IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-10-2009 13:49 by MMayo Profiel van MMayo

Yay, vandaag een nieuwe uitgezocht en direct kunnen meenemen. Een Nokia 6600i slide.



Geen giga touch blabla telefoon waarmee je kunt koken, afwassen en bellen tegelijk. Veel te moeilijk voor mij

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-10-2009 13:54]


valfar
Usericon van valfar
Posted 18-11-2009 14:04 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Zijn er hier meer mensen met Vodafone? Ik kan op dit moment niet bellen, niet smsen en de website van vodafone is ook niet te bereiken. Meer mensen die dit probleem hebben op dit moment?



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-11-2009 14:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Mijn iPhone is overigens nog niet ontploft en bevalt prima.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 18-11-2009 14:06 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 18 november 2009 14:04 schreef valfar het volgende:
Zijn er hier meer mensen met Vodafone? Ik kan op dit moment niet bellen, niet smsen en de website van vodafone is ook niet te bereiken. Meer mensen die dit probleem hebben op dit moment?

landelijke storing. Staat ook op tweakers.net


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2009 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb voor mijn Omnia ene nieuwe grotere accu besteld, dikke vette verbetering ..


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-11-2009 14:10 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 18 november 2009 14:04 schreef valfar het volgende:
Zijn er hier meer mensen met Vodafone? Ik kan op dit moment niet bellen, niet smsen en de website van vodafone is ook niet te bereiken. Meer mensen die dit probleem hebben op dit moment?


Yes, ik had er net ook last van.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-11-2009 14:10 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 november 2009 14:06 schreef rajackar het volgende:
landelijke storing. Staat ook op tweakers.net


Ah, daarom doet mijn werkmobiel het niet! Lekker rustig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 18-11-2009 14:14 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 27 oktober 2009 13:49 schreef MMayo het volgende:
Yay, vandaag een nieuwe uitgezocht en direct kunnen meenemen. Een Nokia 6600i slide.



Geen giga touch blabla telefoon waarmee je kunt koken, afwassen en bellen tegelijk. Veel te moeilijk voor mij



Zit zelf ook aan deze telefoon te denken, moet ook aan een ander abonnement, dus ben aan het kijken wat voor mij de beste optie is.


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2009 18:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 november 2009 14:14 schreef Dark incarnation het volgende:
Zit zelf ook aan deze telefoon te denken, moet ook aan een ander abonnement, dus ben aan het kijken wat voor mij de beste optie is.



Prima telefoon, ben er erg tevreden mee.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-11-2009 10:19 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 18 november 2009 18:16 schreef MMayo het volgende:
Prima telefoon, ben er erg tevreden mee.


Goed om te weten, want ik ga voor deze!!


an evil incarnation of DEATH!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-11-2009 16:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

sinds gisteren meesjouwende:



Heerlijk zeg, eindelijk sms-en op een qwerty toetsenbord.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-11-2009 0:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Eindelijk ook een smartphone besteld!:



HTC Touch Diamond 2

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-11-2009 13:33]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 26-11-2009 1:56 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik heb een dinges. *even kijken* Een Samsung geenideewelknummertje. Prepaid want ik bel niet veel, sms-en trouwens ook niet echt hoewel wel iets meer dan bellen.

Heb voor het eerst een cameratje waar je ook echt wat mee kan (mn vorige mobiel kon je foto's mee maken die dan op je telefoon stonden, en verder kon je er euh niets mee) Voor het eerst een geheugen kaartje en BT, best handig.
Werkt overigens prima, de provider is KPN en ik heb nog nooit storing gehad of iets.

Vorige week wel ineens een pino van de KPN aan de lijn of hij "wat vragen mocht stellen." Of ik wilde overstappen naar een abonnement of zo. Gebeurd zoiets vaker? Heb namelijk al eerder gebeld met KPN (7 jaar terug?) en heb dat nog nooit meegemaakt.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 13:10 by XXL Profiel van XXL

Zojuist T-Mobile Family aan mijn abonnement toegevoegd en mijn belangrijkste nummers daarin opgenomen.

1000 minuten + 1000 sms-jes per maand voor elk lid van mijn 'Family' voor 10 euro per maand.

Heeft XXS geen 'ik-had-geen-beltegoed-meer-kutsmoes' meer als ze weer eens later thuis komt.
Nu kan ze altijd mij, mijn vriendin of haar oma bereiken. Ook zonder dat ik steeds beltegoed voor haar kan kopen en zij het er in een dag weer doorjaagt door te bellen met vriendinnen.

Nu nog even mijn Flex 20 omzetten naar het goedkoopste Flex sim-only abonnement van € 7.50. Naar andere nummers bel ik toch niet zo vaak.

Iemand enig idee of je bij het overstappen naar een goedkopere bundel bij T-Mobile je gespaarde belminuten gewoon houdt of dat je die kwijt bent?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-11-2009 13:25 by Forever After Profiel van Forever After

Bij overstap naar sim only weet ik niet, maar bij overstap naar prepaid iig niet.

Heel fijn dat Orange is opgegaan in T-Mobile


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 13:31 by XXL Profiel van XXL

Kan er op hun site tot nu toe nog niet zoveel over vinden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-11-2009 13:33 by Forever After Profiel van Forever After

Je kunt contact met ze opnemen via de website.

Duurt alleen een paar dagen voor je antwoord hebt.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 13:38 by XXL Profiel van XXL

Ik ga volgende week wel even naar de T-Mobile shop hier in de stad.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2009 13:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 november 2009 13:10 schreef XXL het volgende:
Iemand enig idee of je bij het overstappen naar een goedkopere bundel bij T-Mobile je gespaarde belminuten gewoon houdt of dat je die kwijt bent?


Ja die neem je mee, tenminste.. bij flex wel. Bij relax niet. Ben zelf net overgestapt van flex 45 naar flex 25 en heb mijn 150 euro tegoed die ik nog had gewoon meegekregen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 14:00 by XXL Profiel van XXL

Ik heb nu flex 20 (Met toestel) en wil naar Flex 15 sim-only voor €7.50 dus dat zou dan goed moeten gaan. Ik informeer zo even bij de shop voor de zekerheid. Is toch koopzondag hier.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 17:46 by XXL Profiel van XXL

En gefixt.
Alleen je abo-vorm verandert en de rest van je tegoeden en instellingen worden gewoon meegenomen naar je nieuwe abo.
En fijn om zo'n goede klant te zijn op een sinterklaas koopzondag.

Hoeveel krijgt u van me?

uuuuuh, €0


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-11-2009 17:57 by Forever After Profiel van Forever After

Ah, dus van gewoon Flex naar Sim Only Flex is mogelijk met behoud van beltegoed.

Dat geeft weer wat moed.
Met mijn huidige beltegoed en iedere maand 20 euro erbij loopt het harder op dan dat ik beltegoed verbruik. Met zo'n sim only kan ik dat wel compenseren en als het tegoed nagenoeg nul is mijn abo omzetten naar prepaid.


 


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 29-11-2009 19:12 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

Morgen of dinsdag wordt deze bij mij afgeleverd:


Icm met een i-150 abonnement; maandelijks 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.



Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 19:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 november 2009 17:57 schreef Forever After het volgende:
Ah, dus van gewoon Flex naar Sim Only Flex is mogelijk met behoud van beltegoed.

Dat geeft weer wat moed.
Met mijn huidige beltegoed en iedere maand 20 euro erbij loopt het harder op dan dat ik beltegoed verbruik. Met zo'n sim only kan ik dat wel compenseren en als het tegoed nagenoeg nul is mijn abo omzetten naar prepaid.


Jep, alleen wel even rekening mee houden dat je huidige abo al wel aan verlenging toe moet zijn.
Dus als je een jaar geleden voor 2 jaar getekend hebt weet ik niet hoe dat werkt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-11-2009 19:30 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 november 2009 19:23 schreef XXL het volgende:
Jep, alleen wel even rekening mee houden dat je huidige abo al wel aan verlenging toe moet zijn.
Dus als je een jaar geleden voor 2 jaar getekend hebt weet ik niet hoe dat werkt.

Da's het probleem niet. Mijn contract is volgens mij afgelopen maand afgelopen dus ik zou nu per maand op moeten kunnen zeggen/wijzigen.


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen