On The Road" zat vond ik trouwens ook heel interessant ! lampje |
|
Was idd een stuk leuker dan de show zelf met die 5 beelden per seconde. Wat heb ik me daar aan geergerd zeg. |
|
Ben best benieuwd, hij is toch door die kerel van Metal - a headbangers journey en Global Metal gemaakt? Kan die docu's wel waarderen, en de Maiden docu's zijn ook altijd erg vermakelijk... Dus ik denk dat ik deze ook weer blind aan ga schaffen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
the string quartet - tribute to iron maiden vinnek niet geslaagd signature |
|
Vier vrouwen in een string? Dat moet toch slagen?? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ze zijn met 6 toch? signature |
|
quote: Hoeveel is een quartet Belg? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Goddomme geen vrij van werk. =) |
|
Verkeerde topic. |
|
quote: oh, ik had het op Iron Maid signature |
|
morgen die film checken... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: +1 Voor mij bijna een thuiswedstrijd (Pathe Schouwburgplein in R'dam ga ik wel vaker naar de film). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:zie je morgen dan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je gaat ook in Rotterdam? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:yup wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Helaas niet in Eindhoven . Misschien maar naar Weert dan.. |
|
vanavond even in venray checken |
|
Vanavond in Heerenveen bub |
|
quote:Same here Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |