|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die zijn veel beter. Virtual XI heeft zijn mindere momenten, maar The X Factor vind ik echt ondergewaardeerd. Dance Of Death daarentegen vind ik echt een drama waar ik behalve Paschendale geen nummer goed vind. |
|
quote: Ik vind No Prayer For The Dying en Brave New World anders veel beter dan Somewhere In Time en Seventh Son Of A Seventh Son. Bareuh... |
|
quote: *zucht* LAAT JE OREN UITSPUITEN JOH! hehe. Boeiender |
|
quote: Nee jij. Bareuh... |
|
quote: +1! Heeft ook de vetste hoes imho Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mooi album muzikaal gezien als slaapmiddel, totdat die Blaze zijn strot opentrekt dan.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je moet hem niet vergelijken met Bruce. Je moet Bon ook niet vergelijken met Brian, John niet met Paul en zeker Jon niet met Zak. Toch zijn je allemaal vet (vooral Jon :') ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: @ die laatste opmerking. Ik vergelijk niks, ik vind Blaze gewoon een nare zangert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Weinig mis mee idd. Kan er prima naar luisteren, maar geen klassieker zoals alle albums t/m Seventh Son dat wel zijn. Geldt ook voor Fear Of The Dark. Zitten best een paar goeie nummers tussen zoals Afraid to shoot strangers en de titeltrack, maar toch mis ik iets.. misschien wel de bijdrage van Adrian Smith? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Nietus! puh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1. Nee, Blaze is geen Bruce en iedereen die tegen beter weten in dat vergelijk blijft maken zal die plaat ook nooit kunnen waarderen. En nee, ook niet iedereen zal even gecharmeerd zijn van 's mans zang, maar er staan een paar verdomd goede songs op en de algehele sfeer op die plaat trek ik verdomde goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Deze vergelijking nog niet eerder geconstateert, natuurlijk zijn nummers als Mother Russia en Hooks in You veel betere knallers dan Wasted Years, Alexander the Great,The Lonelines of the Long Distance Runner, The Clairvoyant, The Evil That men do en titelsong Seventh Son of a Seventh Son! |
|
quote: Laat ik het anders stellen: Wasted Years, Alexander The Great, The Clairvoyant, The Evil That men do en titelsong Seventh Son of a Seventh Son zijn prima nummers, maar daar tegenover staat bagger als Sea Of Madness, The Loneliness Of The Long Distance Runner (jawel), Heaven Can Wait, Moonchild (afgrijselijk!), Can I Play With Madness en The Prophecy. Dan hoor ik tien keer liever Holy Smoke, No Prayer For The Dying, Run Silent Run Deep, Bring Your Daughter To The Slaughter, The Wicker Man, Ghost Of The Navigator, Dream Of Mirrors of Out Of The Silent Planet. Bareuh... |
|
quote: Okay, nu is het duidelijk, je hebt gewoon geen smaak. quote: Het meest wanstaltige Maiden (eigenlijk Bruce Dickinson) nummer ooit. De tering, baal er al van dat Maiden het zelf een geweldige afsluiter vindt. Ik ben weg zodra ze dit nummer inzetten, gadverdamme, wat een stront. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-11-2009 7:29] Boeiender |
|
Eigenlijk wilde ik exact hetzelfde posten als Mr. N, maar dat is zo te zien niet meer nodig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Eng hè. Boeiender |
|
Nou ja, het is natuurlijk wel frappant hoe haaks de meningen op elkaar staan als je die twee nummers tegen elkaar gaat afwegen, hehe. Ik trek het gros van No Prayer en Fear of the Dark overigens niet, ook al waren dat destijds de eerste Maiden-platen die ik kocht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Goed, ik denk dat de discussie wel afgesloten kan worden. Laten we het maar houden op verschil in smaak. Wat ik nog wél even kwijt wil: - Wasted Years vind ik één van de beste Maiden-nummers aller tijden. - De Fear Of The Dark-LP vind ik óók erg matig. - Laten we hopen dat het nieuwe album klinkt als Piece Of Mind. Bareuh... |
|
quote: Verstandige taal. Kan me bij al deze uitspraken volledig aansluiten. Wasted Years is sowieso één van de grootste kippenvelnummers aller tijden. quote: Ben je een haartje betoeterd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook al wil je Blaze op zichzelf waarderen en hem alle hoge noten die hij niet en Bruce wel haalt vergeven, dan nóg faalt hij bij Maiden; check ter vergelijking maar zijn solowerk. Daarop komt hij duidelijk beter uit de verf. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beste (lees mooiste bij die nummers passend) zanger is Paul Di'Anno. Boeiender |
|
Volgens mij gaat hij daar nog langer mee door dan Maiden zelf. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Leg dat laatste eens uit. Ik vergeef hem niks, ik luister naar hem zonder bruce in mijn achterhoofd, zoals ik eerder al probeerde uit te leggen. quote: Ik heb hem live gezien met solowerk, leuk hoor.. maar de muziek is stukken minder imo dan x-factor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Blaze faalt wat mij betreft op 2 fronten: live kan hij de oude nummers niet aan: waar de zang omhoog moet ging hij omlaag. Dat maakt de nummers een stuk minder 'uitbundig' zeg maar. Daarnaast hoor je duidelijk dat hij krampachtig in het Maiden keurslijf zong; het verschil met zijn solowerk is enorm; daar kan hij opeens wel los gaan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |