|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, dat is een veel voorkomend "probleem". De plug er verder in drukken schijnt het te verhelpen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Al geprobeerd, hij zit er al helemaal in. |
|
Youp van 't Hek gaat klachten over T-Mobile bundelen AMSTERDAM – Cabaretier Youp van ’t Hek gaat op korte termijn een speciaal e-mailadres of website openen waar mensen hun slechte ervaringen met helpdesks van grote bedrijven kwijt kunnen. Hij wil deze bundelen op een website of in een boek. © NU.nl/Gera Nieland Dat heeft hij maandag gemeld. De cabaretier berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met telecombedrijf T-Mobile. In NRC Handelsblad wijdde hij zaterdag een column aan het onderwerp. Naar eigen zeggen ontving Van ’t Hek sindsdien enkele duizenden reacties van mensen die zich in de problemen herkenden. Open zenuw ''Ik heb een open zenuw geraakt’’, beaamt hij. ''Het gaat niet alleen om T-Mobile, maar om alle grote bedrijven die hun klanten doorlopend met een kluitje in het riet sturen. De Ziggo’s, de UPC’s, de Vodafones. Het is een terreur waar de gewone mens niets tegen kan beginnen.’’ Volgens een berekening van het onderzoeksbureau Buzzcapture zou Van ’t Hek de afgelopen dagen T-Mobile al enkele tonnen aan imagoschade hebben toegebracht met zijn actie. Het bedrijf komt tot deze berekening op basis van het feit dat Van 't Hek op Twitter ruim 45.000 followers heeft. Buzzcapture berekende dat het tot nu toe gaat om in totaal 3.884 reacties, waarvan er 2.479 negatief zijn. Contract Van 't Hek begon zijn digitale tirade tegen T-Mobile toen zijn zoon een probleem kreeg met zijn contract en wekenlang van het kastje naar de muur werd gestuurd. Zodra de cabaretier over de kwestie begon te twitteren, hing volgens Van 't Hek binnen een half uur een baas van T-Mobile aan de telefoon die beloofde de problemen op te lossen. Deze gang van zaken wekte alleen maar meer woede bij de cabaretier. In zijn Oudejaarsconference 1989 nam Youp van 't Hek het alcoholarme biermerk Buckler flink op de korrel. Buckler verdween daarna snel van de markt. Gekwetst T-Mobile stelt maandag in een reactie vooral ''gekwetst’’ te zijn door de uitlatingen van de cabaretier. ''Bij dit bedrijf zijn heel veel mensen hard bezig een goed product neer te zetten’’, stelt een zegsman. Het bedrijf erkent dat ''niet alles altijd goed gaat. Maar dat geldt voor alle ondernemingen.'' Volgens het bedrijf heeft nog niemand maandag het abonnement opgezegd vanwege de actie van Van ’t Hek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wim, nog steeds op zoek naar een nieuw toestel? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1424703 Ziet er wel uit als een geinig ding.. Capacitatief scherm, Android 2.1, GPS, noem maar op.. Prepaid voor 149 te krijgen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
T MOBILE BELOOFT WACHTTIJDEN TE VERKORTEN Telecomaanbieder T-Mobile gaat de wachttijden bij de klantenservice verkorten en de dienstverlening bij het repareren van toestellen verbeteren. Dat heeft het bedrijf dinsdag laten weten. Volgens een zegsman ,,waren we dit al van plan, al heeft het wel extra aandacht gekregen door de woorden van meneer Van 't Hek''. Cabaretier Youp van 't Hek berichtte vorige week op Twitter en in zijn column in NRC Handelsblad over de langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met T-Mobile. Daarna kreeg de cabaretier naar eigen zeggen duizenden reacties van mensen die zich in de problemen met helpdesks van grote bedrijven herkenden. Van 't Hek gaat binnenkort een e-mailadres of een website openen waar mensen hun verhalen kwijt kunnen. Daarna wil hij ze bundelen op een website of in een boek. Ook gaat NRC volgens hem binnenkort ruimte vrijmaken voor de stormvloed aan reacties. De cabaretier stelt in een reactie dat hij ,,dit verhaal wel kent''. ,,Ze bieden excuses aan en er verandert niets.'' Volgens Van 't Hek is er wel meer voor nodig dan een paar woorden om ,,de mentaliteit van dit soort bedrijven om te gooien. Ik geloof ze alleen als ze mij laten zien dat ze meer mensen inzetten in ruil voor wat minder winst. Dat is echt geen schande als je zoveel klanten hebt, zeker niet in deze tijden.'' De actie van Van 't Hek tegen alle helpdesks van grote bedrijven spreidt zich ondertussen uit. In Belgisch en Duitse media verschenen dinsdag ook al berichten over de actie. ,,Ik krijg ook al tweets uit Engeland, of ik alsjeblieft daar mijn verhaal wil komen houden'', lacht de komiek. ,,Wachttijden van meer dan een half uur voor het bericht dat ze je niet verder kunnen helpen, zijn blijkbaar een universeel probleem.'' ANP http://pauwenwitteman.vara.nl/typo3conf/ext/vara_flashplayer/player/player.swf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kan dat niet in nieuwstopic? Heb mijn C6 nu een kleine 2 weken en bevalt goed. Alles werkt relaxed en logisch. |
|
Ben nog altijd blij met mijn blackberry. Spellingscontrole gaf bij blackberry de suggestie "black metal". IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee, want dan krijg je weer een discussie over Youp. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat kan hier ook hoor. Zal mij benieuwen wat Youp er vanavond in Carré over te melden heeft trouwens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Laten we het hebben over de boodschap en niet over de boodschapper. Ik hoop dat deze ontwikkeling erg breed & dus positief zal uitpakken. Elke helpdesk wordt omgeleid via een betaalnummer, dan mag je ook verwachten dat het wachttijdenleed zoveel mogelijk verzacht wordt. Vroeger was dat ook zo om steeds kwader wordende wachtende bellers te kalmeren. Ik wil ook van T-Mobile afstappen. Ik vind het bereik in de trein zeer slecht en ze hebben laatst hun email contactadres laten vervallen. Wat is de beste abbo-aanbieder? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2010 15:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: T-Mobile. Serieus, nog nooit problemen mee gehad, in tegenstelling tot Vodafone jaren terug. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:KPN ook eigenlijk zelden problemen gehad. Orange daarinegen ... |
|
Ik stap binnenkort over van een T-Mobile abo naar een Hi abo, voornamelijk omdat het Hi abo beter bij mijn bel/sms gedrag past. Verder geen noemenswaardige problemen gehad met T-Mobile. Hoe zijn de ervaringen hier qua bereik en klantenservice enzo met Hi? |
|
quote: Mijn ervaringen met Hi zijn zeer goed. Is zeker niet de goedkoopste aanbieder. Mijn ervaringen: Bereik: - zeer goed, enige momenten waarop ik geen bereik heb gehad in 2 jaar KPN Hi waren bij hele grote evenementen (als iedereen bereikproblemen had) of in kelders als sommige concertzalen. Klantenservice - Nooit problemen gehad, maar heb ze ook zelden nodig gehad eigenlijk, dus echt veel kan ik er niet over zeggen. EDIT: Wellicht handig om even naar te kijken, of je bij Hi KPN per minuut of per seconde betaald, daar schijnen veel mensen zich nogal op verkeken te hebben. KPN ging het geloof ik aanpassen (in voordeel van de klant) maar of dat al doorgang heeft gevonden weet ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-10-2010 16:19] |
|
Hi is nou zo'n bedrijf waar ik door de tergend vervelende reclames uit principe niets mee van doen wil hebben. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tsja, als ik me laat lijden door het wel of niet vervelend vinden van reclame dan wordt het wel heel lastig leven. Makkelijkere optie is om gewoon de reclame niet meer te bekijken |
|
quote:Orange is nu van t-mobile. Is alleen maar achteruitgegaan sinds het is overgenomen. Bij Orange betaalde je per gesprek met de helpdesk, nu per minuut. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-10-2010 18:58] |
|
Ik denk dat het ook erg afhangt van wat je wilt met een telefoon. Ik ken bijvoorbeeld niemand die ooit echt grote problemen heeft gehad met bellen/sms'sen op een mobiel met T-mobile, dat gaat prima. Anderzijds ken ik ook niemand die ooit echt tevreden is geweest met het data-abonnement van diezelfde provider. Koop je dus een iphone, dan voel je je bij T-mobile genaaid, koop je een alleen-bellen-en-sms'sen telefoon dan zul je denk ik niet veel problemen ondervinden. Mocht je echt veel data gaan gebruiken dan loont het nog uit te zoeken hoe streng je gewneste provider is op het gebied van de fair use policy (hoeveel mb / maand, en wat voor sancties). En vergeet niet te kijken wat je kwijt bent wanneer je boven je bundel uitkomt, erg naar als je een cheapass bundel koopt en maandelijks het dubbele moet afrekenen... |
|
Bij Orange kon je van abo naar prepaid met behoud van beltegoed. Bij T-mobile ben je dat beltegoed kwijt. Toch gaat het hier binnenkort gebeuren. Of ik zeg mijn abo gewoon op en schaf wel een prepaid kaartje aan. |
|
quote: Naar prepaid?? Hoeveel euro verwacht je per maand te verbellen dan met prepaid? En hoeveel minuten krijg je daarvoor? |
|
Zo weinig dat prepaid rendabel is. Ik heb ook nog een gsm van mijn werk. |
|
http://www.smartphoneshop.nl/product/112296/john-s-phone-business.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-10-2010 17:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dure eenvoud. |
|
Leuke woordspeling. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |