|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus dan waren je bandjes van Mercyful Fate zeker erg kort ? lampje |
|
Ja,nee, ja, het was niet 1 band per bandje, hehe. Het staat er raar, ja. Maar ik skipte ook nummers op mercyful fate lp's, op een gegeven moment. VIESPEUK!!! |
|
cultuurbarbaar ! Kim Bendix zal je komen opzoeken met een MF knokploeg , omdat je dat in het openbaar durft toe te geven, hahaha. Niet dat je bang hoeft te worden, de MF knokploeg zal voornamelijk bestaan uit pensionados en 55+ers. lampje |
|
Ouwe lullen VS oudere jongere. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 09-01-2016 15:36] VIESPEUK!!! |
|
Jij hebt toch uit je jeugd nog wel een paar dino's in leven gehouden die je kunnen bijstaan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Welke nummers skipte je dan? Op Melissa sloeg ik At The Sound Of The Demon Bell wel eens over. Maar van Dont Break The Oath en die eerste EP niks. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Qua melissa die en melissa zelf. Van die mini het nummer nuns have no fun en van the oath geen één. VIESPEUK!!! |
|
Ohja Melissa zelf was ik ff vergeten. Best wel een draak van een nummer. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou, zo ver wil ik nou ook weer niet gaan. Oja, iron maiden. VIESPEUK!!! |
|
Wat een akelig album die laatste ... overjaarse rock met wat cowbell en veel te veel makkelijke en voor de hand liggende refreintjes. Singalongdingdong Graspoeptroep. signature |
|
quote: Laster! bub |
|
Inderdaad 0 Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Goeie permban op eigen verzoek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
op fatal portrait skipte ik altijd halloween. wat een flut nummer, vind ik nog steeds. op abigail omens. zo, dat waren wel zo ongeveer de laatste scene points, ben ik daar van af. VIESPEUK!!! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 14-01-2016 6:47] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Over nummers skippen : Gelukkig plaatste Iron Maiden op de laatste albums de verschrikkelijke nummers vooraan op de CD. Ideaal ! CD in de lade, op play drukken en daarna meteen op "next". Hoef je daarna niet meer naar de afstandsbediening te reiken. Perfect. Op Book of Souls is het helemaal makkelijk : Ik zet deze gewoon niet op. lampje |
|
quote:Jij cultuurbarbaar! Jij oldskool cultuurbarbaar! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Muti dude, lees eens goed in het schandpaaltopic met je 7 dagen. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ja, zeg het maar. VIESPEUK!!! |
|
quote: Dank voor het attenderen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo moeilijk was het toch niet, inclusief de hints hierboven en de krachttermen van Marcel? Wel maf dat ie ondanks z'n eigen verzoek gewoon door bleef posten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
gezellig, ja. VIESPEUK!!! |
|
gezellig dat Marcel door bleef posten of omdat ie dat niet meer kan? sonduidelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
dat eerste, natuurlijk. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |