IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Arcturus Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2007 13:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Volgens mij is die digipack niet meer in die vorm te krijgen nee, maar volgens mij gaat bovenstaande om de EP 'My Angel'.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-06-2007 13:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

als je echt alles compleet wil hebben moet je ook naar deze op zoek...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 14:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die digi-pack van 'Aspera...' is al jaren niet meer te krijgen nee, tenzij je wil gaan bieden op e-bay.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 14:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 13:51 schreef Aaaarco het volgende:

als je echt alles compleet wil hebben moet je ook naar deze op zoek...

Kan niks zien?!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2007 14:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nu wel
En nee, die heb ik niet

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 14:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hmmm, kan 'em nog steeds niet zien....om welke release gaat het dan?

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-06-2007 14:13 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 14:10 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hmmm, kan 'em nog steeds niet zien....om welke release gaat het dan?

mortem - slow death

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 14:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er zijn nog wel enkele plekken waar die te krijgen is maar ruim 100 euro vind ik wat veel van het goede.
Heb de opnamen wel op CD (goedkope bootleg met crappy boekje).

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-06-2007 15:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 14:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die digi-pack van 'Aspera...' is al jaren niet meer te krijgen nee, tenzij je wil gaan bieden op e-bay.

Hmm, die van mij gaat mooi niet de deur uit. Staat in mijn top tien aller tijden!

spelfout weggehaald...

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-06-2007 15:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:

Ik heb die combi daarom maar gekocht. Kan mij het schelen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-06-2007 15:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gaat tenslotte toch om de muziek ja

spelfout weggehaald...

Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 15:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb ze beiden, ben zo'n debiel die alles koopt

Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 29-06-2007 10:52 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

Wat vind je van de verschillen?

Ik vind die nieuwe uitgave echt 3 x niks. Er is wat met die cleane zang gedaan waar ik niet vrolijk van wordt.
Bijvoorbeeld dat eerste nummer al.

Doe mij die eerste uitgave maar, helaas heb ik hem niet origineel.

zillah-morte
Posted 29-06-2007 10:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Die cleane zang vind ik wel super. Zij doen dat echt geweldig.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hub de Gallier
Posted 29-06-2007 11:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er zijn inderdaad heel wat zanglijnen opnieuw opgenomen voor de nieuwe 2-CD versie. Ik persoonlijk vind de eerste versie beter maar dat kan ook met nostalgische gevoelens te maken hebben.

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-06-2007 12:56 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:

Ach, zolang de gewone versie nog verkrijgbaar is... Ik moet ook de full-lengths van Arcturus maar eens gaan verzamelen, wat een prachtband

R.I.P. nogmaals

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-09-2009 4:23 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

"There are rumours circulating the internet that Arcturus may reform with Garm as the vocalist. Hellhammer has recently confirmed that an Arcturus reunion is inevitable, and that Garm has shown interest in participating. [2] (page 11) Furthermore, ICS Vortex has mentioned he plans to resurrect "a band or three" in a blog he posted shortly after being removed from Dimmu Borgir."
Bron: Wiki.

Toch hoop ik dat die bron het bij het juiste eind heeft..

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-09-2009 8:33 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zou van mij ook best mogen, ja.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Hub de Gallier
Posted 18-09-2009 13:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Simen heeft ergens specifiek de naam Arcturus genoemd van bands die hij nieuw leven in wil blazen. benieuwd dan hoe ze dat gaan aanpakken als Garm ook interesse heeft hehe.

RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 18-09-2009 13:40 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Ik heb in ieder geval liever Garm dan Vortex als zanger.

zillah-morte
Posted 18-09-2009 14:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 september 2009 13:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Simen heeft ergens specifiek de naam Arcturus genoemd van bands die hij nieuw leven in wil blazen. benieuwd dan hoe ze dat gaan aanpakken als Garm ook interesse heeft hehe.

Dat zou zijn
Echt een van mijn favo bands aller tijden.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-09-2009 19:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:

Heb er hier twee liggen, had er al eentje en kwam er op den duur nog een tegen op een beurs voor een normale prijs. Leek me wel handig als ruilmateriaal tegen weer iets anders gaaf maar dat laatste kwam er uiteindelijk nooit van. Blijken ze ook nog eens verschillend: bij de een staat nr. 8 wel genoemd op de achterzijde en bij de andere niet

Verder nog een blauwe "My Angel" 7" (putrifcation) en een groene "My Angel" 7" bootleg (black heart records) en een prachtige Aspera.. Picture LP

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-09-2009 19:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2007 12:56 schreef Skyggesang het volgende:
Ach, zolang de gewone versie nog verkrijgbaar is... Ik moet ook de full-lengths van Arcturus maar eens gaan verzamelen, wat een prachtband

R.I.P. nogmaals

Is er dan wel een gewone versie verkrijgbaar? Ik dacht altijd dat er alleen de digi-versie was en de 2-cd, die geremastered is en daarom mijns inziens niet echt 'gewone versie' genoemd kan worden... Of is er ook gewoon een jewel-case versie verkrijgbaar met de originele opnames?

Festivalbus
Usericon van Festivalbus
Posted 13-09-2010 14:13 by Festivalbus Wijzig reactieProfiel van FestivalbusQuote dit bericht

Nu is het bevestigd:

...Arcturus vocalist, ICS Vortex (real name Simen Hestnaes) adds, "Beloved freaks! ProgPower USA 2011 will host the first Arcturus concert in 5 years. This is our first performance in the United States, and since we`re all retarded, probably the last."...

nog 366 nachtjes slapen!!!

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-09-2010 14:27 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Arcturus leeft dus weer ja?

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com