IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje! Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 12:55 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 12:11 schreef XXL het volgende:
Je werk opgeven als bezorgadres was geen optie?


Dat doe ik voor vrijwel al mijn pakketjes, maar niet voor echte dure dingen als een telefoon. Ons bedrijf heeft 80 man en 3 verdiepingen, maar geen receptioniste. TNT-mannetjes zijn dan vaak nogal nonchalant in hoe ze dingen achter laten, soms een briefje in de algemene box die dan ook weer kwijt kan raken, soms laten ze een willekeurig iemand tekenen en moet je weer een interne mail rondsturen om te achterhalen waar je pakket is, en er is ook wel eens iets verdwenen geloof ik. Dan liever een paar dagen langer wachten. Maar het is jammer dat je niet de optie kan aankruizen ergens met "ik ben nooit thuis tussen 8:00 en 17:00, dus doe geen moeite en breng het meteen naar het postkantoor". Dit kost iedereen onnodige veel tijd en administratie, de postbode neemt dat ding twee keer voor niets mee en ik moet twee dagen langer wachten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2010 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat laatste zou mooi zijn ja, paketten moet ik ook altjid standaard na 2 mislukte pogingen op postagentschap ophalen (is gelukkig dichtbij). Op werk bezorgen, no way, werken me hier teveel mensen voor.


ShieldofThor
The dark clears
Usericon van ShieldofThor
Posted 29-07-2010 13:13 by ShieldofThor Profiel van ShieldofThorhttp://www.shieldofthor.nl

heb net een hoesje voor mn Desire besteld, uit Singapore, ben benieuwd hoelang die erover doet naar mijn huisje


May the Shield of Thor keep fiends away!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-07-2010 13:16 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 juli 2010 12:58 schreef Jenje het volgende:
Dat laatste zou mooi zijn ja, paketten moet ik ook altjid standaard na 2 mislukte pogingen op postagentschap ophalen (is gelukkig dichtbij). Op werk bezorgen, no way, werken me hier teveel mensen voor.


+1, en qua werkplek is het geen optie omdat ik vanuit huis werk.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 13:24 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 13:16 schreef MR. N het volgende:
+1, en qua werkplek is het geen optie omdat ik vanuit huis werk.


Neem straks een auto met GPS en geef je coördinaten door als afleveradres


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2010 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als TNT nou gewoon eens rond 6 uur pakketten gaat bezorgen ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 13:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juli 2010 12:54 schreef Helvete het volgende:
Bij Android dus nog veel vaker dan bij iPhones.



Het verschil is dat je dat bij Android-telefoons mag verwachten en bij iPhones eigenlijk niet. Is toch van de zotte dat je zelf niet kan bepalen van wie je iets downloadt omdat Apple het zo nodig moet controleren en dat er dan ook nog rotzooi tussen zit?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 13:34 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ja, dat is één van de redenen waarom ik de Iphone 4 links heb laten liggen:

- geen eigen providerkeuze (dat kies Apple voor je)*
- censuur op welke apps in de store mogen worden geplaatst
- censuur op hoe je de telefoon mag gebruiken (geen tethering bijvoorbeeld).

*al kun je ze via phoneshop.nl inmiddels ook simlockvrij bestellen met een andere abo erbij, via een omweg



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 13:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juli 2010 13:34 schreef Valorian het volgende:
- geen eigen providerkeuze (dat kies Apple voor je)*
- censuur op welke apps in de store mogen worden geplaatst
- censuur op hoe je de telefoon mag gebruiken (geen tethering bijvoorbeeld).


In de VS hebben ze er inmiddels wat aan gedaan; http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_jailbreaking#United_States_legal_issues

Tim Wu, a professor at Columbia Law School, argued that jailbreaking is "legal, ethical, and just plain fun."[54] We cited an explicit exemption issued by the Library of Congress in 2006 for personal unlocking, which notes that locks "are used by wireless carriers to limit the ability of subscribers to switch to other carriers, a business decision that has nothing whatsoever to do with the interests protected by copyright" and thus do not implicate the DMCA.[55] Wu did not claim that this exemption applies to those who help others unlock a device or "traffic" in software to do so. As of July 26, 2010, The U.S. Copyright Office has approved exemptions to the DMCA that allow iDevice users to Jailbreak their devices legally.[56] These exemptions also allow phone users to unlock their phone in order to switch carriers.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-07-2010 13:40 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 29 juli 2010 11:20 schreef Snaack het volgende:
Is het makkelijk om je telefoonnummers over te zetten? En heeft Android een ActiveSync achtig iets?

Ik word schijtziek van mijn HD2 die meerdere keren per dag vastloopt, traag is etc dus ik wil een ander toestel met Android.


Geen probleem. Ik ben ook van wm6.5 naar Android gegaan. Contacten in outlook, exchange of gmail batsen en alles komt goed. HTC heeft ook HTC symfonie, maar Android 2.1 en hoger hebben native goede exchange support


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 13:46 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Desire gaat een dezer dagen naar Android 2.2, en als het goed is volgens de Legend en nog een paar toestellen ook snel


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2010 13:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 29 juli 2010 13:40 schreef renYek het volgende:
Geen probleem. Ik ben ook van wm6.5 naar Android gegaan. Contacten in outlook, exchange of gmail batsen en alles komt goed. HTC heeft ook HTC symfonie, maar Android 2.1 en hoger hebben native goede exchange support


Top. Bedankt voor de info

Gaat ik mijn telco ff bellen of mijn contract vroegtijdig verlengd kan worden. Ben er al 10 jaar klant dus ik heb goede hoop.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-07-2010 14:39 by Forever After Profiel van Forever After

Voor de Android liefhebbers:

quote:
'Ontwikkelaar steelt privégegevens miljoenen Android-gebruikers'
Door Arnoud Wokke, donderdag 29 juli 2010 14:16, views: 2.114

Een beveiligingsbedrijf beschuldigt een Chinese ontwikkelaar ervan privégegevens van miljoenen Android-gebruikers te stelen via wallpaperapplicaties die in de Android Market staan. De gegevens worden doorgestuurd naar een Chinese server.

Onder meer het telefoonnummer, nummer van de simkaart en wachtwoord voor voicemail worden naar China doorgestuurd, meldt Venturebeat op basis van informatie van Lookout, een bedrijf dat beveiligingssoftware voor smartphones maakt. De server is Imnet.us en staat op naam van een Android-ontwikkelaar uit Shenzen in China.

De applicaties waarom het gaat, hebben namen als 'Google wallpapers' en 'Dragon Ball wallpapers', maar ook 'Sex women wallpapers'. De applicaties staan in de Android Market onder de naam 'Jackeey, wallpaper' en zijn naar schatting in totaal enkele miljoenen keren gedownload. De bevindingen kwamen naar buiten op de hackersconferentie Black Hat.

Veel gratis Android-applicaties vragen toegang tot privégegevens om gelokaliseerde advertenties te kunnen weergeven. De Wallpaper-applicaties doen dat ook, maar zouden in aanvulling daarop gegevens ogenschijnlijk zonder doel doorsturen. Het is onduidelijk wat de ontwikkelaar met de gegevens doet, maar er bestaat in het illegale circuit een levendige handel in privégegevens.

De ontwikkelaar in kwestie heeft niet gereageerd op vragen die Tweakers.net per e-mail heeft gesteld; telefoon wordt niet opgenomen. Lookout, die de ontwikkelaar beschuldigt van het ontvreemden van privégegevens, maakt en verkoopt beveilingssoftware voor smartphones.


tweakers.net


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 14:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Het verschil is dat je dat bij Android-telefoons mag verwachten en bij iPhones eigenlijk niet. Is toch van de zotte dat je zelf niet kan bepalen van wie je iets downloadt omdat Apple het zo nodig moet controleren en dat er dan ook nog rotzooi tussen zit?

edit:

En dit;

Waarschuwingen

“iPhones waarschuwen de gebruiker alleen wanneer applicaties de locatie van een gebruiker willen opslaan. Toestellen die draaien op Android waarschuwen gebruikers alleen voor het opslaan van data bij de installatie, maar veel mensen klikken daar snel doorheen.”

Gebruikersfouten dus

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-07-2010 14:47]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


renYek
Usericon van renYek
Posted 29-07-2010 17:05 by renYek Profiel van renYek

.

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 29-07-2010 17:06]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 17:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 17:05 schreef renYek het volgende:
Geen probleem. Ik ben ook van wm6.5 naar Android gegaan. Contacten in outlook, exchange of gmail batsen en alles komt goed. HTC heeft ook HTC symfonie, maar Android 2.1 en hoger hebben native goede exchange support


Nog een keer?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 17:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juli 2010 17:05 schreef renYek het volgende:
Geen probleem. Ik ben ook van wm6.5 naar Android gegaan. Contacten in outlook, exchange of gmail batsen en alles komt goed. HTC heeft ook HTC symfonie, maar Android 2.1 en hoger hebben native goede exchange support

Why?
quote:
Op 29 juli 2010 13:40 schreef renYek het volgende:
Geen probleem. Ik ben ook van wm6.5 naar Android gegaan. Contacten in outlook, exchange of gmail batsen en alles komt goed. HTC heeft ook HTC symfonie, maar Android 2.1 en hoger hebben native goede exchange support


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-07-2010 17:08 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

M'n N97 Mini heeft een half jaar na de rest van de wereld eindelijk z'n firmware update gehad. Op zich een fijn toestel (vooral in combi met Opera) maar te onstabiel en vreet teveel stroom. Dat schijnt deze update te verbeteren, we zullen zien...



renYek
Usericon van renYek
Posted 29-07-2010 17:08 by renYek Profiel van renYek

LOL, na het op versturen klikken foon gelocked en in broekzak gestopt. Ik zwengel net de browser aan en het zag eruit alsof ie niet verstuurd was dus klik ik nog een keer... et voila!

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 29-07-2010 17:09]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 20:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Argh.. mobiel ligt klaar op het postkantoortje vanaf morgen na 13.00 .. dat betekend dat ik hem pas zaterdag in huis heb aangezien ik morgen niet voor sluitingstijd bij het postkantoor kan zijn ivm werk.. Dat was dan weer het voordeel van mijn oude woonwijk, daar wat het post-service punt in de Vivant die elke dag tot 20:00 open was.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-07-2010 22:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Welke is het geworden?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 22:18 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 22:11 schreef Burzum het volgende:
Welke is het geworden?


HTC Legend


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-07-2010 14:56 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ah heb ik ook sinds ongeveer een week. Bevalt erg goed tot nu toe.

Tip uit de Market: Scanner Radio


renYek
Usericon van renYek
Posted 02-08-2010 18:01 by renYek Profiel van renYek

Sinds vanmiddag Android 2.2 op mijn Desire. Het is allemaal gewoon nog sneller nu


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-08-2010 19:27 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Andere rom erop gezet of is het een update van HTC zelf?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen