|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar nee, dat komt omdat Garm een vrouw en kindjes heeft, en altijd heimwee krijgt wanneer hij tourt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Wat? Kleine Garmpjes en een she-Garm??? Ik geloof er niks van. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Hehehe, ik heb inderdaad een keer gelezen in een interview dat ie niet van Live spelen houdt. Achja, hij weet niet wat ie mist |
|
quote: Dat is zacht uitgedrukt. Hij weigert het categorisch, tot extreme frustratie van bandleden en publiek. Maar vergeet niet dat dit heersch-ap zich op een hoger astraal niveau bevindt dan wij. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Wat vinden jullie trouwens van die remake van Aspera? Het origineel blijft natuurlijk erg charmant en sfeervol, maar de verbeterde mix zet hem absoluut kracht bij. Zijn die zanglijnen nu trouwens opnieuw opgenomen of niet. Want in het boekje staat een verhaal over 'we heard blasphemy' maar als ik Garm zo nu en dan los hoor gaan zijn ze helemaal niet zo vies van een beetje blasphemy. Is hier betrouwbare informatie over? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Hij is vet! Zanglijnen?! Lijkt me stug, het is alleen revisited toch?! |
|
quote: Nou ik hoor toch echt heel andere lijnen dan op het origineel. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
De zang is inderdaad opnieuw opgenomen,er zijn ook compleet andere zanglijnen te horen dan op her origineel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmmzzz...moet ik toch die oude er weer is bijpakken, luister momenteel alleen de neue. |
|
De verschillen zijn toch duidelijk te horen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ook in 'My angel'? (Ik kan dat origineel niet vinden..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Yepz, blijkbaar. Heb de nieuwe alleen gekocht omdat ik de oude al een tijdje kwijt was (lees uitgeleent maar weet niet aan wie ;-) ) Maar als het goed is heb ik 'm weer terug, dus ik zal 'm is opzoeken. |
|
quote: Ik heb inmiddels veel te veel versies van alle nummers thuisliggen .. toch jammer dat de originele My Angel versie nog STEEDS niet gewoon te krijgen is,, alleen voor mensen die goed zoeken of veel betalen of goede toegang tot mp3's hebben.. Als je wilt kan ik de originele versie van M.A. wel even online zetten binnenkort (= waarschijnlijk niet voor 2 januari) |
|
Dat zou fantastisch zijn! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zag hier dat er een 2cd rerelease is van La Masquerade Infernale. Weet iemand hier iets meer over? En staat dat 666 grapje er ook op? En is het artwork nog hetzelfde? [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 25-05-2004 15:17] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: 2 cd release? Mocht dat waar zijn zal ik die eens bestellen. Ik heb La Masquerade al lang op mp3 staan en bevalt me uitstekend! |
|
oooooops Heersende band [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 25-05-2004 16:00] F*ck hippies |
|
quote: Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Daarom vroeg ik het me dus ook af, maar Valorian wil niet opschieten met antwoorden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hehehe.. ik ben niet de snelste resource op arcturus gebied hoor.. Volgens mij is er inderdaad een rerelease uit maar ik geloof dat die niet de secret track in het begin (of eigenlijk vóór het begin heeft) dus wie weet ook niet dat 666 grapje. Mijn exemplaar van La Masquerade is helaas verdwenen (nog altijd spoorloos) ... .. Het enige waar ik echt op wacht is een live optreden van arcturus in NL of in iedergeval in de buurt.. |
|
La masquarade... is idd opnieuw uitgebracht recentelijk.Heb de re-release niet dus weet niet of het "grapje" er ook weer opstaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Enig idee waar ik die kan krijgen? Ik zal even op displeased kijken maar dan houdt mijn kennis ookwel op |
|
quote:Bij de underground mailorder bedrijfjes,zijn er zovelen....de wereld is groter dan alleen Displeased hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar het gaat mij er eigenlijk vooral om of het artwork nog even mooi is en wat er op die tweede cd staat dan. De site van Arcturus maakt wel melding van een rerelease, maar nergens wordt over een bonusdisc gesproken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |