|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Idd ja, krijg voor ZM zeer vaak post waarvoor getekend moet worden en kan daar 99 vd 100 keer voor naar postagentschap |
|
quote: Irritant is vooral dat ze 2 keer proberen voor je het de volgende dag mag afhalen. Dat kost de postbode extra energie, en berg extra administratie, en de klant extra wachttijd... |
|
Ja, het is dat ik die man altijd misloop anders ga ik dat met hem proberen af te spreken .. |
|
Net om 4 uur toch effe langs de Jumbo gegaan voor de zekerheid, en ja hoor, ze hadden hem al binnen! Ik ben nu al tevreden over de Galaxy S! Veel beter dan de Renoir die ik eerst had. Het is wel mijn eerste android phone, dus het is nog allemaal wat wennen. En ik krijg mijn muziekspeler niet afgesloten, zou dit kunnen? Verder ook wel lekker dat die batterij zo warm wordt, handig om mijn handen op te warmen in de winter En dat scherm |
|
quote: Al eens aan een postbus nummer gedacht? Moet je weliswaar alsnog naar het postkantoor maar heb je je zooi wel 2 dagen eerder in huis. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2010 21:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ook voor een persoon/bedrijf/instantie met een postbus geld dat er voor aangetekende documenten gewoon getekend moet worden hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Snap ik. Ik doelde meer op de tijdwinst vergeleken met: Vandaag - Aanbieden Morgen - Aanbieden Op zijn vroegst overmorgen ophalen Het lijkt mij namelijk behoorlijk klote als je steeds op post die je verwacht moet gaan wachten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-killer-with-android/ Lees dit eens door trouwens. |
|
Wanneer ik filmpjes via youtube op de galaxy S kijk, gaat het geluid op normale snelheid maar gaat het beeld rete langzaam. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Blijkbaar is een tastkiller gebruiken dus ook nie tde juiste oplossing... |
|
Zo, mijn ouwe kon niet meer smssen, dus maar een nieuwe simlockvrije gekocht, het is een Nokia 523 Navi geworden. Boeiender |
|
WANT!! |
|
tering wat lelijk |
|
quote: Er is ook een roze!! Yay! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2010 13:11] |
|
quote: Blij dat ik van m'n Nokia af ben, heb er nooit aan kunnen wennen. Nu een HTC legend, fijn toestel tot nu toe ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Iphone 4 besteld, ben benieuwd. A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote: Ik denk dat ik zoiets binnen een jaar compleet gesloopt heb Telefoon moet in de broekzak passen of er tegen kunnen in een tas vol zooi te worden gegooid. Ben overigens alweer aan het kijken, abbo vernieuwing zit eraan te komen dus zoekende naar nieuwe leuke aanbiedingen voor een jaartje. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2010 13:15] |
|
Kan in september verlengen, nog gene idee welke ik wil. Moet beetje plannigsfuncties hebben, GPS ook wel fijn ... |
|
Hmm mijn samsung is dan eindelijk een beetje kapot, met een sterk in het frontje. het duurt misschien nog even maar de Nokia 3720 lijkt me misschien wel wat het menu van samsung vond ik echt super kut. En deze Nokia ziet er toch steviger uit dan de vorige waterbestendige stootvaste mobieltjes(gingen bij mij om de 3 -4 maanden kapot). En voor 125 euro is het niet verkeerd, waarschijnlijk hoef ik niet zoveel meer bij te betalen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vanmorgen een nieuwe opgehaald bij abbo verlenging |
|
quote: Die Legend kan aardig wat hebben. Laatst op Youtube een test gezien en die gast smeet hem minimaal 3x vol op de straatstenen. Zat alleen een lichte beschadiging op de behuizing maar het scherm zelf had niet eens een krasje. Edit: en ik zie dat je voor een telefoon gekozen heb met een uitschuifbaar toetsenbord, dat zijn vaak juist de meest gevoelige onderdelen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2010 22:29] |
|
quote: Haha tof! Maar heb nu een Nokia C6 gekozen, vond ik ook een leuk ding. Nu kijken of ik er ook mee kan bellen, ingewikkeld hoor |
|
Damn, mn lg is door de regen vandaag nat geworden. Hij gaat nog wel aan, maar enorm sloom en niet zo aan dat je er wat mee kan doen. Dus maar weer een ouwe uit de kast getrokken. Zo'n samsung touchdinges. Typ een sms, raak per ongeluk 1 touch knopje aan en alles weg. Klote ding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zoek inspiratie, wat voor onwijs vervelend irritant beltoontje hebben jullie? |
|
ik heb jarenlang het geluid gehad van het openen van een oude aanhanger. Mooi was dat, iedereen beetje vreemd angstig om zich heen kijken. Het was te subtiel en vaag om goed te horen waar het vandaan kwam en wat het was. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |