|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nee geen internet voor mij, zal t-mobile eens checken Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Als je geen internet hoeft en vertrouwen hebt in T-mobile kun je volgens mij het beste naar BEN, die hebben 500 min/sms voor 16 euro. Goedkoper gaat het niet worden. |
|
quote: Hehe idd afschuwelijk die dingen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Had eerst de Nokia 3310 (olschool!) nu heb ik zo'n klapmobieltje (Nokia 7020). Bellen, sms-en en af en toe een fotootje maken, is voor mij al genoeg. |
|
Altijd zo lekker gewoon gebleven, die MetalJan. |
|
Maar hij heeft wel een punt. Meer doe ik er ook niet mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik kan er ook niet mee overweg. |
|
M'n Iphone in de wasbak laten vallen, verzopen helaas. Nu ben ik wel verzekerd dat wel, iemand daar ervaringen mee? Against God and Government |
|
|
|
Ja ik heb wel die pro assist verzekering, ik dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee? Wachtijd, leen toestel, eigen risico etc. Against God and Government |
|
Oh nee, dan zou ik het ook eerst via die verzekering proberen. Maar hoe dan eea in zijn werk gaat weet ik niet. |
|
quote: Grappig. Ik wil misschien toch binnenkort aan mijn 1e smartphone maar dat in de wasbak flikkeren is ook echt iets voor mij. Na wat zoeken kwam ik bij dit soort gein terecht: klik Is dat snel genoeg voor wat standaard internet / mail / gps gedoe? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Er zijn telefoons die wel wat kunnen hebben ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Daarvoor zijn ze absoluut snel zat! Spelletjes enzo lukt ook prima. Als je niet perse het allersnelste toestel hoeft te hebben dan gaat dat prima functioneren. Heb nu zelf ook een 800mhz toestel, werkt vloeiend en snel. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mensen hier met een Samsung Galaxy S3? Ik zat te twijfelen tussen de HTC One X en die, en heb uiteindelijk adhv toch voor de Samsung gekozen. Iemand ervaringen met Samsung of de S3 in t bijzonder? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou ehm ik heb m dus. Mega vet ding, echt niet normaal. Check bijv. When your people matter, menstrual health matters |
|
Heeft die vent van die kleine handjes of is het mobieltje een bakbeest? Zie ook steeds meer mensen met zo'n Galaxy Note, mijn god, wat heb je aan iets dat niet in je broekzak of binnenzak van de jas past als "mobieltje"? Vind de meeste nieuwere smartphones veel te groot geworden. Boeiender |
|
Als je gewoon legerbroeken draagt passen ze prima in je broekzak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Haha, dan koop je toch gewoon een tablet, past er ook wel in. Boeiender |
|
quote: Ja man, ik loop ook altijd als een Herr Flick door de stad met mijn iPad op zak. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De S3 past nog prima in de broekzak hoor. En voor HD kwaliteit met aanvaardbare dpi kan ie niet al te klein zijn natuurlijk. Maar het is geen Galaxy Note nee When your people matter, menstrual health matters |
|
Vraagje: zijn er hier mensen met een hollandsnieuwe abonnement? Werkt dat een beetje in de praktijk? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen idee. Het enige wat ik weet is dat ze gebruik maken van het Vodafone netwerk. |
|
Oei. Die hebben een boel gezeik de laatste tijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |