IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Arcturus Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-07-2005 20:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@Hub: zag het net gisteren allemaal staan op de website.. nieuw album, ben benieuwd.. vraag me ook af of ze het album tot september van het internet af weten te houden..

Ga je nog naar Oslo?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-07-2005 21:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee of ik zelf er bij zal zijn. Ga ook in augustus al naar Bergen vandaar....
Maar mocht ik nogmaals een financiele meevaller krijgen dan wil ik er zeker bij zijn.
Zie ze in ieder geval in Arnhem later dit jaar

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-07-2005 21:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 21:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Geen idee of ik zelf er bij zal zijn. Ga ook in augustus al naar Bergen vandaar....
Maar mocht ik nogmaals een financiele meevaller krijgen dan wil ik er zeker bij zijn.
Zie ze in ieder geval in Arnhem later dit jaar

Arnhem zal ik zeker ook zijn! En daarnaast misschien Tilburg of Haarlem ook wel.. zo vaak zijn ze nou ook weer niet in Nederland, en met zo'n band als Arcturus kan het ook maar zo weer afgelopen zijn... Hoop trouwens dat ze deze tour wat langer spelen dan vorig jaar.. (in Duitsland)

Hub de Gallier
Posted 03-07-2005 21:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tilburg ga ik waarschijnlijk ook naar toe.
In Oslo speelden ze laatst een behoorlijk lange set trouwens

Ed
Usericon van Ed
Posted 20-07-2005 19:14 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-07-2005 20:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hm klinkt geinig. Maar eerst maar wachten op albumversie inderdaad. Kan er nog niet echt wijs uit worden, hoewel de opnames aardig zijn.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 20-07-2005 21:01 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

hmmm... kan er niet goed een oordeel over geven. Vind de opnamekwaliteit belabberd. Afwachten tot de cd uitkomt dan wel tot het concert plaatsvindt.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-07-2005 21:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Opnamequaliteit is inderdaad niet heel denderend... het nummer doet me een beetje denken aan de nummers van La Masquerade Infernale..

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-07-2005 0:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 20 juli 2005 21:55 schreef Valorian het volgende:
Opnamequaliteit is inderdaad niet heel denderend... het nummer doet me een beetje denken aan de nummers van La Masquerade Infernale..

Nog een hele cd die klinkt als la masquerade zou niet misstaan!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hub de Gallier
Posted 19-08-2005 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb al 1 nummer op cd van de nieuwe Arcturus. Het klinkt wederom vernieuwend en tegelijkertijd toch erg vertrouwd. Erg gaaf

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-08-2005 20:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 17:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb al 1 nummer op cd van de nieuwe Arcturus. Het klinkt wederom vernieuwend en tegelijkertijd toch erg vertrouwd. Erg gaaf

Gaaf. Heb je toevallig enig idee of we tijdens de tour iets dergelijks als vorig jaar kunnen verwachten, dat theatrale met danseressen met maskers en dergelijke?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-08-2005 20:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het album schijnt al uitgelekt te zijn en rond te zwerven op dc++..

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-08-2005 20:22 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 19 augustus 2005 20:14 schreef Valorian het volgende:
Het album schijnt al uitgelekt te zijn en rond te zwerven op dc++..

Ondertussen ook al op Soulseek.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hub de Gallier
Posted 20-08-2005 8:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 20:08 schreef Valorian het volgende:
Gaaf. Heb je toevallig enig idee of we tijdens de tour iets dergelijks als vorig jaar kunnen verwachten, dat theatrale met danseressen met maskers en dergelijke?
Geen idee of ze dit nu weer zo aanpakken. Op de promotiefotoos is wel te zien dat ze een totaal ander concept mbt maskers en outfits hebben dus wie weet zit er ook een nieuwe show aan te komen....zou gaaf zijn.

Trouwens, het nummer wat ik op promo-cd heb heet "White noise monster"

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-08-2005 12:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dit is toch van arcturus

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-08-2005 14:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 12:53 schreef ElitE het volgende:

dit is toch van arcturus

Zou kunnen, maar Arcturus gebruikto ook maar gewoon een bepaald soort theater-achtige-maskers, dus het of het echt daarop geinspireerd is is moeilijk te zeggen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 0:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 17:37 schreef Hub de Gallier het volgende:

Erg benieuwd naar!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-09-2005 14:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Draai nu de nieuwe plaat (is inmiddels gelekt), maar wat een schitterend werkstuk is het weer zeg! En dan Vortex op zang maakt het allemaal nog mooier!

Hij lijkt op het eerste gezicht wel wat heftiger dan The Sham Mirrors trouwens. Hellhammer gaat op sommige stukken aardig los. En uiteraard is het weer behoorlijk avantgarde en experimenteel. Naja, eerst maar ff wat vaker luisteren dit

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 15-09-2005 12:42 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

ik vind het zeer geslaagd dit album.

tof dat dit soort muziek nog gemaakt wordt.

Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 15-09-2005 19:57 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Kheb ook de nieuwe plaat vanmiddag binnengehaald. Eerste indruk: goeie plaat. Alleen wel weer zo'n eigenaardig synthesizerachtig drumgeluid... maar ach. Wordt vast tof in 013.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2005 22:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 14:23 schreef NecRobert het volgende:
Draai nu de nieuwe plaat (is inmiddels gelekt), maar wat een schitterend werkstuk is het weer zeg! En dan Vortex op zang maakt het allemaal nog mooier!

Hij lijkt op het eerste gezicht wel wat heftiger dan The Sham Mirrors trouwens. Hellhammer gaat op sommige stukken aardig los. En uiteraard is het weer behoorlijk avantgarde en experimenteel. Naja, eerst maar ff wat vaker luisteren dit

Vind je dit nou echt "avantgarde en experimenteel"? Ik hoor echt nauwelijks iets nieuws.... Ik vind het bijzonder "easy listening" overkomen allemaal. En Vortex laat zijn beperkingen echt goed zien op "Moonshine Delirium". Op vol volume lukt wel, maar weinig dynamiek hoor.

Tegenvaller dit.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-09-2005 23:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 22:37 schreef M. het volgende:
Vind je dit nou echt "avantgarde en experimenteel"? Ik hoor echt nauwelijks iets nieuws.... Ik vind het bijzonder "easy listening" overkomen allemaal. En Vortex laat zijn beperkingen echt goed zien op "Moonshine Delirium". Op vol volume lukt wel, maar weinig dynamiek hoor.

Tegenvaller dit.

Hey Maarten,

Wat vind je eigenlijk van La Masquerade Infernale en The Sham Mirrors?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2005 23:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 23:03 schreef Valorian het volgende:
Hey Maarten,

Wat vind je eigenlijk van La Masquerade Infernale en The Sham Mirrors?

Hm, de eerste heb ik al een jaar of vijf niet meer geluisterd. Ik zou het niet meer weten. Daar zat ook wat meer elektronica in, toch?

'The Sham Mirrors' heb ik een tijdje geleden voor het eerst gehoord. Beetje hap-snap, maar wel lekker, vooral dat nummer met Ihsahn.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-09-2005 23:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 23:06 schreef M. het volgende:
Hm, de eerste heb ik al een jaar of vijf niet meer geluisterd. Ik zou het niet meer weten. Daar zat ook wat meer elektronica in, toch?

'The Sham Mirrors' heb ik een tijdje geleden voor het eerst gehoord. Beetje hap-snap, maar wel lekker, vooral dat nummer met Ihsahn.

La Masquerade.. is het eerste uitje in het kader van hun 'avand garde' metalstijl, en naar mijn idee ook het minst toegankelijke Arcturus album. In ieder geval geen easy listening naar mijn idee , eerder een gevalletje van hate it or love it .. Er staan ook een paar nummers met Vortex op, die naar mijn idee de nummers op de nieuwe Arcturus cd omver blazen.. maar wellicht dat de echte release straks een stuk beter klinkt dan deze gelekte 64kb versie.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-09-2005 15:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

spelfout weggehaald...

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com