|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had deze altijd: De afgelopen twee jaar heb ik echter altijd de trilfunctie aangehad. Je moeder. |
|
Ik heb het geluid over het algemeen uit staan, en als ik buiten de deur ben sowieso. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tegenwoordig steeds vaker gewoon mijn telefoon uit staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Rinustone http://www.zangerrinus.nl/ringtones/Zanger-Rinus-He-Marloes.mp3 Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Een kennis heeft een speach van Adolf Hitler als ringtone en het duitse volkslied voor sms berichten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik moet nog steeds eens de intro van Hypocrisy's 'Hang Him High' draf knippen, word dat mn sms toon... Black seeds of bunny! |
|
quote: Sjonge, je verrast me wel soms. |
|
quote: Dat is echt een extreem geniaal idee, wat ik spoedig maar eens ga uitvoeren. Zet ik 'm gelijk als mijn alarm, want werkelijk álles wordt ontzettend grappig met deze tune. |
|
quote: O? Black seeds of bunny! |
|
quote: Ligt het aan het nummer of ligt het aan het volume? |
|
quote: Wat denk je zelf? Black seeds of bunny! |
|
We Have Explosive van The Future Sound of London |
|
quote: Leuk dat je het hier post hoor, ondanks dat ik weet om welk nummer gaat. Maar ik denk zelf dat het gaat om het volume, van een aantal keren Behemoth live raakt men ook niet doof. |
|
Doe eens lief tegen Nyghtslave. |
|
quote: Dit is lief. |
|
quote: . --> over je hoofd -_-' Black seeds of bunny! |
|
quote: Oh wacht, je bedoelde eigenlijk te zeggen.. kijk, ik ben stoer want ik heb Behemoth liedje als ringtone zodat iedereen kan zien hoe onwijs metal ik ben. Ah, ja duidelijk zo. Had verwacht dat je Dimmu Hamburgir als ringtone zou hebben, gezien je baalgebeuren van laatst. |
|
quote: Ik baal ook wel eens van kutmensen, maar die heb ik ook niet als ringtone Maar wat ik gewoon bedoelde dat het een nogal luide ringtone is, en dat het moeilijk is om hem niet te horen. Dit is belangrijk voor mij omdat ik vaak in een lawaaierige omgeving sta en ik wel mijn telefoon moet kunnen horen. Lastig he; begrijpend lezen [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-09-2010 15:03] Black seeds of bunny! |
|
Ik mag hopen dat de ringtone wel van een vinyl rip afkomt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Who cares about the ringtone? Bitchfight! |
|
quote: Nee, mijn platenspeler is helaas nog niet van het USB type, moet er ooit nog komen Black seeds of bunny! |
|
quote: Dus toch het volume.. |
|
quote: Heb nooit het tegendeel beweerd Black seeds of bunny! |
|
quote: Waarom moet dat? Waarom moet iedereen toch altijd zijn telefoon kunnen horen? Die afhankelijkheid van die dingen, sjeez. Gisterochtend ook in de bus, kwart voor zeven 's ochtends: "Ja, ik zit in de bus, waar ben jij? Oh, in bed. In bed? Ooooooh. Ja, inderdaad." Flikker op. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-09-2010 15:25] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |