|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die vind ik ook best lekker ja. Een van de weinige hoogtepuntjes van die schijf. Tikkie te lang voor wat ie biedt, maar kabbelt toch lekker voort in het gehoor. Overigens heeft deze nieuwe single wel her en der 'leuke' gitaaropvullinkjes in de verzen, maar het voelt allemaal zo je ne sais quoi. "Oh wacht, het moet wat gelaagd klinken" En hop effe wat gepling er doorheen. Datzelfde idee heb ik ook altijd met de onnodig lange nummers gehad. "Het moet lang zijn, dat is episch, dat wil men". Gesproken over tophoezen? Favo top 3; Life After Death (Zag de LP voor het eerst op m'n 6e. Was zo bevangen door hoe ontzettend mooi die was) Powerslave (Zo veel detail en Eddie komt zo machtig over) Gelijkspel tussen Seventh Son en Somewhere. Hoog WTF-gehalte versus vele insane details. |
|
quote: Allicht, maar als je toch in een topic over een band zit kun je toch net zo goed alle facetten bespreken? Beter dan dat je eens in het jaar, of zelfs paar jaar, weer een korte upkick krijgt met album nieuws en dan weer stilte |
|
quote: Tuurlijk, ga vooral verder! Alleen om het even in perspectief te plaatsen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In de eeuwigheid des levensch zijn al onze handelingen slechts zandkorrels in een oneindige woestijn. Daarmee zet je pas zaken in perspectief |
|
quote: Kennelijk wil niemand dat echter behalve ik. quote: 1: Live After Death 2: Powerslave 3: Seventh Son http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Trouwen? |
|
Nee, ik heb inmiddels de foto's gezien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zeg, spreek voor jezelf [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-06-2010 19:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
Powerslave 7th son somewhere in time Vind ik ook niet |
|
British heavy metal legends IRON MAIDEN kicked off their "The Final Frontier World Tour" last night (Wednesday, June 9) at the at Superpages.com Center in Dallas, Rexas. The band's setlist was as follows: 01. The Wicker Man 02. The Ghost Of The Navigator 03. Brighter Than A Thousand Suns 04. El Dorado 05. Paschendale 06. The Reincarnation Of Benjamin Breeg 07. These Colours Don't Run 08. Blood Brothers 09. Wildest Dreams 10. No More Lies 11. Brave New World 12. Fear Of The Dark 13. Iron Maiden Encore: 14. The Number Of the Beast 15. Hallowed Be Thy Name 16. Running Free Aparte setlist.. bijna aleen maar werk van na de reunie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Begint lekker met twee knallers van Brave New World, maar is daarna droefenis troef. Pas bij Fear Of The Dark wordt het weer even leuk. Maar om nu af te sluiten met het zwakste nummer uit de Di'Anno-periode? Nee, hier hoef ik dus niet heen. Bareuh... |
|
Niks voor mij die setlist. Maar desondanks hulde voor Maiden dat ze de laatste tours telkens andere setlists spelen. Daar kunnen andere bands nog een voorbeeld aan nemen. Ook hulde aan Maiden in het algemeen trouwens. T/m ongeveer 7th Son. |
|
vreemde setlist ja, zou me behoorlijk genaaid voelen, laatste keer dat ik ze zag was op waldrock, speelden ze hoofdzakelijk nummers van Number of the Beast en Piece Of Mind Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ze zullen toch naarmate de tour vordert wel meer nummers van die nieuwe plaat gaan spelen? Bareuh... |
|
quote: Als die van het niveau van El Dorado zijn is dat niet te hopen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik vond El Dorado al beter dan die hele vorige kutplaat bij elkaar. Bareuh... |
|
quote: Dat dan weer wel, maar dat zegt niet veel hahahhaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat is correct. Bareuh... |
|
quote: Ik zet straks maar weer eens goede Iron Maiden op. Dus tot en met 7th Son want alles erna was gemiddeld op z'n best tot diep droevig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hm, ik vind zowel No Prayer als Brave New World beter dan Somewhere In Time of Seventh Son, eigenlijk. Bareuh... |
|
Grappig. Wat Marcel zegt, had ik eerst ook getypt. Maar vervolgens weer gewist, omdat ik dat wat zurig vond overkomen. Maar het is wel waar. Na 7th Son is het echt een stuk minder geworden. En eigenlijk al na Killers natuurlijk. |
|
quote: Dat zeker. Bareuh... |
|
Nee joh. Baggerzanger, die Piano. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |