|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oeps, daar dus ja... Historische show zal dat worden :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
"How Iron Maiden found its worst music pirates -- then went and played for them" http://www.citeworld.com/consumerization/22803/iron-maiden-musicmetric Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat een bazen! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Indien hun setlist idd af hangt van de meest gedownloade nummers: Een ieder die nummers download van 'A matter of life and death' kan rekenen op een ferme trap in zijn kloten. Dat debakel in Den Bosch verdient geen herhaling. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Iedereen zou massaal somewhere in time moeten gaan downloaden! Zou toch schitterend zijn om nummers als o.a. somewhere in time, Sea of madnes, The loneliness of the long distance runner, Deja vu en Alexander the great es live te horen! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote: A Matter of Life and Death I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik vond dat juist gaaf, en van mij hadden ze de laatste ook integraal mogen spelen. Maar andere nummers die ze live weinig gespeeld hebben, daar wordt ik ook vrolijk van. Of nummers die ze al lang niet meer standaard in hun set hebben. "Run To The Hills", "Fear of the Dark", "The Trooper", etcetera, die heb ik nou wel genoeg gehoord. Niet dat dat nou slechte nummers zijn, maar het is nog maar weinig memorabel als die live gebracht worden. Naar mijn mening natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 25-12-2013 10:29] lampje |
|
quote: Bwoh, dat heeft er destijds bij mij voor gezorgd dat ik wat waardering voor dat album kreeg, waar het voorheen er een was die ik constant skipte. |
|
quote:Het ergste was dat men vaak afsloot met het vreselijke "Bring your daughter to the slaughter". In ene keer de hele show verpest door dat 3e rangs Dickinson nummer. Boeiender |
|
quote: Nee. Bareuh... |
|
Jaaaaa! en dan zo`n strakke broek aan en zo`n vaal spijkerjack met patches en buttons! **jaren 80 mat laat groeien** I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
quote: mee eens! geniale plaat waar te weinig van gespeelt wordt. maar aangezien het volgens meneer harris de zwakste maiden plaat is geef het allemaal weinig kans. |
|
beter signature |
|
@hypnos: wie is dat? een bekende, of gewoon een random neger? I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
Stromae, een Belgische zanger. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Formidable! |
|
quote: Hmmm... http://www.blabbermouth.net/news/iron-maiden-did-not-use-bittorrent-and-social-media-data-to-plan-its-tours/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Killers blijft oeh! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De timing van dat bericht was wel erg goed. De band heeft van de zomer nml geen product uit dat ze zouden kunnen promoten, wat met andere tours wel zo was. Het had dus wel degelijk een geldige reden kunnen zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Metallica op een napster tour. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, was zeker plausibel! En ik vond het ook gewoon een mooi verhaal! Jammer dat de Tegenpartij het verpest heeft met de waarheid Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vond het zelf ook geen leuk nieuws, hoor! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, OK, prima. Dan kunnen we samen wenen om het heengaan van Het Verhaal! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |