|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha net echt zo |
|
Afgrijselijk. |
|
quote: Wrom? Boeiender |
|
quote: Zijn nick zegt toch al genoeg? |
|
quote: ---------> . Als je je naar een matig maiden nummer vernoemt heb je je krediet al verspeeld ja. Boeiender |
|
ook hilarisch, zogenaamde 1979 versie van Somewhere In Time : Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wanneer komt het nieuwe album eigenlijk? |
|
Voorjaar 2010. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Oeh, dat valt mee. Het is toch weer een dikke drie jaar geleden dat het laatste album uitkwam. |
|
quote: Ik zit na dat album eigenlijk niet meer te wachten op een nieuw Maiden-album. Bareuh... |
|
Ik wel. Graag eentje van hetzelfde kaliber. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:+1, hoewel ik blijf hopen op iets beters. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: +1. De laatste van Iron maiden was de beste sinds tijden.. |
|
Ik vind de laatste twee albums twee dusdanig slecht, dat ze van mij nog wel langer mogen wachten met een nieuw album. |
|
quote: Brave New World blijft beter, vind ik. |
|
quote: *proest* Hoe kun je zoiets met droge ogen beweren. Zijn we de Kut-factor en Virtual XI vergeten mss? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zelden zo'n langdradige saaie plaat gehoord. Bareuh... |
|
Na Seventh Son Of A Seventh Son hebben ze nooit meer echt interessante albums uitgebracht. Wel af en toe nog eens een goed nummer. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Weinig mis met No prayer for the dying anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Mother Russia is mega-langdradig, dat kondigt voor mij het begin van de saaie Maiden-nummers aan, maar Holy Smoke, Bring your daughter, Run silent run deep, The Assassin en Hooks in you vind ik toch echt een paar van de betere. Spiet mien donders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boeiender |
|
Overigens vind ik Dickinson solo, en dan vooral Accident of Birth, nog beter dan alle Maiden na Powerslave. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Euh, na 7th of a 7th.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-11-2009 21:30] Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |