|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Iksnappernietsmeervan?! Is het verrassend gejat??? (Ik heb het nog niet gehoord, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Het is weer een heel goede cd. twee minpuntjes: het intro had als een los nummer geplaatst moeten worden, zodat je dat kun overslaan, en de hoes is te lelijk voor woorden. Maarja,de muziek is verder goed en daar gaat het toch om. Jammer dat er geen bonus-DVD bij zit(wat bij de vorige cd dit wel het geval was). |
|
Kwam dit net tegen, de originele versie van 22 Acacia Avenue Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Knap dat je dat eruit haalt... Oh wacht, het staat erbij Ik hoor het niet in ieder geval... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik luister nu het begin en dat lijkt er toch echt wel op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het begin is heel herkenbaar ja. Het schijnt dat toen Harris het hoorde hij besloot dat Adrian Smith bij Maiden moest komen spelen. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
De rest is inderdaad een heel stuk minder herkenbaar |
|
Nieuwe CD is inderdaad een groeier. Satellite 15 moest inderdaad een los nummer zijn want het is echt anders. Nog niet zo zeker van Coming Home en Starblind. Uitschieters voor mij zijn The Talisman, When The Wild Wind Blows en The Alchemist. |
|
Halverwege de nieuwe en dat is echt een erg fijne plaat geworden zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik trek hem ook vrij goed |
|
Ik kan er trouwens niks aan doen, maar ik vind het artwork echt fantastisch. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind er ook niet zo heel veel mis mee, nee. Niet de beste cover aller tijden, maar zeker niet zo'n ramp als iedereen lijkt te roepen dat het is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vind het eigenlijk wel de mooiste Maiden cover so far. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mensen die de cover mooi vinden zouden kunnen overwegen de Metal hammer te halen van deze maand, aangezien die de cover in 3D aanbieden; ik ga em daarvoor wel halen: leuk voor aan een muur The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Soort van uitklap karton? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Of van die hologrammen zoals toen Spidey 30 jaar werd? |
|
Zo'n geribbelde cover die je een beetje heen en weer kan bewegen. Geen flauw idee hoe zoiets genoemd wordt. O ja, en er zit een muismatje bij. Ik twijfel trouwens of hij nog in de winkel ligt, want hij lag er al een week of 2? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-09-2010 23:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmja, wellicht eens kijken als ik van de week nog langs de boekhandel kom. Ik wil eigenlijk graag een shirt van die nieuwe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik las ergens dat als je de cd bij Free record shop haalt, je voor 7 euro extra een shirt erbij krijgt. Geen idee of dat nu nog zo is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-09-2010 23:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat shirt was vrij gelimiteerd en je zal geluk moeten hebben als je er nog eentje kan vinden. |
|
Maakt mij niet iig uit: ik moet eerder shirts kwijt dan nog meer erbij haha Ik heb de cd voor 11 euro totaal in de bestelling staan, dat is voor mij voldoende. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zie nog steeds geen tour dates [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 10-09-2010 14:33] |
|
Stelt die videogame nog wat voor eigenlijk? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tuurlijk niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |