|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen idee of ik zelf er bij zal zijn. Ga ook in augustus al naar Bergen vandaar.... Maar mocht ik nogmaals een financiele meevaller krijgen dan wil ik er zeker bij zijn. Zie ze in ieder geval in Arnhem later dit jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Arnhem zal ik zeker ook zijn! En daarnaast misschien Tilburg of Haarlem ook wel.. zo vaak zijn ze nou ook weer niet in Nederland, en met zo'n band als Arcturus kan het ook maar zo weer afgelopen zijn... Hoop trouwens dat ze deze tour wat langer spelen dan vorig jaar.. (in Duitsland) |
|
Tilburg ga ik waarschijnlijk ook naar toe. In Oslo speelden ze laatst een behoorlijk lange set trouwens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
hm klinkt geinig. Maar eerst maar wachten op albumversie inderdaad. Kan er nog niet echt wijs uit worden, hoewel de opnames aardig zijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmmm... kan er niet goed een oordeel over geven. Vind de opnamekwaliteit belabberd. Afwachten tot de cd uitkomt dan wel tot het concert plaatsvindt. |
|
Opnamequaliteit is inderdaad niet heel denderend... het nummer doet me een beetje denken aan de nummers van La Masquerade Infernale.. |
|
quote: Nog een hele cd die klinkt als la masquerade zou niet misstaan! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb al 1 nummer op cd van de nieuwe Arcturus. Het klinkt wederom vernieuwend en tegelijkertijd toch erg vertrouwd. Erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gaaf. Heb je toevallig enig idee of we tijdens de tour iets dergelijks als vorig jaar kunnen verwachten, dat theatrale met danseressen met maskers en dergelijke? |
|
Het album schijnt al uitgelekt te zijn en rond te zwerven op dc++.. |
|
quote: Ondertussen ook al op Soulseek. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Geen idee of ze dit nu weer zo aanpakken. Op de promotiefotoos is wel te zien dat ze een totaal ander concept mbt maskers en outfits hebben dus wie weet zit er ook een nieuwe show aan te komen....zou gaaf zijn. Trouwens, het nummer wat ik op promo-cd heb heet "White noise monster" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dit is toch van arcturus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zou kunnen, maar Arcturus gebruikto ook maar gewoon een bepaald soort theater-achtige-maskers, dus het of het echt daarop geinspireerd is is moeilijk te zeggen. |
|
quote: Erg benieuwd naar! |
|
Draai nu de nieuwe plaat (is inmiddels gelekt), maar wat een schitterend werkstuk is het weer zeg! En dan Vortex op zang maakt het allemaal nog mooier! Hij lijkt op het eerste gezicht wel wat heftiger dan The Sham Mirrors trouwens. Hellhammer gaat op sommige stukken aardig los. En uiteraard is het weer behoorlijk avantgarde en experimenteel. Naja, eerst maar ff wat vaker luisteren dit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik vind het zeer geslaagd dit album. tof dat dit soort muziek nog gemaakt wordt. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Kheb ook de nieuwe plaat vanmiddag binnengehaald. Eerste indruk: goeie plaat. Alleen wel weer zo'n eigenaardig synthesizerachtig drumgeluid... maar ach. Wordt vast tof in 013. |
|
quote: Vind je dit nou echt "avantgarde en experimenteel"? Ik hoor echt nauwelijks iets nieuws.... Ik vind het bijzonder "easy listening" overkomen allemaal. En Vortex laat zijn beperkingen echt goed zien op "Moonshine Delirium". Op vol volume lukt wel, maar weinig dynamiek hoor. Tegenvaller dit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hey Maarten, Wat vind je eigenlijk van La Masquerade Infernale en The Sham Mirrors? |
|
quote: Hm, de eerste heb ik al een jaar of vijf niet meer geluisterd. Ik zou het niet meer weten. Daar zat ook wat meer elektronica in, toch? 'The Sham Mirrors' heb ik een tijdje geleden voor het eerst gehoord. Beetje hap-snap, maar wel lekker, vooral dat nummer met Ihsahn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: La Masquerade.. is het eerste uitje in het kader van hun 'avand garde' metalstijl, en naar mijn idee ook het minst toegankelijke Arcturus album. In ieder geval geen easy listening naar mijn idee , eerder een gevalletje van hate it or love it .. Er staan ook een paar nummers met Vortex op, die naar mijn idee de nummers op de nieuwe Arcturus cd omver blazen.. maar wellicht dat de echte release straks een stuk beter klinkt dan deze gelekte 64kb versie. |
|
spelfout weggehaald... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |