|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat laatste zou mooi zijn ja, paketten moet ik ook altjid standaard na 2 mislukte pogingen op postagentschap ophalen (is gelukkig dichtbij). Op werk bezorgen, no way, werken me hier teveel mensen voor. |
|
heb net een hoesje voor mn Desire besteld, uit Singapore, ben benieuwd hoelang die erover doet naar mijn huisje May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
quote: +1, en qua werkplek is het geen optie omdat ik vanuit huis werk. Boeiender |
|
quote: Neem straks een auto met GPS en geef je coördinaten door als afleveradres |
|
Als TNT nou gewoon eens rond 6 uur pakketten gaat bezorgen .. |
|
quote: Het verschil is dat je dat bij Android-telefoons mag verwachten en bij iPhones eigenlijk niet. Is toch van de zotte dat je zelf niet kan bepalen van wie je iets downloadt omdat Apple het zo nodig moet controleren en dat er dan ook nog rotzooi tussen zit? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, dat is één van de redenen waarom ik de Iphone 4 links heb laten liggen: - geen eigen providerkeuze (dat kies Apple voor je)* - censuur op welke apps in de store mogen worden geplaatst - censuur op hoe je de telefoon mag gebruiken (geen tethering bijvoorbeeld). *al kun je ze via phoneshop.nl inmiddels ook simlockvrij bestellen met een andere abo erbij, via een omweg |
|
quote: In de VS hebben ze er inmiddels wat aan gedaan; http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_jailbreaking#United_States_legal_issues Tim Wu, a professor at Columbia Law School, argued that jailbreaking is "legal, ethical, and just plain fun."[54] We cited an explicit exemption issued by the Library of Congress in 2006 for personal unlocking, which notes that locks "are used by wireless carriers to limit the ability of subscribers to switch to other carriers, a business decision that has nothing whatsoever to do with the interests protected by copyright" and thus do not implicate the DMCA.[55] Wu did not claim that this exemption applies to those who help others unlock a device or "traffic" in software to do so. As of July 26, 2010, The U.S. Copyright Office has approved exemptions to the DMCA that allow iDevice users to Jailbreak their devices legally.[56] These exemptions also allow phone users to unlock their phone in order to switch carriers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Geen probleem. Ik ben ook van wm6.5 naar Android gegaan. Contacten in outlook, exchange of gmail batsen en alles komt goed. HTC heeft ook HTC symfonie, maar Android 2.1 en hoger hebben native goede exchange support |
|
Desire gaat een dezer dagen naar Android 2.2, en als het goed is volgens de Legend en nog een paar toestellen ook snel |
|
quote: Top. Bedankt voor de info Gaat ik mijn telco ff bellen of mijn contract vroegtijdig verlengd kan worden. Ben er al 10 jaar klant dus ik heb goede hoop. |
|
Voor de Android liefhebbers: quote: tweakers.net |
|
Het verschil is dat je dat bij Android-telefoons mag verwachten en bij iPhones eigenlijk niet. Is toch van de zotte dat je zelf niet kan bepalen van wie je iets downloadt omdat Apple het zo nodig moet controleren en dat er dan ook nog rotzooi tussen zit? edit: En dit; Waarschuwingen “iPhones waarschuwen de gebruiker alleen wanneer applicaties de locatie van een gebruiker willen opslaan. Toestellen die draaien op Android waarschuwen gebruikers alleen voor het opslaan van data bij de installatie, maar veel mensen klikken daar snel doorheen.” Gebruikersfouten dus [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-07-2010 14:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 29-07-2010 17:06] |
|
quote: Nog een keer? |
|
quote: Why? quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
M'n N97 Mini heeft een half jaar na de rest van de wereld eindelijk z'n firmware update gehad. Op zich een fijn toestel (vooral in combi met Opera) maar te onstabiel en vreet teveel stroom. Dat schijnt deze update te verbeteren, we zullen zien... |
|
LOL, na het op versturen klikken foon gelocked en in broekzak gestopt. Ik zwengel net de browser aan en het zag eruit alsof ie niet verstuurd was dus klik ik nog een keer... et voila! [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 29-07-2010 17:09] |
|
Argh.. mobiel ligt klaar op het postkantoortje vanaf morgen na 13.00 .. dat betekend dat ik hem pas zaterdag in huis heb aangezien ik morgen niet voor sluitingstijd bij het postkantoor kan zijn ivm werk.. Dat was dan weer het voordeel van mijn oude woonwijk, daar wat het post-service punt in de Vivant die elke dag tot 20:00 open was. |
|
Welke is het geworden? |
|
quote: HTC Legend |
|
Ah heb ik ook sinds ongeveer een week. Bevalt erg goed tot nu toe. Tip uit de Market: Scanner Radio |
|
Sinds vanmiddag Android 2.2 op mijn Desire. Het is allemaal gewoon nog sneller nu |
|
Andere rom erop gezet of is het een update van HTC zelf? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |