|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
[fluistert]welkom in 2013[/fluistert] When your people matter, menstrual health matters |
|
Mja, ik zwalk altijd al achter de feiten aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je had de (Sony vlgs mij) koelkast met uitschuifbare antenne moeten zien die ik nog had terwijl men allang met veel modernere mobieltjes rondliep hehe. When your people matter, menstrual health matters |
|
Enige twijfel ivm hier posten of in het fotografie topic, maar dit lijkt mij eigenlijk wel interessant: http://www.sony.nl/product/dsc-qx-series/dsc-qx10 http://www.sony.nl/product/dsc-qx-series/dsc-qx100 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hulde aan Sony voor het idee, maar... Ik zie dit geen succes worden. Dit ding moet je ook meezeulen, voor je een foto kunt maken moet je dat ding erop klikken, het ding pairen met je telefoon.. Je bent zo een minuut verder voor je een foto kunt maken. En voor de prijs van zo'n 400 euro gaat dit over menigeens "leuk-om-eens-te-proberen-budget" heen. Voor dat geld koop ik liever een leuke compact camera. Als ik dan toch wat moet meezeulen zeul ik liever iets mee dat ik kan pakken en binnen 3 seconden een foto kan maken. Lijkt me overigens ook dat je telefoon er ernstig topzwaar van wordt.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik wil kunnen gooien met mijn telefoon, er niet veel geld voor betalen, maar bij voorkeur wel mijn treintijden kunnen checken. Bestaat zoiets? |
|
quote: Galaxy Xcover S5690? 135 euro, Android, weet er verder weinig van Zal wel geen snelheidsmonster zijn, maar een beetje internetten, treintijden checken, facebooken en whatsappen moet ie makkelijk aankunnen.. Wel oude versie Android en weet niet of ie up te daten is, maar weet ook niet of dat jou boeit Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dank, heb ook iets gelezen over Motorola Defy, of zo. Ik zal eens vergelijken. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-09-2013 13:10] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pggg, meer dan 300 euro voor een telefoon, nee, dank u. |
|
Ik raad je sowieso geen Samsung aan, brol. |
|
Mijn Samsung foon gaat anders al jaren mee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja maar jij telt niet. Bij jou gaat alles goed wat bij een ander slecht gaat. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hier ook maar even. Ik heb hier een samsung gts 5839i. Met een belachelijk klein intern geheugen, dus er past geen reet aan apps op die telefoon. Nou had ik wat gelezen over rooten en dat de apps dan allemaal op je sd kaart komen, maar heeft iemand dit hier wel eens gedaan en heeft diegene misschien een goede url met uitleg voor me? Want ik vind alleen dingen met geen uitleg of op z'n frans oid. Bij voorbaat gigantisch dank. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1891162 Geen ervaring mee, maar dit is wel hét forum als het om rooten gaat. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ah, thanks!!! Vannaaf ff loeren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah ik heb dezelfde vraag ik wil al die nutteloze standaard apps ook kwijt, is het gelukt wim? Wat zijn de problemen die je kunt krijgen van wortelen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb het uiteindelijk niet gedurfd, bang om de hele telefoon in de soep te laten lopen. Oplossing: Ik doe niet zo heel veel aan appjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe besteld. Samsung out, Sony in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Betere oplossing: gratis iphone 3 en over een maand of 6 klaar met abo en dan die nieuwe iphone. Gratis ding met dikke abo kost nu al minder dan dat ik nu betaal. Voor 300mb en de rest gebruik ik amper. Pffff... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is een los toestel en een sim only dan niet voordeliger voor je? Althans op de langere termijn. Je moet wel in 1 keer het bedrag van de foon neertellen natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
@ Wim. Het is vast een goed verhaal, maar ik heb werkelijk geen idee wat je nu allemaal probeert te zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2014 22:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |