|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat soort gasten rijden mij bijna iedere week haast van de motor af, ik word altijd witheet als ik weer zo'n petje met zijn mobiel zie kloten in zijn koekblik. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-03-2016 18:40] Against God and Government |
|
En die ontdoe je van hun buitenspiegel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou dat niet, heb wel een keer mijn motor voor de desbetreffende auto geparkeerd, de desbetreffende mevrouw het raam laten open doen en gevraagd of ze graag mensen dood rijdt? Wat een dom wicht was dat zeg, ze kreeg het wel doodsbenauwd dat scheelt dan weer. Against God and Government |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Klaar met mijn iphone, sowieso helemaal klaar met Apple. Komende 2 jaar deze eens proberen: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Valt me op dat er meer zijn die er klaar mee zijn.. Al een tijd LG hier na jaaaaren Nokia. Bevalt erg goed. Voor mijn werk helaas Samsung prutzooi. Waarom men daarvoor kiest snap ik niet. Slechte interface, veeeeel overbodige samsung zooi erop en in het algemeen gewoon niet fijn in het gebruik. Boeiender |
|
quote: Yup. Krijg je als je producten na elke update steeds weer minder gaan presteren. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Samsung heeft t hier altijd prima gedaan. Interface is n kwestie van smaak. Nu noodgedwongen op LG. Bevalt redelijk. Maar zit er aan te denken om in de toekomst een Meizu Pro te proberen, voordat ze af zo duur worden. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Niet updaten werkt ook. Trouw iOS 8.1 gebruiker hier. |
|
quote: I know. Ben tijdje terug ook al gestopt met updaten, iOS 7.1.2 gebruiker hier. De pest is dat sommige apps weer de nieuwere besturingssystemen vereisen. Niks werkt meer lekker zo, zelfs een clean install helpt maar even, bij normaal gebruik slibt alles meteen weer dicht. Mijn iPad precies hetzelfde. Verdenk Apple er wel eens van dat ze bij elke update express een trechter op die oudere apparaten installeren. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Overgestapt van Vodafone naar Ziggo mobiel. Hele sloot meer data en belminuten voor hetzelfde maandbedrag, en 4G ipv 3G. Ben benieuwd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Sja... nu een upgrade van 3g naar 4g voor hetzelfde bedrag... nu nog een telefoon die dat kan. Maar verder geen problemen met Ziggo mobiel, overal bereikbaar en ziggo hotspots, en veel voor weinig. Boeiender |
|
Begrijp ik het nou goed dat als je Ziggo internet in het buitenland gebruikt je mb's gewoon uit je buindel gaan maar er per mb €O,061 extra in rekening wordt gebracht? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Geen idee. Hou me op de hoogte zou ik zeggen. Boeiender |
|
https://www.ziggo.nl/tarieven/mobiel/ Geldt dus ook voor bellen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-05-2016 16:43] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ah. Cool. Hebben ze veranderd jaaa. Boeiender |
|
Eerst hadden ze geloof ik idd alleen binnenlandse paketten. Nu dus ook buitenland. En ach, die extra kosten mogen vanaf 2017 ook niet meer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
S7 nu, fantastisch, snel, mooi beeld. When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En dat voor slechts 6 tientjes. Ik weet wel wat mijn backup phone gaat worden voor festivals en (andere) diefstal-gevoelige bezigheden. |
|
Ik vraag me wel af of hij net zo robuust is als het origineel. Niet gezocht naar nieuwe nokia vs samurai zwaard videos, want utopia kijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Sowieso, naar festivals gaan :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Motorola xt1039 naar de klote, want scherm kapot. Nu voor 149 euro een motorola moto g4 play 16 gb. Beetje groter (5 inch), 2x zoveel geheugen. Met een abo van 7,25 per maand en toch een gig data gedoe. Fijns. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Niet echt een mobieltje, maar iets wat eega net vind op zolder. Heb ik ooit eens ergens uit een kliko oid gehaald. Geen idee of hij het doet, wat geen aansluiting hier en geen zin om iets te klooien op de laptop. Of dat er sowieso enige electronica in het doosje te vinden is. Het gekke is, dat ik er niets van kan vinden op het net. Niets! Als er iemand echt goed is met google of zo, zoek eens, aub? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |