|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik sluit me hier volledig bij aan. De documentaire had niet veel om het lijf, maar inderdaad gaaf om Maiden in de bioscoop te zien. Bareuh... |
|
idd, leuk om ze in de bios te zien, maar vond het een beetje een gemiddelde dvd die je savonds opzet voor er bij... geluid was trouwens kut wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De lampjes ook? Anders kun je wellicht solliciteren |
|
Net even bonnetjes opgemaakt, en "No prayer for the dying" en "Piece of mind" gekocht. Twee platen die ik eigenlijk nauwelijks kon, bevallen allebei prima uiteraard! Piece of mind meer dan No prayer for the dying hoewel die toch echt ook heerlijke nummers heeft, vooral het titelnummer. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
En toch is en blijft Maiden 1 van mijn favoriete bands... De Blaze periode daargelaten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Piece Of Mind is een van me favoriete Maiden platen. |
|
quote: Inderdaad, hoewel de nummers live met Bruce toch echt wel sterk zijn! (lord of the flies en clansman bijv.) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Piece Of Mind is één van m'n favoriete platen. Bareuh... |
|
ah, ik ben dus toch niet de enige ik vond hem gaaf in ieder geval veel kippevelmomenten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zeker, enorm coole film. toen we er naar toe reden, was net de vroege film afgelopen. overal maiden shirts! |
|
quote: wij hadden de eerste film. de zaal zat boemvol. ik heb nog nooit zoveel rockers zo braaf bij elkaar zien zitten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Waar draait die film, ik meende alleen in de grote steden? is er ergens een overzichtje ofzo? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Volgens mij draaide hij alleen afgelopen dinsdag. Bareuh... |
|
idd alleen dinsdag. ik ben in hasselt geweest "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zo, even disc 2 opstaan van de nieuwe dvd, mooi geschoten, niet zo druk als de latere dvd's. Na het huishouden disc 1 maar even kijken. Eindelijk weer eens gaaf artwork van Derrek Riggs voor Maiden overigens. Boeiender |
|
Dat was ook wel weer nodig, zeker na die van a matter of life and death. Stond dan wel weer in verhouding met de muziek van de plaat. |
|
quote: ik vond de laatste gave hoes die van Seventh Son Of A Seventh Son, daarna was het bagger. Oh, ook aanwezig de 6e overigens? Boeiender |
|
Ik ga m'n best doen. Ben misschien aan het werk ergens in het land. Laatst nog in Zwolle aan het werk geweest trouwens. Maar ik ga het zeker proberen de 6e (en de 13e bij Nargaroth) |
|
quote: Ik vond eigenlijk alleen die van Dance Of Death echt slecht, de rest vond ik best aardig. Bareuh... |
|
quote:In Zwolle? Je weet toch waar mijn huis staat? Oh, en de docu ook gezien nu, beetje jammer dat het veel teveel live muziek bevat, in die tijd hadden ze beter nog veel meer in kaart kunnen brengen / meer de diepte in kunnen gaan. Maar al met al wel erg imponerend hoe vooral (weer) in zuid amerika gereageerd wordt op metalbands. En die Ed Force One is ook een erg gaaf idee natuurkijk. Boeiender |
|
quote: Idd, is weer ouderwets goed. Sinds wanneer hebben ze hun meningsverschillen bijgelegd? |
|
Is het Maiden album The X Factor echt zo kut, of ligt dat aan mij? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Die is echt kut ja. Dof geproduceerd, veel te lange nummers met saaie thema's en saaie matte zang van Blaze Bailey. Alleen Man on the edge vind ik wel goed te doen, ook omdat die niet zo achterlijk lang duurt als die andere nummers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind het wel een goed album. Vooral de sfeer en voor Iron Maiden vrij originele en donkere composities vind ik goed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |