|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Ja, nee, kut. Ik dacht dat die telefoon waterdicht was." |
|
Net deze binnen: |
|
Is dat een Desire? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Een HTC Desire Z1 gok ik zo quote: |
|
Ja een Desire Z, een met een hardware toetsenbord. |
|
Ik denk dat ik er wel tevreden mee ga zijn. |
|
Ik heb deze: |
|
Retro. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Retro.. neh... Retro is een naam voor nieuwe producten die qua vormgeving teruggrijpen op trends uit het verleden. Nokia wat vormgeving betreft gewoon achtergebleven in dat verleden Enige mooie telefoon die Nokia gemaakt heeft was de N78, wel een draak van een apparaat qua besturing maar qua vorm nog best aardig. |
|
quote: Joh.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mwoh, binnenkort kan ik een andere uitzoeken, deze had ik als prepaid, maar mn vriendin had 2 abonnementen dus het abonnement gebruik ik, maar moest nog even wachten tot er tijd was om een nieuwe telefoon uit te zoeken... Hoewel ik ook nog nooit zo'n hip android achtig gebeuren gehad heb... |
|
Nog een jaartje volhouden met de n97 mini. Op zich een aardige telefoon maar kort batterij leven en niet altijd even stabiel. Vraag me af of we tegen de tijd van mijn nieuwe abonnement al toe zijn aan de quad-core... |
|
Zijn er ZM'ers die ervaring hebben met de HTC Desire HD? Por Vida |
|
Mijn C6-00 bevalt me nog steeds erg goed |
|
Ik hou het wel bij deze Black seeds of bunny! |
|
Nadat mijn w800i... ...een jaar of 4/5 in gebruik is geweest, heb ik sinds kort ook een 'nieuwe' : Ik kan niet overweg met die touch screens . Verder prima tevreden met deze . [/zachteG] |
|
Ook maar een nieuwe gehaald, knopjes deden het niet meer op m'n lg en foto's maakte hij al een jaar niet meer. Nu een samsung gt-b3410 gekocht. Fijn ding en tenminste en touch screen en een echt qwerty toetsenbord. 2mp camera is misschien wat karig, maar ik was toch niet van plan de volgende anton corbijn te worden. Alstie maar belt en sms't en foto's kan maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb ook een Samsung touchscreen, maar zonder vast toetsenbord. Zeer tevreden over wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
M'n lg had ook een touchscreen, maar alleen dat dus. Wel qwerty, maar op het scherm dus, zat zo'n pennetje bij. Werkte absoluut prima, alleen. Door de jaren heen verneuk je je scherm. Als ik de telefoon een beetje schuin hield in de zon, dan zag ik allemaal beschadigingen op het scherm. Ach, toch 3 jaar gebruikt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb geen pen er bij. Die van mij is nu 1,5 jaar oud en heb hem net eens even afgenomen met een nat doekje. Geen beschadiging op te zien nog. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mja, ik kon ook gewoon m'n vingers gebruiken, maar die zijn een beetje groot, zat ik veels te vaak ernaast qua letters. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Had ik eerst ook, maar daar krijg je wel handigheid in hoor op een gegeven moment. Althans dat was mijn ervaring. Destijds wilde ik ook liever eentje met een vast toetsenbord maar dat was me te duur en nu hoeft het van mij eigenlijk niet zo nodig meer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat betreft volledig toetsenbord heeft de iPhone dan wel weer een leuke oplossing. http://www.megagadgets.nl/iboard-mini.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
zit er aan te denken een jaartje sim only te nemen weet iemand nog leuke aanbiedingen of tips waar ik op moet letten, ik gebruik ongeveer 300 belminuten p/maand Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |