IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2010 19:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 juli 2010 18:57 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Trotse eigenaar van een pauper Nokia 6110


Pauper? Tsssk, oerdegelijk ding. Je kunt hem wassen in de wasmachine, laten stuiteren en nog kan het bellen en wijst het je de weg. Heb er ook nog zo eentje liggen, navigator hoeraaa.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 19:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

In september kan ik weer verlengen geloof ik dan eens iets nieuws uitzoeken


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2010 19:15 by MMayo Profiel van MMayo

Ik mag in oktober weer. Eens kijken wat voor leuke aanbiedingen er rond die tijd zijn. Zal vast weer een Nokia worden, lekker degelijk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 19:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Samsung bevalt me ook goed, hiervoor Sony Ericson ook prima, denk nie dat die merken nog echt kwalitatief slechte telefoons maken


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2010 19:21 by MMayo Profiel van MMayo

Samsung heb ik slecht ervaringen mee, ook met die klote klantenservice dus geen Samsung telefoontje meer.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-07-2010 19:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik had altijd Motorola maar die zijn blijkbaar niet meer te krijgen in NL. Heb nu een HTC Touch Diamond die continu blijft hangen en smsjes niet verzend, abo loopt in oktober af. Heb het opgezegd, dat kut-telfort reageert toch nergens op...

Lekker weer terug aan een minimal-telefoon met prepaid.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-07-2010 19:26]


Je moeder.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 28-07-2010 19:28 by Lalena Profiel van Lalena

Ik heb ook echt jaren gedaan met een motorola, vorig jaar besloten dat het toch wel iets te ouderwets was Heb nu een 2 jarig abonnement en expres een nokia gekozen, omdat die dingen tenminste niet zo snel kapot gaan, hoe vaak je ze ook laat vallen (en ik laat altijd alles vallen, dus vandaar )


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-07-2010 19:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

M'n tweede motorola heeft het 5 jaar in mijn bezit volgehouden en ik had hem al tweedehands. En uiteindelijk weggedaan omdat ik wat anders wilde, niet omdat hij kapot was. Nadien werd de kwaliteit en duurzaamheid per telefoon slechter, hoe meer functies, hoe instabieler.


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-07-2010 22:30 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 juli 2010 17:12 schreef powertieke het volgende:
Zaken die niet krasbestendig (Lees : Minder bruikbaar worden door krassen) zijn komen niet zover bij mij. Zo'n ding met een touchscreen zou binnen een week onbruikbaar zijn door de manier waarop ik ermee omga .

Maar zo'n android phone lijkt me wel wat... Iemand ervaring mee?


Mijn nieuwe telefoon is van aluminium en wordt zeker niet minder bruikbaar door krassen daarop, het glas van de touchscreen is gehard en zal sowieso niet snel krassen krijgen. Maar vind het wel fijn als 'ie een beetje mooi blijft. Bij mijn vorige telefoons ging zo'n hoesje overigens ook maar een paar maanden mee, en dan werd ik het zat en haalde ik ze er weer af haha.. Mijn motorola Razr heb ik jaren gehad, had meer krassen en butsen dan de gemiddelde autobumper in Parijs maar werkt nog altijd



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-07-2010 22:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

HTC Legend. Geweldig toestel

En wat een verademing is Android vergeleken met Windows Mobile


LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 28-07-2010 23:54 by LEchappee Profiel van LEchappeehttp://www.last.fm/user/LEchappee

nieuwste blackberry, wel tevreden over.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2010 11:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 28 juli 2010 22:41 schreef Burzum het volgende:
HTC Legend. Geweldig toestel

En wat een verademing is Android vergeleken met Windows Mobile


Is het makkelijk om je telefoonnummers over te zetten? En heeft Android een ActiveSync achtig iets?

Ik word schijtziek van mijn HD2 die meerdere keren per dag vastloopt, traag is etc dus ik wil een ander toestel met Android.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2010 11:33 by XXL Profiel van XXL



Niks geen duurder contract voor 1 of 2 jaar.
Gewoon 7.50 per maand blijven betalen en dat kreng voor 100 euro gekocht bij de MediaMarkt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 11:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Doe ik ook inderdaad Betaal je over het algemeen wel wat meer voor je telefoon maar ik merk dat ik daardoor wel langer dan 2 jaar met m'n telefoons doe en daardoor -denk ik- geld bespaar (omdat ik over een langere tijd afbetaal, als het ware). Daarnaast vind ik het erg prettig om lage maandlasten te hebben en dit soort dingen vanuit daadwerkelijk 'kapitaal' te kopen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2010 11:55 by XXL Profiel van XXL

Veel mensen weten geloof ik ook niet dat je na die 1 of 2 jaar, als je niet verlengt met een nieuwe mobiel, je gewoon de hogere kosten per minuut blijft betalen en dat pas verandert als je zelf je abo omzet naar sim-only.

En dat zijn dus typisch van die dingen die ik ga vergeten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 11:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, daar ben ik dan ook weer goed in Maar ik vind dingen als stilzwijgende verlening voor dit soort dingen dan ook wel een beetje gemeen.

Blijft uiteraard wel mijn eigen verantwoordelijkheid, er gaan dus allerlei reminders af als het over een paar maanden weer zo ver is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 11:59 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 11:49 schreef ZelThoR het volgende:
Doe ik ook inderdaad Betaal je over het algemeen wel wat meer voor je telefoon maar ik merk dat ik daardoor wel langer dan 2 jaar met m'n telefoons doe en daardoor -denk ik- geld bespaar (omdat ik over een langere tijd afbetaal, als het ware). Daarnaast vind ik het erg prettig om lage maandlasten te hebben en dit soort dingen vanuit daadwerkelijk 'kapitaal' te kopen.


Ik vind het ook fijner om één keer 500 euro neer te leggen en lage lasten dan in totaal meer neerleggen en hoge lasten. Maar het aanbod wat ik kreeg van Hi was dusdanig interessant dat ik al met al na een jaar (1 jarige abo) goedkoper uit ben dan met sim-only en losse mobiel.

Ik betaal nu 42,50 per maand, 12 maanden lang, aan Hi. Daar krijg ik een abo van 400 belminuten (of 800 sms) voor + onbeperkt data en een HTC Legend zonder bijbetaling. Aan het eind van jaar 1 kan ik dus alle kanten op, naar sim only, etc, en ben ik het volgende bedrag kwijt:
- 42,50 x 12 = 510 euro

Een losse HTC Legend is al meer dan 400 euro. Een abonnement met 400 belminuten (wat ik ook echt wel nodig heb, zo blijkt uit mijn rekeningen van het afgelopen jaar) en onbeperkt data ga je nergens vinden onder de 25 euro. Dan kom je aan het eind van jaar 1 op 400 + 12x25 = 700 euro.




BVT
Usericon van BVT
Posted 29-07-2010 11:59 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

Ik ga vandaag op zoek naar een nieuw toestel, deze laad niet meer op. Volgens mij is mijn abbo binnenkort ook op.( hehehe) Ik moet alleen geen gepiel met zoeen toutchscreen.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 12:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 11:57 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, daar ben ik dan ook weer goed in Maar ik vind dingen als stilzwijgende verlening voor dit soort dingen dan ook wel een beetje gemeen.




Tsja, de meeste providers zijn maar wat bang dat je weggaat en verlengen dus niet stilzwijgend, maar bellen je actief op met aanbiedingen als je abo bijna verlopen is om weer een jaar of twee jaar aan hen vast te zitten icm een gratis mobiel. En als je daar niet op ingaat dan wordt je abo slechts met één maand steeds verlengd, dankzij de strenge regelgeving hiertoe.

Wat wel gemeen is is dat ze je vaak een tweejarige abo proberen aan te smeren met gratis telefoon, terwijl je bij hetzelfde abonnement bij 1 jaar vaak maar een paar tientjes tot 100 euro hoeft bij te betalen. Dat scheelt je als je na het eerste jaar naar sim-only gaat vervolgens honderden euro's, maar de gemiddelde consument is niet scherp genoeg (of intelligent genoeg) om zich dat te realiseren en trapt er met open ogen in. En als je een beetje aandringt krijg je je mobiel zelfs bij 1 jaar nog gratis, want ze willen je ook liever niet kwijt...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 12:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juli 2010 11:59 schreef Valorian het volgende:
Ik vind het ook fijner om één keer 500 euro neer te leggen en lage lasten dan in totaal meer neerleggen en hoge lasten. Maar het aanbod wat ik kreeg van Hi was dusdanig interessant dat ik al met al na een jaar (1 jarige abo) goedkoper uit ben dan met sim-only en losse mobiel.

Ik betaal nu 42,50 per maand, 12 maanden lang, aan Hi. Daar krijg ik een abo van 400 belminuten (of 800 sms) voor + onbeperkt data en een HTC Legend zonder bijbetaling. Aan het eind van jaar 1 kan ik dus alle kanten op, naar sim only, etc, en ben ik het volgende bedrag kwijt:
- 42,50 x 12 = 510 euro

Een losse HTC Legend is al meer dan 400 euro. Een abonnement met 400 belminuten (wat ik ook echt wel nodig heb, zo blijkt uit mijn rekeningen van het afgelopen jaar) en onbeperkt data ga je nergens vinden onder de 25 euro. Dan kom je aan het eind van jaar 1 op 400 + 12x25 = 700 euro.

Nice, zijn altijd uitzonderingen mogelijk en als je inderdaad een deal kan slaan kan het prima uitpakken

Trouwens, http://euclid.wirelesscircle.nl/index.php?pagina=1 450 minuten, unlimited data --> 21,50 Maar geen koppeling met SMS dan. En nog steeds duurder

Mijn Legend heb ik overigens voor 414 gevonden, denk niet dat je die goedkoper vindt (goede schatting dus ).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2010 12:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2010 12:04 schreef ZelThoR het volgende:
Nice, zijn altijd uitzonderingen mogelijk en als je inderdaad een deal kan slaan kan het prima uitpakken

Trouwens, http://euclid.wirelesscircle.nl/index.php?pagina=1 450 minuten, unlimited data --> 21,50 Maar geen koppeling met SMS dan. En nog steeds duurder

Mijn Legend heb ik overigens voor 414 gevonden, denk niet dat je die goedkoper vindt (goede schatting dus ).


Ik heb nog gekeken naar een tweedehands Legend, maar zelfs die zijn al gauw 300 euro.. Hoop dat de telefoon bevalt, hij is gisteren bezorgd maar ik werk overdag, dus vandaag wordt ie weer bezorgd en dan werk ik weer en wie weet kan ik hem morgen afhalen bij het postkantoor .. lang leve TNT en het stenen tijdperk


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2010 12:11 by XXL Profiel van XXL

Je werk opgeven als bezorgadres was geen optie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-07-2010 12:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juli 2010 12:08 schreef Valorian het volgende:
Ik heb nog gekeken naar een tweedehands Legend, maar zelfs die zijn al gauw 300 euro.. Hoop dat de telefoon bevalt, hij is gisteren bezorgd maar ik werk overdag, dus vandaag wordt ie weer bezorgd en dan werk ik weer en wie weet kan ik hem morgen afhalen bij het postkantoor .. lang leve TNT en het stenen tijdperk

Ja, kan me voorstellen dat dat ding te populair/goed is om tweedehands wél veel in prijs te zakken.

Fijn hè, die bezorgshit Gelukkig heb ik volgende week vrij en zit ik thuis m'n telefoon op te wachten
quote:
Op 29 juli 2010 12:11 schreef XXL het volgende:
Je werk opgeven als bezorgadres was geen optie?

Moet ik maar eens gaan doen, ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2010 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-07-2010 12:54 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 29 juli 2010 12:51 schreef Jenje het volgende:
http://www.nu.nl/internet/2302240/veel-gratis-applicaties-sturen-gevoelige-data-door.html

Mooi man, die Iphony's
quote:
Bijna een kwart van de gratis applicaties voor iPhones en bijna de helft van alle gratis Android-applicaties slaan data van individuele gebruikers op en versturen die, zonder melding, naar derden.
Bij Android dus nog veel vaker dan bij iPhones.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen